Gran victòria del CE Sabadell i un "rearme" anímic i de confiança immens....
I és que va quedant ja molt clar que el Sabadell ha après com s´ha de jugar a Segona. Ningú podrà dir que no haguem vist un partit espectacular i això ha anat combinat amb una actuació defensiva sòlida, absolutament rocosa, només comparable diria jo a la del dia del Miniestadi. Coincideixo amb el company josedv sobre Toni Lao, és un excel.lent lateral, però precisament això ha de jugar de lateral. Olmo-Ruiz, de 10 cap amunt i Redondo imperial en el partit d´ahir. Intensitat + anticipació; aquesta és la clau i això ens port portar a fer de la NCA un "fortí", com ja s´està començant a fer i també a ser més efectius a fóra. No ens oblidem tampoc de la "revitalització" de Juanjo, que va tornar a ser el de Ipurúa, on es va convertir sota el meu punt de vista en el millor dels 22.
Un gran partit tots els demes, inclòs Nabil Baha, amb aquella màgia de Lanzarote (i Ezequiel a mida que va tenint minuts, ja ho veureu..) que en molts partits apareix i una conclusió és clara i ho és des del dia del Numancia; la incorporació de Antonio Hidalgo ha canviat molt en positiu la configuració de l´equip. Això demostra que igual que en altres situacions de la vida, una despesa concreta i feta amb criteri acaba siguent amb tota claredat una inversió amb rendiments futurs.
Lo dit, una gran tarde de futbol, perfectament assimilable a aquelles que durant 18 anys haviem estat explicant haver viscut en altres èpoques i una resultat que jo crec que farà conscienciar del tot a la plantilla i l´afició de que som un equip de Segona A i a més a més un equip de Segona A amb suficient qualitat per no haver de mirar obsessivament cap a baix i que pot permetre a la afició gaudir amb una certa tranquilitat de la festa que suposava jugar a la "Liga Adelante"....
L´únic que em preocupa una mica és la no presència de Adrián Luna....no sé els motius però m´agradaria que aprofitem més aquesta incorporació del mercat d´hivern.