Autor Tema: J.26: CE Sabadell - Deportivo (25.02.2012 18h per Esport 3)  (Llegit 47524 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 612
  • Gènere: Masculí
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
Re:J.26: CE Sabadell - Deportivo (25.02.2012 18h per Esport 3)
« Respondre #220 el: 27 de Febrer de 2012, 17:28:47 pm »
Algu va grabar el partit, i el podria penjar? Es un partit per guardar.    :xin-xin

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3790
« Respondre #221 el: 27 de Febrer de 2012, 23:07:39 pm »
Yo por razones laborales me lo perdí! Seguramente sea el único que me pierda en toda la liga y que rabia que haya sido este!
Mi familia y amigos corroboran la mayoria de vuestros comentarios, un 10 a todo el equipo!

Y por cierto, entendí más que nunca a los compañeros foreros que no pueden estar en el campo, está claro que la NCA seria una fiesta el sábado al finalizar el partido pero os aseguro que la alegria que tenia este arlequinado que escribe era tremenda, casi  más que si lo hubiera vivido en el campo.

Ya queda menos para el objetivo, y casi todos hemos comentado que cuando nos visiten Girona, Nàstic, Guadalajara o Numancia son los partidos claves..... pues dos cosas , claves son todos y hay que ir partido a partido.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #222 el: 27 de Febrer de 2012, 23:59:17 pm »
Todos los jugadores del Deportivo, excepto Valerón, Aranzubia y Colotto, se pararon a firmar y hacerse fotos con nosotros y todo el que se lo pidio y no tardaron mas de 3 minutitos. No creo que cueste mucho dedicar esos 3 minutitos a gente que venia desde diferente puntos de Catalunya y España a verles y mas cuando había mas gente como yo, que llevábamos casi 1 hora de reloj esperándole. Seguro que Valerón sera el mejor tío del mundo pero no venia de 3 minutitos.
Colotto solo se paró donde yo estaba.  :icon_mrgreen:

No t'equivoquis, es va parar on JO estava per fer-se una foto amb mi, osigui que físicament es va parar al meu costat i es va fer una foto amb mi!!!  :)

Penso guardar la foto per la posteritat!!!!
També tinc una amb Guardado, que va jugar la Copa del Mon, quina il·lusió hem va fer fer-me les fotos amb aquestes estrelles, però els jugadors del Sabadell per mi sí que són les veritables estrelles, llàstima que no vaig poder anar abans de que els jugadors entressin al camp  :snore:
« Darrera modificació: 28 de Febrer de 2012, 00:10:38 am per Antonio Recio »

Desconnectat seamus

• Infantil
  • Missatges: 210
« Respondre #223 el: 28 de Febrer de 2012, 00:50:53 am »
Jo no sé vosaltres però ja han passat més de dos dies i encara em dura la joia i la trempera. En moments com aquests hem de recordar que NOMÉS fa 5 anys un servidor (i centenars d'altres) ens vam deixar l'ànima i la veu a Balaguer, Perelada, Masnou, Pratenc... Un aplaudiment per tots nosaltres, que collona!
Escamots arlequinats: sabadell fins a la mort

Desconnectat Gallego

• Juvenil
  • Missatges: 451
  • Es com qui es pixa al llit i diu que sua!
« Respondre #224 el: 28 de Febrer de 2012, 11:18:43 am »
Yo estaba a la llegada del autocar y tanto aranzubia como valeron los vi pararse a firmar y hacerse alguna foto (no se van a parar tampoco media hora a firmar a 30 personas y hacerse 30 fotos), vi buena predisposicion por su parte y no creo que se les pueda criticar nada en ese sentido, ademas luego aranzubia nos regalo el gol...