Autor Tema: PARKING ZONA MINUSVALIDS NOVA CREU ALTA  (Llegit 4633 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • Gènere: Masculí
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
PARKING ZONA MINUSVALIDS NOVA CREU ALTA
« el: 12 de de 2012, 09:42:53 am »
Aquest dissabte, vaig assistir amb un amic que és minusvalid a la Nova Creu Alta, és culé, i li vaig dir que el portaría a veure el partit contra el Barça B.

Ell va amb cadira de rodes,  te una acreditació personalitzada per quan el porten amb cotxe per poder aparcar a la zona de minusvalids.

Al voltan de les 17:30h vaig anar amb cotxe a la zona del parking de tribuna, ja que vaig pensar que hi haurien varies places habilitades, el vigilant em va deixar ja pasar ja que li vaig ensenyar la acreditació, i em va dir que preguntés per el vigilant de mes endevant, vaig preguntar al vigilant de més endevant i em va dir que no tenía ni idea de si tenien places per minusvalids i ho va anar a preguntar a Tribuna, va surtir un home,  crec que es el “jefe” de la vigilancia privada, em va dir que només tenien  UNA plaça per minsuvalids i que estaba reservada per un soci que es avitual, li vaig dir que ho veía molt fort que només hi hagués una plaça, tampoc em va donar alternativa per aparcar en qualsevol altre lloc, li vaig dir que faria una queixa formal al club, ja que ho trobava patètic i vergonyos.  El vigilant em va dir que anés a la zona del parking darrera de l’estadi del Gol Sud  (a les afores del estadi),i li preguntés al vigilant d'aquella zona, li vaig preguntar si em deixava aparcar allà ensenyant-li la acreditació i em va dir que aquella zona estaba reservada que no podía aparcar. Vaig anar a aparcar on casi sempre aparco, sobre de la borera.

Per altre banda, també explicar-vos que amb ell vaig assistir a Montilivi al partit del Girona-Sabadell,  i allà no ens van posar cap pega i vam poguer aparcar a la zona de minusvalids ja que tenen varies places.

Com he dit abans trobo patetic i vergonyos, que la Nova Creu Alta nomès tingui una plaça de minusvalid; com també de no donar-me cap altrernativa d’aparcament.

Aquesta queixa la faré arribar al club amb breu, ja que si de cara a la temporada que ve, s’han de fer modificacions, espero que pensin amb aquest colectiu, ja que penso que la Nova Creu Alta hauria de tenir unes quantes places habilitades.
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
Re:PARKING ZONA MINUSVALIDS NOVA CREU ALTA
« Respondre #1 el: 12 de de 2012, 11:00:47 am »
Estar clar que encara hem de millorar en molts aspectes. Crec que faràs bé fer una queixa formal i a l'assamblea de cada any comentar-ho per veure la seva reacció i el seu compromís vers a una situació així.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #2 el: 12 de de 2012, 14:49:29 pm »
Diles que tu amigo se quería hacer socio, pero con lo que vio ayer nunca más volverá a pisar el campo.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #3 el: 12 de de 2012, 17:02:03 pm »
Diles que tu amigo se quería hacer socio, pero con lo que vio ayer nunca más volverá a pisar el campo.

Tampoc és això, sino ho dic per evitar el mateix problema en futures ocasions, el que em va  passar a mi, li pot passar algú altre...

Estic convensut que la majoria de camps de futbol que estan en lliga professional tenen places de parking per minusvalids.
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #4 el: 12 de de 2012, 17:56:57 pm »
Hem sembla molt fort, hi ha coses que no es deurien de tenir per estar a la lliga profesional, es deurien tenir ara i també quan estaven a la segona B, es un problema de sensiblització.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #5 el: 12 de de 2012, 17:57:52 pm »
Roger si tens tota la raó, però crec que sí que es tindria que avisar al club (i ells a l'ajuntament), per situar un lloc específic i ells també sabrien la quantitat de gent minusvàlida que va al camp.

Es més l'acces també va ser complicat, ja que jo sortia del lavabo quan tu pujaves les escales amb el teu company. Ja que l'únic lloc que hi ha per cadires de rodes es pel lateral.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #6 el: 12 de de 2012, 19:38:56 pm »

Tampoc és això, sino ho dic per evitar el mateix problema en futures ocasions, el que em va  passar a mi, li pot passar algú altre...

Estic convensut que la majoria de camps de futbol que estan en lliga professional tenen places de parking per minusvalids.
Tienes razón, me pasado.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #7 el: 13 de de 2012, 09:08:46 am »
Ahir vaig anar a la Nova Creu Alta a parlar sobre el ocurregut, vaig anar a la oficina, vaig demanar per parlar amb algú encarregat sobre atenció el soci, em va atendre la mateixa dona que s’encarrega de fer els carnets i vendre el marchendarsing.

Li vaig explicar el que em va passar aquest dissabte, em va dir que s’ha d’anar a l’ajuntament a fer una queixa ja que la via és pública, que en principi no hi ha cap plaça per minusvalids, guardan una plaça per un soci; ja hi ha hagut gent que també s’ha queixat al ajuntament, que ells no hi poden fer res, que  el club tambè ha reclamant. 

Tambè em va dir que donaria un toc d’atenció als vigilants ja que li vaig explicar que el vigilant del Gol Sud a fora de l’estadi, no em va deixar aparcar en aquell zona, encara que tingués la acreditació de minusvalid i que pasará nota als vigilants, li vaig dir que si feia falta ho feia per escrit i em va dir que no calia, que ja passava nota a la empresa de vigilancia, que li sorprenia molt que no deixessin aparcar en aquella zona.

Em va dir que per propera vegada truqui durant la semana o el mateix mati del partit avisant que vindre amb un minusvalid amb la seva acreditació, que llavors em guardaran un lloc.

Tampoc penso anar a l’ajuntament a queixarme ja que penso que ho ha de fer el mateix club i per properes vegades trucaré perquè em guardin una plaça tal i com em van comentar,  ja que son partits puntuals quan porto el meu amic al camp.

Doncs ja ho sabeu, si algún dia heu de portar un minusvalid al camp, tenint la acreditació, truqueu abans al club.
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #8 el: 13 de de 2012, 11:53:03 am »
Jo crec que ho has fet molt bé Roger, com a molt jo els hi faria també per escrit, enviant-ho per fax o mail per tenir constància, per si de cas en un futur tornes amb la mateixa história i demanan o exigin una resposta al teu escrit, pel demés si realment el clube també s'ha queixat, imagino que ho haurà fet a través d'una instància i no estaria malament que l amostrés per tranquilitzar i demostrar a aquestes personet que es vetlla pel seu interés també.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #9 el: 27 de de 2012, 14:10:22 pm »
Avui he parlat amb un amic, li he explicat el que em va passar, m'ha aconsellat que poses una queixar al Síndic de Greuges de Catalunya, i ho he fet, encara que el final no serveixi per res.
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #10 el: 27 de de 2012, 16:47:00 pm »
A la Vanguardia ja m'han publicat una carta que vaig fer molt semblant a l'escrit que vaig fer aqui al forum:

Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #11 el: 27 de de 2012, 21:21:31 pm »
és indignant que passi això en un club històric com el nostre el qual té un llarg passat a 1ª Divisió i el qual actualment milita a la Lliga Adelante, semblem un equip de barri baix a vegades. A sobre passen les coses i en comptes de buscar.te una solució et surten amb ximpleries vàries.

En un camp amb 3500-4000 espectadors de mitjana és  inacceptable que no hi hagin als voltants de l'estadi un mínim de 10-15 places habilitades per a minusvàlids i q no dongui l'excusa de que això és cosa de l'Ajuntament. Els qui han de facilitar l'accés a les persones a l'estadi a de ser el club i no els aficionats els quals tinguin intenció de venir a veure un partit. Vergonya total  el dia que passi una cosa així amb afició visitant, ràpidament ens possaran l'etiqueta d'equip que està de pas per les categories professionals.   :ko :ko :ko :ko :ko

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #12 el: 27 de de 2012, 22:30:41 pm »
El més lamentable és que s'aniran passant la pilota els uns als altres i que arribarem a final de temporada i ningú haurà pres cap mesura.

Haurem d'esperar a que s'acostin algunes eleccions.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #13 el: 12 de Maig de 2014, 11:54:31 am »
Dos anys després el club va aprenen :)  :ok

El dissabte passat vaig tornar amb el meu amic, el dissabte al matí vaig trucar informant que vindria, em van dir que hi ha unes places,.quan arribés informés al vigilant del carrer de tribuna, per telefon em van pendre nota de matricula i el model del cotxe, tal i com em van dir em van guardar un aparcament al costat de la gasolinera.

Per altre banda quan vem entrar per el Gol Sud (Sóc soci del Gol Nord, llavors vem pagar les 3 entrades dels que erem) ens van dir si voliem anar al Gol Nord on hi ha una zona adaptada per minsuvalids, i ens van deixar anar els 3,  vem veure el partit desde el Gol Nord a la zona on ens van ubicar.

Vull explicar aquests fets, ja que veig que el club mica en mica va millorant al respecte, no nomès s'explicant quan son dolents si no també quan son normals...   :ok
« Darrera modificació: 15 de Maig de 2014, 09:03:11 am per Roger »
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #14 el: 12 de Maig de 2014, 12:32:39 pm »
Home, crec que si nomes hi ha una per un soci habitual, crec, que seria just donar-l'hi una alternativa justa.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #15 el: 13 de Maig de 2014, 10:40:41 am »
S'ha de felicitar al club publicament per que estan millorant estes petites coses que fan que de cara al soci i seguidor, se veja que estan en contacte amb nosaltres.
També avui les felicito per posar en diversos llocs que l'horari d'oficina és de 10 a 14 hores.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
« Respondre #16 el: 15 de Maig de 2014, 09:00:21 am »
I tambè felicitar en roger. La seva actitut tant civica com reindivicativa fa millorar al club.

De totes maneres cal que hi posin una zona d'aparcament adaptat a minusvalids sense que calqui fer tantes gestions.

Gràcies Roger
SANGUI

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #17 el: 15 de Maig de 2014, 14:41:42 pm »
La próxima vez que vengáis a la hora de salir preguntanos directamente a los que estamos detrás de la portería para ayudarte, que no ibamos a permitir que volvierais a dar toda la vuelta para poder salir, que para nosotros ni es molestia ni nos cuesta nada!!

Honor Roger!!

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #18 el: 15 de Maig de 2014, 16:25:15 pm »
La próxima vez que vengáis a la hora de salir preguntanos directamente a los que estamos detrás de la portería para ayudarte, que no ibamos a permitir que volvierais a dar toda la vuelta para poder salir, que para nosotros ni es molestia ni nos cuesta nada!!

Honor Roger!!

Moltes gràcies a vosaltres per ajudar-me a pujar les escales  :ok
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #19 el: 15 de Maig de 2014, 20:02:31 pm »
Esta claro que cuando diseño la Nova Creu Alta no eran obligatorios estos accesos, supongo que poco a poco el club ira haciendo sus modifiaciones para ayudar a la gente con problemas de movilidad.