Autor Tema: Alcoyano - Sabadell . Dissabte 31 de Març 18:00H. Sense Televisió  (Llegit 20603 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re:Alcoyano - Sabadell . Dissabte 31 de Març 18:00H. Sense Televisió
« Respondre #120 el: 31 de de 2012, 19:49:54 pm »
FINAL

CD ALCOYANO  2  -  1  CE SABADELL FC
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
« Respondre #121 el: 31 de de 2012, 19:50:00 pm »
 :scut :bandera :bandera

S'ha acabat 2-1  :rant: val mes no dir res  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #122 el: 31 de de 2012, 19:52:17 pm »
Bueno pues se aprieta la cosa y de que manera y ojo a los 2 proximos partidos en casa que las podemos pasar muy putas de no ganarlos...

Ahora mismo tenemos 8 puntos sobre el descenso y el huesca a 5... la cosa se aprieta ay ay ay que aun sufriremos...

Desconnectat congresos1@hotmail.es

• Juvenil
  • Missatges: 584
« Respondre #123 el: 31 de de 2012, 19:53:01 pm »
fuera hay jugadores que piensan para el año que  equipo, e sta temporada ya se acabado nos salvaremos pero hay jugadoremuy peseteros fueraaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaa ce sabadell

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #124 el: 31 de de 2012, 19:54:22 pm »
:scut :bandera :bandera

S'ha acabat 2-1  :rant: va mes no dir res  :mmmm

¿Por qué? Carreras se equivoca en la alineación, y hemos vuelto a regalar la primera parte. Nos hemos encontrado con un penalty. Y cuando con el equipo que tenía que haber sacado de inicio, estaba más cerca el gol de la victoria, ha llegado el de la derrota. Y criticar una alineación no es estar en contra del míster, que os la cojéis con papel de fumar.

En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #125 el: 31 de de 2012, 19:54:37 pm »
Bueno pues se aprieta la cosa y de que manera y ojo a los 2 proximos partidos en casa que las podemos pasar muy putas de no ganarlos...

estoy contigo hay que ganar al Gimnastic si o si, los de abajo estan apretando y ganando, espero que la semana que viene pase lo mas logico que seria ganar al Gimnastic y el Alcoyano pierda en el campo del Alcorcon pero a esperar  :beer2 :beer2
« Darrera modificació: 31 de de 2012, 19:58:54 pm per toni78 »
visca el sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #126 el: 31 de de 2012, 19:55:29 pm »
Ara emprenyat, prefereixo no fer cap tipus de valoració. Per el que ha anat explicant Sergi Garcés i Ramon, no hem estat tant malament, però prefereixo veure alguns resums per fer-me més a la idea de com ha anat el partit.

Vaig a veure la segona part del femení, a veure si m'alegren la tarda.

Y criticar una alineación no es estar en contra del míster, que os la cojéis con papel de fumar.

Totalment d'acord. Som 4.000 socis, 4.000 opinions d'alineacions i de sistemes de joc.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #127 el: 31 de de 2012, 19:57:27 pm »

estoy contigo hay que ganar al Gimnastic si o si los de abajo estan apretando y ganando y al final veremos a ver si lo pasaremos mal y todo  :beer2 :beer2

Doncs guanyar al Nastic costará molt tenen un joc amb molta intensitat i pressionen molt, cosa que al Sabadell amb el seu sistema de joc no li va, com ja he dit espero no caure un altre vegada amb la dinamica de la primera volta  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #128 el: 31 de de 2012, 19:58:22 pm »
La cosa no es estar b ien o mal, la cosa es que hay que ganar partidos y llevamos ya 5 sin hacerlo. Los de abajo ganan y aprietan como nos pensemos que lo tenemos hecho las pasaremos putas si o si, no quiero ni imaginarme perder la semana que viene ante el nastic...

Hay que ganarlos SI O SI y sentenciarlos, y respirar porque veo al Huesca muy fuerte y apretando y el alcoyano nos gana el average...

Mala dinamica llevamos y tenemos que jugar aun contra TODOS los gallitos...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #129 el: 31 de de 2012, 19:59:04 pm »
Una vez más se repite la historia y es que el que perdona suele perder y eso es lo que ha pasado hoy en el Collao, un resultado que hace que el colchón de puntos se diminuya jornada tras jornada y, ahora si, los próximos partidos serán a vida o muerte, y es que no sumamos los puntos que nos hacen falta para dar tranquilidad, hoy por hoy estamos dentro del pelotón que lucharán hasta el final por la permanencia en la categoría el próximo partido en la NCA será clave y es que no hay otro resultado que la victoria.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1300
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #130 el: 31 de de 2012, 19:59:44 pm »
Les pasarem molt P. Per no descendre,si es que som uns perdonavides :angry2:.I com pot ser que tots els xuts vagin fora,si no podem ni amb l'alcoyano apaga y vamonos :bigcry:.Estic molt decepcionat amb l'equip i sento rabia i tristesa perque el que semblava optim per mantenie-se ara no ho veig clar,patirem molt si es que som el Sabadell.Carreras que diras avui fes algo ja que aixo s'enfonsa.En serio tic molt decepcionat.
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #131 el: 31 de de 2012, 20:00:58 pm »
5 partidos sin ganar. La semana que viene, SI que es obligatorio ganar, como no lo hagamos acabaremos sufriendo. Aunque para algunos, como contra el Guadalajara, si se pierde no pasará nada.....
Hoy el partido se podría haber ganado, pero como siempre se nos hace imposible ganar los partidos fuera de la NCA.
Haber si la directiva hace algún tipo de iniciativa para que el próximo sábado no se vea una entrada tan ridícula como la del día del Guadalajara.
Y sr Carreras, haber si de una vez vamos a ganar desde el minuto 0, y no esperar a reaccionar cuando nos metan un gol.

Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 758
« Respondre #132 el: 31 de de 2012, 20:46:21 pm »
Lo pitjor d'avui, és que hem donat vida a un mort.

En tota la temporada no ens haviem apropat tan el descens. I si el Villarreal guanya, ja sol tindriem dos equips de per mig.

El Nàstic ha sumat 7 dels últims 9 punts.

Lo del pròxim diumenge si que és una FINAL de las de debó! Si no matem al Nàstic, les 10 jornades restants sens faran eternes...

Desconnectat miguellll

• Jugador Prof.
  • Missatges: 640
« Respondre #133 el: 31 de de 2012, 23:09:17 pm »
Da rabia perder así pero el alcoyano ganara algún partido mas.?Guadalajara mejorara?
Honor al Sabadell! Honor a la Ciutat! i visca el nostre club sempre estimat!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #134 el: 01 de Abril de 2012, 02:15:40 am »
Sembla que ho passarem malament fins a final de temporada, perdre avui aquest partit fa mal, igual que vam perdre a cartagena, o al camp del Hércules que també podriem haver tret algun punt, o l'última jugada amb el partit a casa amb el Barça B que ens podia donar els tres punts, o la pèsima primera part amb el Guadalajara que encara ens en vam sortir en el temps de descompte, son moltes errades que de seguir així ho podem pagar car, esperem guanyar al Nàstic i al girona els propers partits a casa, dos equips que sembla que estan resucitant, només faltava veure com el Girona guanyava al Depor i el Huesca al camp del Elx, a veure si ens en sabem sortir el proper cap de setmana, ànims a tots.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #135 el: 01 de Abril de 2012, 13:13:44 pm »
Això pinta més malament del que sembla, els de baix estan en franca milloria en resultats i joc i nosaltres al revés. En la final del dissabte sense Lanzarote que tontament s'ha buscat la 5. Qui ferà els gols ? el nostre crak "particular"  que vingut aquí a arrastrar-se i a cobrar (Baha). Tant de bó ens he surti un partit rodó i guayem perque ara és si o si sinó com dieu alguns les passarem magres per assolir la permanencia. Espero que el Carreres vegui la situació tal com és i el que ens espera i sàpiga retornar a l'equic en la dinàmica bona i a la victòria, però jo amics començo a tenir "canguelo".

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #136 el: 02 de Abril de 2012, 11:03:56 am »
Aquest dissabte vaig estar a Alcoi, si haguessim guanyat, hauria estat el desplaçament perfecte. El tracte per part de la gent d’Alcoi i de l’Alcoyano, exel-lent. Sincerament de terres valencianes en vaig sortir molt mosquejat per culpa del resultat, però ara que estic fred, crec que puc fer un millor análisis.

En general el partit va ser correcte, la primera part estavem una mica apajarats, però vam anar de menys a més. La segona part força millor, guiant-nos per aquesta ssegona, no seria arriscat dir que ens mereixiem guanyar. Doncs que ens va faltar? Senzillament certa intensitat en moments clau, tant alhora d’atacar com en el moment de defensar.

És cert que ens hem d’”enxufar-nos” tots plegats, sobretot l’equip, i  trencar aquesta ratxa de no-victòries aquest aquest dissabte davant el Nàstic, però també hauriem d’evitar caure en histerismes i pessimismes, que l’objectiu està en 50 punts, però la permanencia aquest any será força més barata.

Vinga coi, si tots fem la nostra feina, segur que ens salvem!!!
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #137 el: 02 de Abril de 2012, 11:51:33 am »
Aquest dissabte vaig estar a Alcoi, si haguessim guanyat, hauria estat el desplaçament perfecte. El tracte per part de la gent d’Alcoi i de l’Alcoyano, exel-lent. Sincerament de terres valencianes en vaig sortir molt mosquejat per culpa del resultat, però ara que estic fred, crec que puc fer un millor análisis.

En general el partit va ser correcte, la primera part estavem una mica apajarats, però vam anar de menys a més. La segona part força millor, guiant-nos per aquesta ssegona, no seria arriscat dir que ens mereixiem guanyar. Doncs que ens va faltar? Senzillament certa intensitat en moments clau, tant alhora d’atacar com en el moment de defensar.

És cert que ens hem d’”enxufar-nos” tots plegats, sobretot l’equip, i  trencar aquesta ratxa de no-victòries aquest aquest dissabte davant el Nàstic, però també hauriem d’evitar caure en histerismes i pessimismes, que l’objectiu està en 50 punts, però la permanencia aquest any será força més barata.

Així m'agrada, s'ha de vendre optimisme realista, ******* que per aquí hi ha gent que canvía de parer, amb una victoria sembla que em l'any que jugarem la champions league, o amb una derrota ens anem a primera Catalana!!!

Sisplau  optimisme realista :ok   
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #138 el: 02 de Abril de 2012, 13:10:22 pm »

Així m'agrada, s'ha de vendre optimisme realista, ******* que per aquí hi ha gent que canvía de parer, amb una victoria sembla que em l'any que jugarem la champions league, o amb una derrota ens anem a primera Catalana!!!

Sisplau  optimisme realista :ok

Roger, estic totalment d'acord amb tu, en que molt forero es caracteritza per ser llunàtic amb constants atacs de bipolaritat i evidentmentment, en aquests moments estem en plena fase de pessimisme.
Saps que deien els de l'Alcoyano? Que nosaltres ja estavem salvats, que amb 42-44 ja estarà fet aquest any...., ells són l'altre extrem, però.....
« Darrera modificació: 02 de Abril de 2012, 13:55:45 pm per vimo »
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #139 el: 02 de Abril de 2012, 15:08:07 pm »
vimo, quanta gent hi ereu del Sabadell a Alcoi?
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma