Un partit lamentable des del minut 1 al 90.
I on crec que han existit una altra vegada error tàctics i d´aliniació. No comparteixo la idea d´anar acumulant devanters quan el partit es complica i anar despoblant el centre del camp. Això és totalment estèril. Penso que Lanzarote s´havia d´haver mantingut sobre el camp.
Fragilitat defensiva, cosa que es pot entendre si pensem en les maleïdes baixes i absoluta innocència atacant. A més a més vaig veure una falta d´intensitat que no entenc en els partits de fora perquè encara no tenim els punts suficients combinada amb el ditxós sistema de joc totalment horitzontal, totalment previsible i mancat absolutament de la rapidesa necessària per sorprendre als rivals. Aquest joc es pot fer quan ho téns tot resolt, però no quan comences a necessitar els punts com l´aire que respires perquè acaba desesperant i avorrint...avorrint sí, encara que vulgui assemblar-se al joc d´un altre equip que precisament aquesta setmana va veure com es pot contrarrestar aquest sistema de joc si es fan les coses bé, A més a més de que no és el sistema de joc que ha caracteritzat al CES durant els seus anys d´història.
I a mi no em val lo de que s´encaixa un gol massa aviat i en jugades d´estratègia....En portem uns quants aquí i molts en camps d´aquests modestos; Alcoi, Cartagena, Guadalajara, Múrcia, també Hércules, etc..... El que hem de fer és buscar la manera d´evitar-los i treure més aprofitament de les nostres jugades començant pels còrners.....
La resultant és que hem llençat 7 punts a casa que haviem de guanyar tranquilament (Guadalajara, Alcoyano i Girona) i 3 mes a fora que havien de ser mínim d´empat (Alcoyano, Cartagena, Murcia)....uns números molt diferents estariem fent si els haguéssim guanyat.
Estic avui una mica crític, però és que lo d´ahir (després del partit amb el Girona), va ser absolutament desquiciant.
S´imposa una MOLT RAPIDA reacció, sino volem veure´ns immersos en uns patiments, que aquesta temporada tal com ha anat la temporada, s´havien d´haver perfectament evitat i que encara són evitables, si hi fotem una mica més de c****** i una miica més d´inteligència sobre el camp.