Autor Tema: J.30: Alcorcón-Sabadell, dimecres 23 de Maig, 20 hores PER ESPORT3  (Llegit 21499 cops)

0 Usuaris i 9 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
Re:J.30: Alcorcón-Sabadell, dimecres 23 de Maig, 20 hores PER ESPORT3
« Respondre #140 el: 24 de Maig de 2012, 13:49:20 pm »
La permanencia gust a ranci? pero perquè? de veritat que pensaveu que guanyariem a Valladolid i Alcorcón que es jugaven la vida ? us queixeu de la imatge en els 2 partits, i resulta que aquests mateixos equips diuen que hem donat massa bona imatge, aixi és el futbol, un ho veu negre i l'altre blanc.

Disfruteu que estarem un any més veient futbol profesional i deixeu-vos d'històries, la imatge d'aquest diumenge serà totalment diferent i guanyarem, ja que el Numancia no es juga la vida com els altres 2.

+1903, totalment d'acord amb tu, company. :bandera

alguns de per aqui s'ho haurien de fer mirar....q molts dels q dic el dia de l'Almeria vé q no els vaig llegir per aqui.

HONOR AL SABADELL!!!!! :xin-xin :xin-xin

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • Gènere: Masculí
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #141 el: 24 de Maig de 2012, 13:55:33 pm »
La permanencia gust a ranci? pero perquè? de veritat que pensaveu que guanyariem a Valladolid i Alcorcón que es jugaven la vida ? us queixeu de la imatge en els 2 partits, i resulta que aquests mateixos equips diuen que hem donat massa bona imatge, aixi és el futbol, un ho veu negre i l'altre blanc.

Disfruteu que estarem un any més veient futbol profesional i deixeu-vos d'històries, la imatge d'aquest diumenge serà totalment diferent i guanyarem, ja que el Numancia no es juga la vida com els altres 2.

No no jo no em queixo de la imatge dels jugadors, ni d'aquest dos últims partits, sino de la directiva que no fa una iniciativa perquè la NCA no presenti un bon aspecte aquest diumenge!!!

Com que clar ja estem salvats!!!

Com be dius espero que aquest diumenge guanyem, perquè espero no quedar 19!!! 
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #142 el: 24 de Maig de 2012, 13:57:22 pm »
Hem sembla que a algú d'aquí li molesta que ens haguem salvat a falta de 4 jornedes per acabar la temporada.

La meva opinió es que desde el primer moment no s'ha enganyat a ningú, la directiva ha estat molt sincera, va dir que l'objectiu principal era salvar l'equip fos com fos i professionalitzar el club (cosa que pasa a pas s'esta fent). El cos tècnic, tres cuarts del mateix, a tret petroli, en opinió meva, d'una plantilla justissima, amb jugadors que s'estrenaven a la categoria i jugadors desahuciats per lesions greus o inclos algun jugador sense equip.

També dir que a mi personalment me la sua, quedar 4arts o 5ens per la cua, per una vegada que les cirscumstancies ens afovareixen a sobre ens queixem i demanem panyolades??  Alucinant...
Aleshores fa mal llegir certes coses quan el partit de diumenge hauria de ser una festassa.

Doncs molt bé, millor que juguin a porta tanca i no hi vagi ningú ja per què em d'anar a veure aquest partit??  Si com be dius ja estem salvats, millor aquest diumenge anar al cine que anara veure el Sabadell??? No et fot :icon_exclaim:

Com s'ha dit per aquí la Permanència ha agafat  gust de ranci i resclosit :icon_exclaim:

Per mi perfecte, ja pots anar al cine... I en referència a jugar-se a porta tancada, no et confons amb una final que es juga demà???

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #143 el: 24 de Maig de 2012, 13:58:29 pm »
ISRASBD
Pot ser expressar l'opinió se'n deia llibertat d'expressió? Tu ets el bé i els que no opinen són el mal, per això els que no opinem igual que tu volem el mal pel Sabadell, (aiixò té un nom...)
L'actual directiva ho ha fet tot molt bé perquè ens hem salvat? Això se'n diu resultadisme.
I dir-li culé al Roger..... ben bé parlem del que no sabem.

PIPO
No és un tema d'imatge, és un tema de sensacions. Per cert, jo també partlo del dia de l'Elx, per naps o per cols.... quants mesos fa que no guanyem a fora?

KITUZ
Jo, el dia de l'almeria? Perquè no llegeixes el meu comentari del dia de l'Alcoyano? Tenia retirada al d'ahir?

Compte que l'arbre ens deixi veure el bosc....L'any que ve serà l'any de la consolidació i per sobreviure haurem de ser molt eficients.
« Darrera modificació: 24 de Maig de 2012, 14:05:21 pm per vimo »
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
« Respondre #144 el: 24 de Maig de 2012, 14:13:47 pm »
ISRASBD
Pot ser expressar l'opinió se'n deia llibertat d'expressió? Tu ets el bé i els que no opinen són el mal, per això els que no opinem igual que tu volem el mal pel Sabadell, (aiixò té un nom...)
L'actual directiva ho ha fet tot molt bé perquè ens hem salvat? Això se'n diu resultadisme.

PIPO
No és un tema d'imatge, és un tema de sensacions. Per cert, jo també partlo del dia de l'Elx, per naps o per cols.... quants mesos fa que no guanyem a fora?

KITUZ
Jo, el dia de l'almeria? Perquè no llegeixes el meu comentari del dia de l'Alcoyano? Tenia retirada al d'ahir?

Compte que l'arbre ens deixi veure el bosc....L'any que ve serà l'any de la consolidació i per sobreviure haurem de ser molt eficients.

VIMO

Ni jo soc el bé ni aixó es la Guerra de las Galaxias... Aixó es un foro i mentre no es digui el contrari jo també puc, amb respecte i sinceritat expressar les meves opinions.

I comparar "sensacions" amb una permanència hem sembla d'una frivolitat increible.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #145 el: 24 de Maig de 2012, 14:20:01 pm »
israsbd,

Doncs a mi no me la sua quedar 4arts o 5ens per la cua, hi ha una diferencia molt gran!!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
« Respondre #146 el: 24 de Maig de 2012, 14:23:33 pm »
israsbd,

Doncs a mi no me la sua quedar 4arts o 5ens per la cua, hi ha una diferencia molt gran!!!

Doncs explicam el perquè ja que per mi valen el mateix, la salvació...

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #147 el: 24 de Maig de 2012, 14:27:27 pm »
israsbd,

Algunos tenemos algo de orgullo, y espero que los jugadores del CE Sabadell también... pq si piensan que la temporada ya ha acabado que no se les pague el sueldo de estas semanas, para qué no? Si ya estamos salvados y nos importa una m***** lo que pase en estos últimos partidos?
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #148 el: 24 de Maig de 2012, 14:29:07 pm »
israsbd,

asi cual? que pasa que si quedamos 4 por la cola la tamporada que viene la empezamos con menos puntos oke? a nosotros que nos vendieron que se savaria la categoria como fuese, y asi a sido pues ya esta, tmb al bajar el Villarreal B, se ha jugado mas tranquilos  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #149 el: 24 de Maig de 2012, 14:30:42 pm »
israsbd,

Només fa falta que llegeixis el Forum una mica:

S'ha de guanyar SI o SI. Hem d'evitar la 4a plaça per sota.... per si de cas!!!!

Aquí ningú aclareix res de res al 100% si un equip de 1a baixa per impagaments....... No ho he vist mai, però mai se sap!! Ja diuen que si passés això és molt possible que el 19è de 2a A acabés descendint a 2a B.
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #150 el: 24 de Maig de 2012, 14:55:33 pm »
Hem sembla que a algú d'aquí li molesta que ens haguem salvat a falta de 4 jornedes per acabar la temporada.

La meva opinió es que desde el primer moment no s'ha enganyat a ningú, la directiva ha estat molt sincera, va dir que l'objectiu principal era salvar l'equip fos com fos i professionalitzar el club (cosa que pasa a pas s'esta fent). El cos tècnic, tres cuarts del mateix, a tret petroli, en opinió meva, d'una plantilla justissima, amb jugadors que s'estrenaven a la categoria i jugadors desahuciats per lesions greus o inclos algun jugador sense equip.

També dir que a mi personalment me la sua, quedar 4arts o 5ens per la cua, per una vegada que les cirscumstancies ens afovareixen a sobre ens queixem i demanem panyolades??  Alucinant...
Aleshores fa mal llegir certes coses quan el partit de diumenge hauria de ser una festassa.

israsbd agafo el teu missatge perquè és molt representatiu, però no perquè tingui res especialment en contra.

Comentes que sembla que algú li faci ràbia que ens hagim salvat a falta de 4 jornades per acabar la lliga... A mi no em fa cap tipus de ràbia, ans al contrari, em treu un pes de sobre; però hem de dir que si no fós pel descens del Villarreal, ara mateix estariem acollonits...

Sóc del parer que la Directiva ho està fent molt bé en l'apartat esportiu (a la vista hi són els resultats) i que ho està fent molt bé en l'apartat econòmic, punt molt important i molt poc valorat, que ens permet parlar únicament de fútbol tot i que sóc comprenssiu amb aquells que demanen millores en merchandising, tot i que sóc escèptic amb les possibilitats que permet, encara, l'actual massa social.

El tema de que la plantilla era justissima per a Segona A, no estic totalment d'acord. Crec que tenim jugadors de potser no molt nom, però de bona qualitat per a un equip de taula mitja classificatòria. Potser ens falta davantera però hem vist partits molt bons d'aquest equip davant de rivals de qualitat, i això un equip de qualitat justíssima no ho permet. Hem perdut molts punts per la relaxació produïda per la bona posició que duïem en la classificació, però no perquè fòssim inferiors (excepte golejades contra els top-3 de la categoría). Ha faltat motivació en alguns partits i ens ho hem de fer mirar.

I a mi no me la sua quedar quarts o cinquens per la cua... A mi m'agradaria quedar el més a dalt possible i acabar sense desendollar-nos totalment dels partits.

Dit això, no és temps per panyolades sinò per tractar de millorar de cara a la propera temporada.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #151 el: 24 de Maig de 2012, 15:10:14 pm »
israsbd,

asi cual? que pasa que si quedamos 4 por la cola la tamporada que viene la empezamos con menos puntos oke? a nosotros que nos vendieron que se savaria la categoria como fuese, y asi a sido pues ya esta, tmb al bajar el Villarreal B, se ha jugado mas tranquilos  :beer2 :beer2

Hombre toni; significa plaza de descenso, o sea, no apto para la categoría, otra cosa es que por una situación (totalmente ajena a nosotros) nos permita jugar en una división que deportivamente la hubieramos perdido en situaciones normales. Además hay que valorar la "potra" que hemos podido tener (siempre en caso de acabar 4tos por la cola) por la excepcionalidad del descenso del Villarreal porque no era ni mucho menos candidato al descenso, todo lo contrario, recordemos que esta temporada ha jugado Champions y todo, por lo que podríamos decir que se ha dado una circunstancia que se da una vez cada mil.
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #152 el: 24 de Maig de 2012, 15:22:47 pm »
Si no hagués baixat el Villarreal, la presió que tindria el Girona, Guadalajara, Sabadell, Recre, Murcia etc no és la mateixa que tenen desde fa 2 setmanes, acabem el 15 o el 19, no se sabrà mai com hagués quedat la cosa.

Aquest mateix dimuenge hi hauria un partit a vida o mort en el Girona - Recre i segurament sigui una costellada xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #153 el: 24 de Maig de 2012, 15:26:19 pm »
israsbd,

Hombre toni; significa plaza de descenso, o sea, no apto para la categoría, otra cosa es que por una situación (totalmente ajena a nosotros) nos permita jugar en una división que deportivamente la hubieramos perdido en situaciones normales. Además hay que valorar la "potra" que hemos podido tener (siempre en caso de acabar 4tos por la cola) por la excepcionalidad del descenso del Villarreal porque no era ni mucho menos candidato al descenso, todo lo contrario, recordemos que esta temporada ha jugado Champions y todo, por lo que podríamos decir que se ha dado una circunstancia que se da una vez cada mil.

primero eso aun no ha pasado y segundo si el Villarreal B no hubiera bajado la imagen tanto en el partido de Pucela como en el de ayer hubiera sido diferente o eso creo, ademas hay que aceptar el equipo que tenemos y los problemas que hemos tenido con las lesiones esta temporada, y las ultimas jornadas hemos jugado con rivales bastante jodidos  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #154 el: 24 de Maig de 2012, 15:53:07 pm »
ISRASBD

PIPO

KITUZ

VIMO

Ni jo soc el bé ni aixó es la Guerra de las Galaxias... Aixó es un foro i mentre no es digui el contrari jo també puc, amb respecte i sinceritat expressar les meves opinions.

I comparar "sensacions" amb una permanència hem sembla d'una frivolitat increible.

ISRASBD

Jo he comparat sensacions amb permanencia? A on? Quan? T'agrairia que no tragiverssis  les meves paraules, perqueè aquestes si que són meves. La pregunta al Pipo era: "Quants mesos fa que el Sabadell no guanya fora de casa?" La resposta és un número que a alguns ens causa una sensació, fer-nos caure els owets per terrra.

Bé companys, el que és impepinable és que el Sabadell està salvat i encara que algú li sembla al contrari, jo me n'alegro, tot i que no pensi o opini el mateix que ell. El que passa que la Permanència no ho tapa tot...., per a alguns.

Carpe diem! Però compte que la ignorancia no faci la felicitat.
« Darrera modificació: 24 de Maig de 2012, 15:58:55 pm per vimo »

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
« Respondre #155 el: 24 de Maig de 2012, 15:57:44 pm »
israsbd,

S'ha de guanyar SI o SI. Hem d'evitar la 4a plaça per sota.... per si de cas!!!!

Aquí ningú aclareix res de res al 100% si un equip de 1a baixa per impagaments....... No ho he vist mai, però mai se sap!! Ja diuen que si passés això és molt possible que el 19è de 2a A acabés descendint a 2a B.

Docns mira jo no et faré llegir del foro, et contestaré el que jo penso...

Per passar pot passar fins i tot que la federació digui que baixen de 2a els 6 ultims clasifficats, però això es ciència ficció, la normativa esta per a mi molt clara, respecte al descens de Villareal, arrosegant a 2b al seu filial.

Respecte a que baixi per impagaments un equip de primera,com per exemple el Saragossa, ho veig també molt complicat, mai ha passat, recordem el cas del sevilla i el Celta, com va acabar. A més el govern ha decretat una "quita" del 50 % del deute del equips, i la resta del deute a pagar en comodos plazos de 10 anys. Així que estic casi segur al 100% que cap equip de primera baixarà per problemes econòmics.

I per últim estic segurissim de que l'equip ho donarà tot per guanyar aquest diumenge i així esvair fantasmes als que esteu tan intranquils amb aquest tema.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #156 el: 24 de Maig de 2012, 16:21:37 pm »
israsbd,

Docns mira jo no et faré llegir del foro, et contestaré el que jo penso...

Per passar pot passar fins i tot que la federació digui que baixen de 2a els 6 ultims clasifficats, però això es ciència ficció, la normativa esta per a mi molt clara, respecte al descens de Villareal, arrosegant a 2b al seu filial.

Respecte a que baixi per impagaments un equip de primera,com per exemple el Saragossa, ho veig també molt complicat, mai ha passat, recordem el cas del sevilla i el Celta, com va acabar. A més el govern ha decretat una "quita" del 50 % del deute del equips, i la resta del deute a pagar en comodos plazos de 10 anys. Així que estic casi segur al 100% que cap equip de primera baixarà per problemes econòmics.

I per últim estic segurissim de que l'equip ho donarà tot per guanyar aquest diumenge i així esvair fantasmes als que esteu tan intranquils amb aquest tema.

Encara que estiguem salvats igualment, a mi no me la sua quedar 4arts o 5ens per la cua :icon_exclaim:
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #157 el: 24 de Maig de 2012, 16:36:51 pm »
Roger, sembla que hi hagi gent que li sapiga greu  que a alguns no ens sigui igual ser el subjecte d'una frase que el complement agent; que alguns trobem diferent salvar-nos que ser salvats; que davant de la pregunta “Tots els clubs volen que el Sabdell es salvi, i nosaltres?” no ens sigui igual que la resposta sigui positiva o negativa.
En fi…….tots tenim dret a pensar com vulguem, tots!

Visca el lliure pensament, coi!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #158 el: 24 de Maig de 2012, 16:42:11 pm »
Jo també prefereixo quedar 5è per la cua que 4rt pero torno a repetir que la classificació final després de lo del Villarreal està desvirtuada, el Sabadell surtiria aquest diumenge a morir, Girona i Recre es matarien a Montilivi, el Barça B a Guadalajara hagués tingut un bon maletí d'algú, el Villarreal B a Girona un altre i res de tot això passa ni passarà perquè tothom ja està relaxat. Mai sabrem qui hagués quedat 4rt i qui hagués baixat sense el descens del Villarreal.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #159 el: 24 de Maig de 2012, 16:52:04 pm »
Jo també prefereixo quedar 5è per la cua que 4rt pero torno a repetir que la classificació final després de lo del Villarreal està desvirtuada, el Sabadell surtiria aquest diumenge a morir, Girona i Recre es matarien a Montilivi, el Barça B a Guadalajara hagués tingut un bon maletí d'algú, el Villarreal B a Girona un altre i res de tot això passa ni passarà perquè tothom ja està relaxat. Mai sabrem qui hagués quedat 4rt i qui hagués baixat sense el descens del Villarreal.

Ok

Però sempre hi ha l'orgull; l'equip quedi 4rt per la cua serà l'equip recordat per la desgracia del Vilaeral, doncs jo no vull ser aquest equip!!!
Sempre seré Arlekinat!!!