Autor Tema: FC ST QUIRZE VALLES- SABADELL "B"  (Llegit 1052 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
FC ST QUIRZE VALLES- SABADELL "B"
« el: 20 de Maig de 2012, 15:45:19 pm »
El Sabadell "B" a empatat al camp del Sant quirze 1-1 un empat que podriem dir just però que no deixa satisfet a ningú especialment als locals que han reclamat al menys dos penals al area del Sabadell.

Partit disputat sota una pluja intermitent que a la segona part a fet girar alguns paraigues fet del qual he tingut d'anar a "amagar-me" per no quedar com un anec, resultes del qual m'he perdut el gol del Sabadell, mentre estava aixoplugat he tingut d'aguantar un home que estava emprenyat amb el Sabadell perquè no s'hi jugava res i a ells els hi anava per el lideratge, volen dir que no calia esforçar-nos i els hi donéssim els tres punts.

Unes imatges del partit
http://youtu.be/fULwUZlEgSI    :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
Re:FC ST QUIRZE VALLES- SABADELL "B"
« Respondre #1 el: 20 de Maig de 2012, 16:23:30 pm »
molt bon partit del nostre filial a camp del líder.
Particularment penso q em merescut claríssimament la victoria. La primera part a sigut totalment nostre i ells a dures penes han passat de mig del camp.
A la segona part ells ens han apretat  bastant i ens han embotellat en els primers 15 minuts fins q s'han possat per davant en el marcador. A partir de llavors nosaltres em apretat fins aconseguir l'empat. Un empat q dono per bastant bo tot i q considero q nosaltres hauríem pogut guanyar perfectament.

Tema arbitratge no he sapigut veure els penals a l'àrea del Sabadell, el q sí q sé és q a l'àrea del St Quirze n'hi han hagut un parell de ben clars q el mateix linier m'ha reconegut.

Destacar el partidàs de Collado una vegada més, kin crack aquest nano, un pèl individualista però jo el pujava al primer equip però ja mateix.

Alguns arlekinats després de la botifarrada a l'Olímpia ens hem desplaçat a St Quirze a animar els nostres.

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
Re:FC ST QUIRZE VALLES- SABADELL "B"
« Respondre #2 el: 18 de Juny de 2012, 20:02:00 pm »
Yo, he seguido casi todos los partidos y voy a dar mi opinion. Aparte del entrenador, que no habia manera de que realizara cambios,tambien, notaba que algunos jugadores al salir del vestuario se tiraban un buen rato,bajandose los pantalones hasta  media cadera para parecer mas importantescon lo cual quiero decir que en el futbol como todo en la vida para llegar arriba,hay que ser humildes y mucho trabajo ysacrificio.Esto,tambien es cosa del  mister.Digo  esto porque es lastima ya que tienen  muchas ventajas que antes no teniamos.YO,JUGUE EN LOS AÑOS77 .Hahora hay mejores campos,mejores botas ymejores organisaciones  y mas en este club.NOSOTROS,ENTRENABAMOS A LAS 6 DE LA MAÑANA O A LAS 9 DE LA NOCHE HA VECES CORRIENDO POR CALLES DONDE HABIA LUZ  TAMBIEN, CON 10CENTIMETROS DE NIEVE   TODO EESTO  EN UN PUEBLO DE LA NOIA SEGUNDA REGIONAL DE ANTES VISCA EL SABADELL    SOCIO DESDE AÑO 78. HASTA HOTRA