Enquesta

creieu que ja n'ha fet un cicle al Sabadell ?

Si, deixaria lloc a una persona mes veterana.
8 (14.3%)
Si, cualsevol altre ho faria millor que ell
6 (10.7%)
Tant se m'hen dona l'entrenador.
1 (1.8%)
No, es l'entrenador perfecte.
10 (17.9%)
No, pero potser deuria cambiar alguns aspectes de joc
31 (55.4%)

Total de vots: 56

Autor Tema: LLuis Carreras, FIN DE CICLO ?  (Llegit 4049 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat domeco

• Infantil
  • Missatges: 239
  • Gènere: Masculí
  • Ser del sabadell: un orgull, un sentiment.
LLuis Carreras, FIN DE CICLO ?
« el: 27 de Maig de 2012, 23:09:51 pm »
creieu que ja n'ha fet un cicle al Sabadell ?
Aquest any a per totes totes !!

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
Re:LLuis Carreras, FIN DE CICLO ?
« Respondre #1 el: 28 de Maig de 2012, 11:56:12 am »
M'alegra veure q la gent té sentit comú, i una mica de memoria. El final de temporada ha estat pèsim, però englobant tota la temporada, ningu millor q. ell per començar el nou projecte l'any q vé!

Connectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #2 el: 28 de Maig de 2012, 12:51:09 pm »
M'alegra veure q la gent té sentit comú, i una mica de memoria. El final de temporada ha estat pèsim, però englobant tota la temporada, ningu millor q. ell per començar el nou projecte l'any q vé!

Aquest any encara aconseguit l'objectiu de quedar quarts per la cua i portem 3 partits passejant-nos pel camp descaradament, aixo un bon entrenador no ho pot permetre

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #3 el: 28 de Maig de 2012, 18:58:26 pm »

:mmmm no seràs pas el Carreras tu ?   :laugh2: :laugh2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
« Respondre #4 el: 28 de Maig de 2012, 20:49:34 pm »

:mmmm no seràs pas el Carreras tu ?   :laugh2: :laugh2:

:laugh2: :laugh2: no ho sóc no, però li acabaré demanant una petita comissió!! :grin2:

encara q a vegades pogui semblar el contrari, a mi tb em fot i molt com ha acabat la temporada,però crec q malgra tot ha fet i està fent una molt bona feina, i espero q l'any q vè tot plegat ens surti millor, ij q la segona A duri per molts anys!! :beer2 :beer2

:scut :bandera

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #5 el: 29 de Maig de 2012, 17:57:41 pm »
La enquesta em sembla una mica oportunista, poder un any enrera els resultats serien diferents, o poder no cal anar tan lluny. Ens podem remontar a quan va começar a sonar pel barça i sortia a enquestes del Marca. Per això em sobte que 1 de cada 3 se'l carregaria a dia d'avui...

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
  • Missatges: 557
« Respondre #6 el: 29 de Maig de 2012, 18:18:42 pm »
La enquesta em sembla una mica oportunista, poder un any enrera els resultats serien diferents, o poder no cal anar tan lluny. Ens podem remontar a quan va começar a sonar pel barça i sortia a enquestes del Marca. Per això em sobte que 1 de cada 3 se'l carregaria a dia d'avui...

totes le enquestes en son d'oportunistes company..........

fot 4 anys si fas una enquesta als socis del barça el 70-80% creien que posar guardiola al primer equip era un error.......fes la mateixa enquesta ara, a veure que surt,el 99,99% a favor?

el 85% de la temporada de lluis carreras,es de cese fulminant(5 partits guanyats dels ultims 33,i amb ratxes de 13 i 6 o 7 partits seguits sense guanyar) pero be...aqui com sempre per agraiment todo vale,i despres a pagar les consequencies(recorda la segona etapa mora).......encara baixariem 2 anys seguits i alguns seguirieu dient...es que ens va pujar a segona fa 3 anys....et recordo que si ens va pujar a segona,pero si dissabte no puntuem,tambe ens haura baixat a segona B...encara que no baixem per el villarreal

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #7 el: 29 de Maig de 2012, 18:40:08 pm »
Estic d'acord, les enquestes acostumen a ser oportunistes, però el teu comentari a mes no és realista. Si dissabte no puntuen farà 4 jornades que estem salvats, t'ho miris com t'ho miris. També es pot dir que hem assolit la permanència sense patir i sense està mai a menys de 6 punts del descens, però clar aixó no es pot dir avui.

Per altre banda, varem pujar de 2ªB amb un equip mes justet que justet, i nosaltres que portem 18 anys als inferns hauriem de valorar aixó i donar-li temps, perque és un nano jove, amb ganes, il-lusions i també deu d'apendre encara com funciona la categoria i com sortirse'n amb el pressupost que té (no ho oblidem). Jo crec que mereix continuar però respecto a qui pensi el contrari.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #8 el: 29 de Maig de 2012, 18:54:51 pm »
Estic d'acord, les enquestes acostumen a ser oportunistes, però el teu comentari a mes no és realista. Si dissabte no puntuen farà 4 jornades que estem salvats, t'ho miris com t'ho miris. També es pot dir que hem assolit la permanència sense patir i sense està mai a menys de 6 punts del descens, però clar aixó no es pot dir avui.

Per altre banda, varem pujar de 2ªB amb un equip mes justet que justet, i nosaltres que portem 18 anys als inferns hauriem de valorar aixó i donar-li temps, perque és un nano jove, amb ganes, il-lusions i també deu d'apendre encara com funciona la categoria i com sortirse'n amb el pressupost que té (no ho oblidem). Jo crec que mereix continuar però respecto a qui pensi el contrari.

Be es la opinió teva, però jo crec que ja no tenia d'haver renovat tot i pujar-nos de segona B a segona agrair-li els serveis prestats i si vol aprendre que practiqui amb un altre segona B a a segona  els entrenadors et poden desmuntar un sistema que per segona B podria anar perfecte, es la meva opiniò :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #9 el: 29 de Maig de 2012, 22:03:01 pm »
Que és quedi, el que sobra no és ell, són els jugadors que no hi foten pebrots
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #10 el: 29 de Maig de 2012, 22:08:35 pm »

D´acord, però ell ha d´aconseguir també que els hi fotin....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #11 el: 29 de Maig de 2012, 22:09:10 pm »

De fet..es quedarà, però ell és el màxim responsable del vestidor...i per tant molt i molt responsable de no saber motivar als jugadors perquè hi fiquin pabrots...ok?

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #12 el: 29 de Maig de 2012, 22:14:23 pm »
I a l'enqueta es planteja canviar l'entrenador per ficar-n'hi un de més veterà....

No hi hauria d'haver-hi l'opció de canvi d'entrenador simplement..

No creus que posar canviar-lo per un entrenador més veterà pot condicionr les opinions ?

Hi ha entenadors joves que el podrien substituir perfectament...no cal que sigui un entrenador més veterà

Per mi enquesta mal formulada i partidista

Desconnectat domeco

• Infantil
  • Missatges: 239
  • Ser del sabadell: un orgull, un sentiment.
« Respondre #13 el: 29 de Maig de 2012, 22:35:18 pm »
I a l'enqueta es planteja canviar l'entrenador per ficar-n'hi un de més veterà....

No creus que posar canviar-lo per un entrenador més veterà pot condicionr les opinions ?

Hi ha entenadors joves que el podrien substituir perfectament...no cal que sigui un entrenador més veterà

Pues el proxim cop la fas tú !  :happy2:
Aquest any a per totes totes !!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #14 el: 29 de Maig de 2012, 23:08:07 pm »

Pues el proxim cop la fas tú !  :happy2:

Es la teva enquesta...no la meva i repeteixo la teva és totalment partidista des del meu punt de vista...es nota clarament el que vols que surti....

Si l'hagués fet jo en cap cas l'hagués enfocat tal com tu ho has fet...però repeteixo és la teva enquesta i jo no tinc cap mena d'interès en fer-la....queda clar?

Desconnectat calamar

• Mecenes 2012
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 138
« Respondre #15 el: 29 de Maig de 2012, 23:20:35 pm »
VEig a tothom MOOOOOLT crispat. Això no pot ser c***!!
Wish you where here

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #16 el: 30 de Maig de 2012, 10:25:09 am »
Si ya está renovado y no hay otra salida pues será nuestro entrenador la temporada que viene, por tanto para conseguir nuevamente el objetivo que no es otro que la permanencia tendría que cambiar muchas cosas, no se puede permitir otra temporada más que en ese vestuario haya jugadores que arrastren durante toda una temporada nuestra camiseta centenearia por el fango, por tanto hay que hacer limpia y traer gente que por profesionalidad, actitud, orgullo y sobre todo honradez trabajen para conseguir el objetivo, para eso antes de firmar a cualquier jugador habrá que hacerle saber que hay cosas y actitudes que no se pueden consentir defendiendo este escudo y esta camiseta, a lo mejor lo logra y tendremos una buena temporada de lo contrario confirmaría que no tiene personalidad ni respeto de sus jugadores como ha sucedido en esta temporada dentro del vestuario.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #17 el: 30 de Maig de 2012, 12:52:57 pm »
Doncs a mi em sembla que hi han comentaris força dignes.  Inda diu (ho entenc així) qui si és un entrenador que necessita temps, que li doni un altre i no nosaltres, i crec que és força coherent aixó.

També blanc-i-blau el fa responsable de No "motivar" o engrescar prou al vestidor, cosa molt coherent i que poder en els dos casos penso també igual.

La diferència entre nosaltres està en on situar aquest limit per creure que és el moment de prescindir d'ell, per alguns ja s'ha arribat i per altres creiem que li queda un petit marge.

FELICITATS a tots per tractar un tema "peliagut" sense faltar o insultar als nostres.

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #18 el: 31 de Maig de 2012, 17:50:25 pm »
el que necesitem es menys experiments estranys y més jugar a futbol per experiments estranys esta el futbol base .. no el primer equip .
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat calamar

• Mecenes 2012
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 138
« Respondre #19 el: 04 de Juny de 2012, 19:34:37 pm »
el que necesitem es menys experiments estranys y més jugar a futbol per experiments estranys esta el futbol base .. no el primer equip .

Home tampoc és que hagi innovat res no? A mi no m'ha semblat especialment experimental. El únics invents poder han vingut donats per baixes per lesions. És un entrenador bastant convencional la veritat, segons la meva manera de veure clar.
Wish you where here