Autor Tema: Las Palmas - Sabadell, Sabado 18:00, per ESPORT 3  (Llegit 26736 cops)

0 Usuaris i 10 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat joanen

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 29
  • Gènere: Masculí
Re:Las Palmas - Sabadell, Sabado 18:00, per ESPORT 3
« Respondre #140 el: 02 de Juny de 2012, 20:08:04 pm »
Quina decepció, acabar 19ens.
Per a mi, l'objectiu NO s'ha aconseguit ja que en condicions normals, seriem equip de Segona B.
No se si ha estat relaxació, desidia, pasotisme, la "tranquilitat" de saber que el 19è no baixa (en teoria), o que ha estat, però m'emporto un gust molt amargant d'aquest final de temporada; tot i que si som justos, tota la segona volta ha estat un autèntic desastre. Digne d'un equip de Segona B.
Perque potser el problema es aquest, que hem jugat a Segona A amb un bloc i jugadors de Segona B. Per exemple, els davanters no han existit, i les "perdonades" davant de porta han estat una constant. El que si es de Segona A o de Primera es en De Navas, sense ell, mes derrotes haurien caigut.
Desitjo que arribi un sponsor per la samarreta que deixi uns diners per fitxar jugadors autèntics de Segona A o que no han trobat un lloc a Primera ja que crec que, al menys el 50% dels jugadors actuals....moltes gràcies per els serveis però adeu.
Es evident que un altre temporada actual amb els mateixos es una caiguda a Segona B segura.....i molt d'hora.
A veure que no hi hagin sorpreses als despatxos de la RFEF aquest estiu i que l'any vinent sigui millor.
I respecte al senyor Carreras, crec que el mes honrat seria presentar la dimissió, acceptar-li, i agafar un altre entrenador de cara l'any vinent, ja que NO ha salvat l'equip, l'han salvat circumstàncies extraordinaries.

Visca el Sabadell.

Jo vaig ser a Binéfar i també vaig veure guanyar al Madrid sota la pluja.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #141 el: 02 de Juny de 2012, 20:10:15 pm »
a mi el Carreras tmb empieza a cansarme ya, esta mañana si mal no he leido decia que la temporada en casa era de notable y fuera de suficiente pues desde mi humilde opinion no se en que te basas para dar un suficiente a

21 partidos jugados
2 ganados
6 empatados
13 perdidos
16 goles a favor
36 en contra
12 puntos fuera de 63 posibles
total el peor equipo fuera de toda la categoria y si mañana el Alcoyano puntuara el peor en solitario
 :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #142 el: 02 de Juny de 2012, 20:11:42 pm »
En fin, después del gran despliegue táctico y físico del otro día contra el Numancia, hoy nos hemos vuelto a arrastrar de nuevo. Una auténtica pena haber terminar así una temporada que, con el equipo que teníamos, para nada estaba siendo mala, y donde lo más cerca que habíamos estado del descenso había sido a 5 puntos. Hoy mismo, largaría a la **** calle a Carreras. No se pueden permitir estos espectáculos dantescos ni esas faltas de atención dignas de un equipo de Tercera división, como tampoco se puede permitir que un jugador tenga el balón a metro y medio y no corra a lucharlo. Absolutamente penoso y fuera de lugar, por salvados que estemos. La segunda parte, tras el 1-2, ha sido jugar a verlas venir y, obviamente, así lo único que puedes conseguir es la derrota y el ridículo.

Como más que me pese, Carreras seguirá el año que viene, ahora tocará ver que refuerzos se traen y si se materializa el interés por jugadores de categoría como Longás, entre otros. Esperemos crear un equipo más competitivo, y no uno donde los suplentes se arrastren de tal modo porque o bien no tienen capacidad para la categoría, o porque directamente pasan de todo.

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1300
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #143 el: 02 de Juny de 2012, 20:13:47 pm »
Carreras te has cachondeado de nosotros estas cuatro ultimas jornadas,si hubieras puesto a los que tocaban no hubiesemos acabado como equipo de 2ªB( porque es la pura realidad).Dimite yaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaa.
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #144 el: 02 de Juny de 2012, 20:14:20 pm »
Veure aquest equip fot pena, vergonya i fàstic. Em fot fàstic també aquest malaït sistema de joc que ens ha dut vergonyosament i oficialment a 2ªB. Això és una banda orquestada per un incompetent entrenador com és el Carreres que ha dut l'equip al descens.
Senyors de la junta directiva, el Carreres té que anar fora i el 95% de la plantilla al carrer i no renovacions. Com l'any que bé tornem a tenir aquest tio a la banqueta i una plantilla com aquesta no ens salva ni el Villarreal.
Si finalment estem a 2ª A (cosa que està per veure) la directiva ha de veure i analitzar aquesta segona volta feta per l'equip i dirigida per aquest senyor. I preguntar-se si vol seguin veient l'espectacle d'aquest any aquest joc completament horizontal sense intensitat sense cap verticalitat sense cap profunditat entre líneas  :exxxx :wall:. I foten pena i vergonya per tots els camps i avorrin els 4 que encara anem al estadi.

SENYORS, FEU PEL NOSTRE SABADELL. 

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #145 el: 02 de Juny de 2012, 20:17:04 pm »
HONOR AL SABADELL!!!!! :pilotasso :pilotasso :xin-xin :xin-xin

l'any q vé més i millor a la lliga Adelante!!!!

el q només esteu al forum per rajar, cal.lavera i pinta nanus!q fa 4 jornades q estrem salvats....

i jo sóc el primer q em toca els collons queda el 19, però les rajades q estic llegint em fa vergonya llegir-les!crec q mes d'algun d'aqui realmente desitja q baixem!!!

Pues el 99% del foro está rajando... por algo será.
Lo que no se puede pretender es esconder las cosas y que como ovejitas asintamos a todo lo que nos diga el sr. Carreras o los srs. directivos. Nosotros, los socios, como componente importante del CE Sabadell estamos para hablar y quejarnos si lo consideramos oportuno. Tal vez, lo que es malo para el club son los "palmeros" del técnico y del presidente que no quieren ver la realidad ni las muuuchas cosas que se hacen mal en este club.

PD: Gran pañolada y protesta en Múrcia. Parece que no somos los únicos que nos quejamos cuando nuestros jugadores arrastran nuestro escudo por el terreno de juego, no?
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
  • Missatges: 557
« Respondre #146 el: 02 de Juny de 2012, 20:17:52 pm »
tendriamos que ir esta semana a algun entreno y decirle lo que son  :beer2 :beer2
Los comentarios que hay que leer...

Estos jugadores nos han salvado, que esperabais, ascender? Demasiado que no hemos caído en los puestos de descenso.
Que nos hemos salvado gracias al Villarreal? No es verdad, y eso lo sabemos todos.
Termina la temporada con el objetivo cumplido y quieres ir al entreno a insultar?

objetivo cumplido?

que nos han salvado?

DE ESO NADA COMPAÑERO!!!!

este equipo ha bajado a segunda B....y nos salvamos por el descenso del villarreal

carreras si tens una mica de vergonya i dignitat DIMITEIX ARA MATEIX!!!! ests el principal responsable de la ESPANTOSA PENOSA DEPLORABLE I RIDICULA,segona volta de campionat....i en especial dels ultims partits,que gracies a la teva gran motivacio i a posar tots els suplents i pasar de tot....hem anat de ridicul en ridicul

i res d'esperar al dijous dema mateix neteja total....aquets mercenaris ja pensaran en lo que han fet,quan l'any que be estiguin jugant al camp de l'huracan llagostera o prat

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #147 el: 02 de Juny de 2012, 20:19:09 pm »
No nos engañemos, tenemos un equipo de lleno de jugadores de Segunda B y si hubiesemos descendido, mira oye mala suerte los chavales no saben mas... Pero es que aparte de malos jugando, son muy malos profesionales que han ido de EXCURSION a Valladolid, Alcorcon y Las Palmas y nos castigaron con un partido vergonzoso con el Numancia.. El jueves cuando os echen a la calle ¿a que equipo vais a ir? Colla de *****!!  Espero que Soteras no se metiese el otro dia un farol y cumpla con lo que dijo.. En esta plantilla sin contar a los porteros, me salen 6/8 jugadores que puedan y SE MEREZCAN (por actitud y entrega) seguir en el Sabadell.
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat fernando benitez castro

• Aleví
  • Missatges: 61
« Respondre #148 el: 02 de Juny de 2012, 20:21:35 pm »
Cuanta indignacion estoy leyendo, me parece que habria que estar un poco más tranquilo para analizar la temporada. El Sabadell creo que tiene el segundo presupuesto más bajo de la 2ª división, con esto quiero decir que no se puede fichar a lo mejor de 2ª sino a jugadores de perfil bajo u otros con calidad que por diferentes motivos (casos de Redondo ó Pablo Ruiz) se ponen a tiro, la otra opcion ha sido acudir a 2ªB pero esto como se ha visto ha sido una loteria, en unos casos ha salido bien y en otros no.Donde hay que poner más interes es en los fichajes de futbolistas que cobran mucho, no se puede consentir que los que sacan las castañas del fuego sean los que cobran cuatro veces menos que las "figuritas". En definitiva segundo presupuesto más bajo y el proximo año se sigue en 2ª eso es lo que im porta. Honor Sabadell.

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
« Respondre #149 el: 02 de Juny de 2012, 20:22:48 pm »
Estic escoltant a Carreras a radio Sabadell i aquest tio ens pren el pel :****.

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
« Respondre #150 el: 02 de Juny de 2012, 20:24:32 pm »
Estic escoltant a Carreras a radio Sabadell i aquest tio ens pren el pel :****.

jo cada cop que l'escolto m'emprenyo mes de veritat!!!! definitivament aquest paio ens pren per tontos!!!

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
« Respondre #151 el: 02 de Juny de 2012, 20:32:39 pm »
Cuanta indignacion estoy leyendo, me parece que habria que estar un poco más tranquilo para analizar la temporada. El Sabadell creo que tiene el segundo presupuesto más bajo de la 2ª división, con esto quiero decir que no se puede fichar a lo mejor de 2ª sino a jugadores de perfil bajo u otros con calidad que por diferentes motivos (casos de Redondo ó Pablo Ruiz) se ponen a tiro, la otra opcion ha sido acudir a 2ªB pero esto como se ha visto ha sido una loteria, en unos casos ha salido bien y en otros no.Donde hay que poner más interes es en los fichajes de futbolistas que cobran mucho, no se puede consentir que los que sacan las castañas del fuego sean los que cobran cuatro veces menos que las "figuritas". En definitiva segundo presupuesto más bajo y el proximo año se sigue en 2ª eso es lo que im porta. Honor Sabadell.

por favor dejemos ya el puñetero tema de presupuestos hombre!!!!!!!!

1º-la moto de que tenemos el segundo presupuesto mas bajo,no es falso es falsisimo..

2º-nuestro rival de hoy,la ud.las palmas tiene un presupuesto incluso inferior al nuestro para la confeccion de la plantilla

3º-el cordoba(y mira donde esta) tiene un presupuesto muy muy similar al nuestro

4º-numancia otro que tal anda

5-alcoyano o guadalajara tienen menor presupuesto

6º-por tu razonamiento el levante tendria que ser ultimo de primera(uefa) y el rayo bajar de calle(salvado)

el dinero no es excusa!!!!! este entrenador no vale es un TITAFREDA(MINGAFRIA) y un nulo motivador y lider del vestuario,como ha demostrado con creces en el tramo final de liga

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #152 el: 02 de Juny de 2012, 20:34:09 pm »
propongo ir a liarsela a estos gandules a un entreno,para dejar claro que el que viene a perrear sepa lo que hay
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
« Respondre #153 el: 02 de Juny de 2012, 20:34:34 pm »
Crec que Carreras es bon entrenador pero el que ens han fet els jugadors aquests ultims partits es vergonyos.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #154 el: 02 de Juny de 2012, 20:35:32 pm »
propongo ir a liarsela a estos gandules a un entreno,para dejar claro que el que viene a perrear sepa lo que hay

Jo particular-ment no soc partidari de fer segons quins actes, ara cada un que faci el que vulgui  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
« Respondre #155 el: 02 de Juny de 2012, 20:37:07 pm »

Y ademas ir al partido amistoso que hacen el miercoles ( creo ) y silvarles y cantarles mercenarios los 90 minutos.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #156 el: 02 de Juny de 2012, 20:37:34 pm »
Crec que Carreras es bon entrenador pero el que ens han fet els jugadors aquests ultims partits es vergonyos.

Jo tinc els meus dubtes que sigui tot així, però la veritat no la sabrem mai  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #157 el: 02 de Juny de 2012, 20:39:34 pm »
Lamentable com hem acabat la lliga ( salvats de miracle, esperem........ ) en la meva opinió ni l'entrenador ni més de la meitat dels jugadors no són vàlids pel Sabadell, si continuem amb ells segur que la propera temporada serà una continuació d'aquesta, o sigui, una auntèntica pena i una caiguda en picat cap a segona B, l'afició no es mereix això, exigim un mínim de respecte.
El Sr. Carreras ja ha fet la seva feina ( mal feta ), però per mi, que la propera temporada que es busqui un altre equip, jo no confio gens en ell.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat juane

• Infantil
  • Missatges: 154
« Respondre #158 el: 02 de Juny de 2012, 20:43:42 pm »
Lamentable com hem acabat la lliga ( salvats de miracle, esperem........ ) en la meva opinió ni l'entrenador ni més de la meitat dels jugadors no són vàlids pel Sabadell, si continuem amb ells segur que la propera temporada serà una continuació d'aquesta, o sigui, una auntèntica pena i una caiguda en picat cap a segona B, l'afició no es mereix això, exigim un mínim de respecte.
El Sr. Carreras ja ha fet la seva feina ( mal feta ), però per mi, que la propera temporada que es busqui un altre equip, jo no confio gens en ell.

YA SOMOS DOS

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #159 el: 02 de Juny de 2012, 20:47:49 pm »

YA SOMOS DOS

TRES !!!!!!!