Autor Tema: No aprenem...  (Llegit 8708 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
Re:No aprenem...
« Respondre #20 el: 16 de Agost de 2012, 20:39:39 pm »
Mala noticia para el Sabadell. Reducir la base, la escuela de fútbol, es empequeñecer el club. En el fondo la escuela es promoción indirecta. Error de bulto, creedme. Han ido a lo fácil y lo que habrían tenido que hacer es, con tiempo, buscar nuevos campos de entreno. Si hacía falta alquilar algún campo, hacerlo, y pensar en comprar en el futuro algún terreno para hacer frente a las necesidades actuales.

Sí a mejorar la élite, pero no a costa de la base.

Desconnectat bufo

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 14
« Respondre #21 el: 23 de Agost de 2012, 17:53:25 pm »
Hola.

Heu vist l'anunci de proves a nens nascuts al 2008? 4 anys!! I sobretot, que vinguin amb permís del club d'origen...

No entenc res...

Desconnectat Blanc i Blau Arlek

• Invitat
  • *
  • Missatges: 6
« Respondre #22 el: 06 de Setembre de 2012, 22:55:42 pm »
Hola.

Heu vist l'anunci de proves a nens nascuts al 2008? 4 anys!! I sobretot, que vinguin amb permís del club d'origen...

No entenc res...

:ok

!rozamos lo absurdo! no se donde quiere llegar el sabadell. estos nuevos responsables del futbol base me parece que se estan meando fuera del tiesto.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #23 el: 09 de Setembre de 2012, 09:05:53 am »
Tengo la impresión que se ha dado un "cheque en blanco" a unos señores que han venido de fuera de club.

Y las formas están fallando MUY MUCHO.  Creo que ese punto es INACEPTABLE....

Y como aquí se ha dicho, nunca se ha reconocido suficientemente la gran tarea de David Pirri en el tiempo que estuvo de coordinador.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #24 el: 09 de Setembre de 2012, 13:39:13 pm »
Doncs jo desprès d'unes setmanetes observant la feina de Javi, de Gimeno, de Genís, i també de la gent que està en diversos camps fent d'observador, haig de dir que estic bastant satisfet de la feina que estan fent.

M'agrada, per que altres anys hi havia molt nen pujat i cregut i a altres més que el seu pare creia que tenia a Messi a casa i es passaven l'estiu fent la tournée Barça-Espanyol-Mercantil i algun més, en plan estrelleta i si no els sortia res, vinga, a seguir en el CE Sabadell.

M'agrada per que alguns que han estat al Futbol Base fa alguna o algunes temporades, i van marxar a altres clubs per que tenien més categoria i que aquí no se'ls valorava i altres històries que es resumeixen en que eren també uns creguts que s'han quedat en res, i ara es pensen que poden tornar al club sense no tenir ni el nivell de l'equip on jugarien s'han de buscar la vida fora.

M'agrada per que al Javi el veureu sovint per Olímpia, però aquest matí, per exemple, estava a Sant Adrià, mirant partits, i al Gimeno per que ja se l'ha vist per algun camp xafardejant aquesta temporada, i que dir de gent com Genís, que ho dona tot allà.

M'agrada per que intenten que cap equip es quedi sense jugar des del primer cap de setmana de competició. Menys un equip, tot el cap de setmana passat TOTS els equips varen jugar. No com altres temporades. Veurem si segueixen amb la mateixa bona constància.

M'agrada per que aquest any es rota més als equips amb el tema del camp de terra, i no seran (en teoria) sempre les mateixes que entrenin al camp del Llano o al camp petit de F-7 d'Olímpia. A més, els equips estan una mica més repartits en les hores d'entrenanent i hi ha més espai d'entrenament per alguns equips que la temporada passada entrenaven en 6 metres quadrats.

El CE. Sabadell es un club que quiere subir su futbol base, o es un Casal para que los niños pasen el rato mientras los padres compran en el Mercadona?

Això passava, i per desgràcia en el futbol base de tots els equips, seguirà passant. Tu poses un exemple suau, però he vist algun cop algun pare que es passa l'entrenament del nen al bar, i no amb una aigua a la mà. Això si, aquesta temporada han mirat una mica més actituds, i també m'agrada.

Hola.

No entenc res...

!rozamos lo absurdo! no se donde quiere llegar el sabadell. estos nuevos responsables del futbol base me parece que se estan meando fuera del tiesto.

Aquesta prova era per acabar de captar nens per omplir alguna plantilla i per si descobrien algun més que destaqués molt. El tema del permís del club d'origen era per cobrir-se les esquenes per evitar algun problema amb algun altre club que els està buscant.

P.D. el dia de mañana mi hijo tambien puede estar en la calle pero si es por el bien del club, lo acatare lo mejor que pueda y me buscare la vida para que mi hijo siga practicando deporte, pero los padres tenemos que saber que no todos nuestros hijos son Messi ni se ganaran la vida y nos sacaran de pobres con el futbol.

En negreta he assenyalat quelcom que molts no tenen clar. I no s'ha d'oblidar mai.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat bufo

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 14
« Respondre #25 el: 10 de Setembre de 2012, 01:42:51 am »
Doncs jo desprès d'unes setmanetes observant la feina de Javi, de Gimeno, de Genís, i també de la gent que està en diversos camps fent d'observador, haig de dir que estic bastant satisfet de la feina que estan fent.

M'agrada, per que altres anys hi havia molt nen pujat i cregut i a altres més que el seu pare creia que tenia a Messi a casa i es passaven l'estiu fent la tournée Barça-Espanyol-Mercantil i algun més, en plan estrelleta i si no els sortia res, vinga, a seguir en el CE Sabadell.

M'agrada per que alguns que han estat al Futbol Base fa alguna o algunes temporades, i van marxar a altres clubs per que tenien més categoria i que aquí no se'ls valorava i altres històries que es resumeixen en que eren també uns creguts que s'han quedat en res, i ara es pensen que poden tornar al club sense no tenir ni el nivell de l'equip on jugarien s'han de buscar la vida fora.

M'agrada per que al Javi el veureu sovint per Olímpia, però aquest matí, per exemple, estava a Sant Adrià, mirant partits, i al Gimeno per que ja se l'ha vist per algun camp xafardejant aquesta temporada, i que dir de gent com Genís, que ho dona tot allà.

M'agrada per que intenten que cap equip es quedi sense jugar des del primer cap de setmana de competició. Menys un equip, tot el cap de setmana passat TOTS els equips varen jugar. No com altres temporades. Veurem si segueixen amb la mateixa bona constància.

Això passava a l'època del Pirri?

M'agrada per que aquest any es rota més als equips amb el tema del camp de terra, i no seran (en teoria) sempre les mateixes que entrenin al camp del Llano o al camp petit de F-7 d'Olímpia.

L'any passat també rotaven al camp de terra.

A més, els equips estan una mica més repartits en les hores d'entrenanent i hi ha més espai d'entrenament per alguns equips que la temporada passada entrenaven en 6 metres quadrats.

El CE. Sabadell es un club que quiere subir su futbol base, o es un Casal para que los niños pasen el rato mientras los padres compran en el Mercadona?

Això passava, i per desgràcia en el futbol base de tots els equips, seguirà passant. Tu poses un exemple suau, però he vist algun cop algun pare que es passa l'entrenament del nen al bar, i no amb una aigua a la mà. Això si, aquesta temporada han mirat una mica més actituds, i també m'agrada.

Aquí barregeu naps amb cols. Si mentre el nen entrena els pares es volen ventilar 7 cerveses xerrant animadament de les seves coses, o aprofitar l'estona i anar a comprar al Mercadona, què hi té a veure amb si el nen és bo o no, si hi posa més ganes o menys?

Hola.

No entenc res...

Aquesta prova era per acabar de captar nens per omplir alguna plantilla i per si descobrien algun més que destaqués molt. El tema del permís del club d'origen era per cobrir-se les esquenes per evitar algun problema amb algun altre club que els està buscant.

Aquí se't veu el llautó defensant aquesta gent. Fer proves d'ingrés a nens de 4 anys no té ni cap ni peus.

P.D. el dia de mañana mi hijo tambien puede estar en la calle pero si es por el bien del club, lo acatare lo mejor que pueda y me buscare la vida para que mi hijo siga practicando deporte, pero los padres tenemos que saber que no todos nuestros hijos son Messi ni se ganaran la vida y nos sacaran de pobres con el futbol.

En negreta he assenyalat quelcom que molts no tenen clar. I no s'ha d'oblidar mai.

Desconnectat nodus123

• Invitat
  • *
  • Missatges: 4
« Respondre #26 el: 11 de Setembre de 2012, 22:14:33 pm »
Jo més que entrar a valorar en si es veu a la nova coordinació per l'Olimpia o per alguns camps de Catalunya, ja que entenc que aquesta és una de les tasques a realitzar pel càrrec que tenen (càrrec que per cert, no és gratuït i que segurament té més remuneració que molts dels que estem aquí), jo el que faria és una reflexió en referència a les maneres que s'estan emprant per a fer un futbol base d'alt nivell i que en definitiva, estigui acord amb la categoria que té el primer equip i per tant, que molts dels jugadors del 1er equip siguin fruit de la base.

Interpreto que s'està cercant assimilar al CE Sabadell amb equips que tenen un futbol base amb gairebé totes les màximes categories com són Girona, Nastic, Lleida, equips que militen o han militat a 2ª Divisió o bé Badalona, Hospitalet i Sant Andreu que són sempre dels punters a 2ªB.

Però...es preten arribar en només 1 any? Tots aquests equips han obtingut aquestes categories en 1 sol any o s'ha fet d'una forma progressiva, gradual?

Aleshores, perquè aquestes formes? perquè aquesta "neteja" tan a sac? Entrenadors, jugadors, s'està fent fora a la gent però no d'una manera diplomàtica, sinó que impera el "no comptem amb tu perque sí, perque no serveixies per un club com el Sabadell,..."

Què pasa? Se us ha pujat al cap?? No hi ha ningú amb autoritat suficient que pugui fer-lis baixar els fums? La imatge del club s'està tacant a conseqüència d'emprar unes formes d'actuar massa radicals. A Sabadell en va ple de comentaris del que succeeix amb el nou futbol base i la veritat és que no se senten masses de positius. Ja se sap allò de que "cuando el río suena..."

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #27 el: 29 de Setembre de 2012, 11:44:25 am »
Me parece increible que aun le deis vueltas al tema de las maneras de dar la baja a los chavales, el club a dicho por activa y por pasiva que entienden las quejas y que asumen la culpa de dar esas bajas demasiado tarde y en un numero muy grande, que mas quereis? una hoguera y quemarlos a todos juntos en una plaza?
Este año se nota que hay mas espacio en el campo de entreno, cosa basica para intentar tener equipos competitivos,, necesitamos espacio y nos falta 1 campo de futbol 11 y otro de futbol 7 que tardaran mucho en construirse, no podemos tener el campo de entreno masificado y las bajas del año pasado iban encaradas a conseguir ese espacio basico para poder avanzar.
Por otro lado la faena de la nueva direccion se nota desde el primer dia, hemos tenido partidos amistosos desde el primer fin de semana de temporada, el año pasado era comico ver como nos mareaban semana tras semana sin saber donde jugabamos o cambiando el horario o el partido dejando a los niños sin poder jugar.
Estoy seguro que podran tener errores (como todo el mundo) pero se nota que intentan poner toda la carne en el asador para que esto funcione mejor de como funcionaba.
Otra cosa que me hace gracia es escuchar como dicen que hablan de las formas de tratar a los jugadores y tal..... la gente que sigue el futbol base de la ciudad desde hace mucho tiempo ya sabe como se las gastan los otros clubs, ¿ahora parece que el Sabadell es un ogro y los demas unos angelitos?
Bueno ya paso de este tema, insisto, la gran culpa de todo este rollo la tienen los padres que se creen que sus hijos les sacarian de pobres y ahora se han encontrado que su club les ha dado la baja por motivos X, señores ni el Sabadell es un Chikipark ni el mundo se acaba en el Sabadell, si el dia de mañana le dan la baja a mi hijo me lo llevare a otro club (siempre que el quiera seguir practicando futbol) y si no acabara jugando a algun deporte que le permita disfrutar y aprender entre compañeros y amigos cada semana.
CHIM-PUM
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/