Autor Tema: (J-3) F.C.Barcelona B - C.E.Sabadell Diumenge 2 de setembre a les 18.00 Esport 3  (Llegit 47189 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1781
  • Gènere: Masculí
Re:(J-3) F.C.Barcelona B - C.E.Sabadell Diumenge 2 de setembre a les 18.00 Esport 3
« Respondre #140 el: 02 de Setembre de 2012, 19:30:21 pm »
Desfeta tàctica de Carreras!

Desconnectat Razz

• Jugador Prof.
  • Missatges: 659
Re:(J-3) F.C.Barcelona B - C.E.Sabadell Diumenge 2 de setembre a les 18.00 Esport 3
« Respondre #141 el: 02 de Setembre de 2012, 19:33:39 pm »
la única incognita del que queda d'aquest penós partit del sabadell és saber si serem capaços de marcar el primer gol a la lliga o seguir negats de cara al gol

Desconnectat Zerj

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #142 el: 02 de Setembre de 2012, 19:35:34 pm »
Somos incapaces vaya baño de energía nos están dando

A esto me refería en un post en el que advertía que no toda la culpa de la poca productividad era de baha, si ahora lo saca y no hace nada es lo mas normal, si los defensas del bar$a tienen la mitad de años y el doble de velocidad, y lo daca 15 minutos que a penas se va a calentar. Haber si tiene unos buenos 15 minutos por lo menos!
David De Navas Forever!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #143 el: 02 de Setembre de 2012, 19:36:09 pm »
la única incognita del que queda d'aquest penós partit del sabadell és saber si serem capaços de marcar el primer gol a la lliga o seguir negats de cara al gol

No se sap mai, però sembla que no.....un penal potser...
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #144 el: 02 de Setembre de 2012, 19:40:38 pm »
Jo soc de la oponió de que en Baha és lo millor que tenim en atac però el senyor Carreras fa com clemente amb Sarabia al ath bilbao dels  vuitanta, mai un míster pot entrar a denostar un jugador ja que per a sobre d, aixó está el club, Florián i Aníbal no son millors que el pitjor Baha, és la meva opinió, Carreras podría anar a can Barça amb la ¨filosofía¨i que vingui un entrenador del tipus Mané

Desconnectat Zerj

• Infantil
« Respondre #145 el: 02 de Setembre de 2012, 19:45:49 pm »
X :ko
Jo soc de la oponió de que en Baha és lo millor que tenim en atac però el senyor Carreras fa com clemente amb Sarabia al ath bilbao dels  vuitanta, mai un míster pot entrar a denostar un jugador ja que per a sobre d, aixó está el club, Florián i Aníbal no son millors que el pitjor Baha, és la meva opinió, Carreras podría anar a can Barça amb la ¨filosofía¨i que vingui un entrenador del tipus Mané

Totalmente de acuerdo contigo.
David De Navas Forever!

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1303
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #146 el: 02 de Setembre de 2012, 19:49:15 pm »
Estem a la jornada 45 de la temporada passada.Aixó es el mateix amb diferents noms,estic fart de la MERD.A filosofia Carreras dels collo.ms.Sinceramen t i em sap greu pel Carreras pero la directiva l'ha de destituir o com a MINIM donar-li un toc d'atenció.Estic mooolt decebut :weep:.
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat Zerj

• Infantil
« Respondre #147 el: 02 de Setembre de 2012, 19:52:27 pm »
  • Es

Este partido lo ha perdido carreras, los jugadores han trabajado a lo q están capacitados
David De Navas Forever!

Desconnectat xavvey

• Aleví
  • Missatges: 60
  • egarenc
« Respondre #148 el: 02 de Setembre de 2012, 19:53:10 pm »
volem toca la pilota nosaltres o el rival per que si que toquin ells la pilota nem llavors ho estem fent molt be aixi.
premises per fer un joc de toc es tindre jugadors molt tècnics o de qualitat segons ho volguis dir, primer saber el que tenim quin perfil futbolistic o de qualitat tècnica tenen els nostres jugadors, per la meva sencilla opinió no la tenen, als fets em refereixo.
recodeu em jugat contra el equip que mes deixa jugar.

quina paradoxa et deixen jugar però a la fi els que jugant son ells per alguna cosa sera

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #149 el: 02 de Setembre de 2012, 19:56:29 pm »
Jo el que veix s que la temporada passada apenes varem patir,nomes al final, aquesta patirem de dalt a baix :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat juane

• Infantil
  • Missatges: 154
« Respondre #150 el: 02 de Setembre de 2012, 20:00:44 pm »
yo no esperaba mas lo echaba ya a carreras es el culpable de todo no tiene ni **** idea de lo que es el futbol.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #151 el: 02 de Setembre de 2012, 20:01:55 pm »
Lo siento por aquellos arlequinados que pensaban que a estas altura el equipo tendría nueve puntos, yo era de los que pensaba que llegados a este momento no tendríamos ni los dos puntos que hemos sumado, pero a partir de ahora el equipo debería puntuar y ganar el próximo partido en la NCA, es necesario sumar los tres puntos en juego, por otra parte tenemos un equipo para estar por casa y los fichajes de esta pretemporada han sido jugadores que han descendido de categoría o vienen de la 2ªB la temporada pasada, también espero que el equipo vaya cada jornada a más y por fin los jugadores lesionados puedan estar disponible y darle más calidad al bloque.

FINAL

FC BARCELONA  "B"  2  -  0  CE SABDELL FC
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
« Respondre #152 el: 02 de Setembre de 2012, 20:03:42 pm »
I ara l´Almería.... :plora

Com a mínim no li estem fent un traje al Nauzet, jo ja patía el día que li marquésin un gol :icon_exclaim:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #153 el: 02 de Setembre de 2012, 20:05:04 pm »
Ens tocarà patir perque som el Sabadell.

El que esta clar, és que al joc que hem jugat avui, el Barça juga molt millor que nosaltres, i el nostre mig del camps és molt i molt previsible, lent i no es generen clares oportunitats de gol.

En fi, avui el Barça ha estat molt superior al Centre d'Esports, i cal millorar moltíssim. Esperem que Lanza i Collantes, quan estiguin bé, aportin el punt de qualitat que falta.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #154 el: 02 de Setembre de 2012, 20:06:59 pm »
Sort que al Almeria guanyarem 5-0 i tot arreglat........... ............em sembla que el Sr. Carreras no es menjarà els torrons  :no:
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat joanen

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 29
« Respondre #155 el: 02 de Setembre de 2012, 20:11:50 pm »
Ja hi tornem a ser.
Les il.lusions d´aquell dia de la presentació, es van esvaint mica en mica.
Tres partits, cap gol marcat. "Hasta aqui puedo leer".
El problemón de la segona volta de l'any passat continua: No li marquem un gol ni al Arc de Sant Marti.
Dos partits mes li donaria jo al Lluis Carreras, i si seguim així, al carrer. Potser ja no havia ni d'haver renovat.
Queda molta lliga, però això ja fa molt mala pinta.
Aquest Sabadell es un auténtic desàstre ara mateix.
Jo vaig ser a Binéfar i també vaig veure guanyar al Madrid sota la pluja.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
« Respondre #156 el: 02 de Setembre de 2012, 20:14:16 pm »

Es cert que no hem marcat un gol en 270 minuts i els ultims 90 contra l´equip mes golejat fins el moment de la temporada, pero igual de cert es que hem perdut el primer partit de la temporada, no podem demanar el cap de Carreras a la primera derrota  :mmmm
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #157 el: 02 de Setembre de 2012, 20:14:36 pm »
Sort que al Almeria guanyarem 5-0 i tot arreglat........... ............em sembla que el Sr. Carreras no es menjarà els torrons  :no:

visi tranquilo, preguntate ¿cuántos dineros hemos gastado en fichajes para esta temporada? por tanto hay que seguir confiando y que esto vaya saliendo poco a poco, el rpoblema viene cuando fichamos jugadores que han descendido la temporada anterior y ya pensamos que somos los aspritantes al ascenso, nada más hay que mirar alguna encuesta que se han hecho y ver el resultado.

Tranquilo saldremos hacia delante cuando nos llegue nuestra liga particular.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat joanen

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 29
« Respondre #158 el: 02 de Setembre de 2012, 20:23:00 pm »
I l'Ulises Dávila aquest, menys mal que ve cedit i que no ha costat diners.
Perque si haguessim pagat per ell, tela marinera.
Si al menys aquell gol fantasma contra el girona hagués estat gol. Però es que ni aixi.
Vaia m**** tot plegat.
Bufffffffff.
Jo vaig ser a Binéfar i també vaig veure guanyar al Madrid sota la pluja.

Desconnectat juane

• Infantil
  • Missatges: 154
« Respondre #159 el: 02 de Setembre de 2012, 20:23:43 pm »
ya sabemos que nos subio pero no podemos jugar asi en esta categoria despues de 18 temporadas yo digo como el dicho mas vale una ***** a tiempo que lamentarte toda una vida. ya me entendeis. fuera carreras.