Conversació avui a la feina.
-Que haces que no ves el partido?
Jo: La verdad es que no me importa no verlo. Si lo veo bien, pero sino, no pasa nada
-No te gusta el futbol?
Jo: Si, me gusta el futbol, pero no son mis equipos.
- De que equipo eres?
Jo: Del sabadell, del equipo de mi ciudad.
- Venga y de estos 2 no te gustaría que ganara uno?
Jo: A usted cual le gustaría que ganara entre un Rayo Vallecano - Getafe?
- Hombre entre esos, me da igual
Jo: Pues a mi también me da igual, a mi solo me importa que gane el sabadell
Tot aixo de bon rotllo eh, amb un somriure d' orella a orella, pero que quedi clar que a sabadell SOM DEL SABADELL, al menys uns quants.
Respecte a "cuidar al soci" mes valdria que no donguessin tants problemes a la gent que esta fotuda de calers, prohibint-los de tenir carnets economics inventant-se lleis absurdes o treient els carnets economics per a pensionistes i només donar-los per un numero molt determinat de persones. Podría dir sense por a equivocarme que la diferencia de socis que tenim aquest any i l'any passat es simplement el numero de socis que s'han sentit maltractats per el club en aquest sentit.
Estic segur que si aqui el menda no hagues liat la que va liar pels forums (a costa de quedar com un mentider, segons radio sabadell, radio que per cert, ja no escolto) encara seriem molts mes els socis afectats.
A mi tan se m'en fot que fotin les entrades a 10 euros. Jo vull que la gent s'enganxi al nostre club. Si soc soci soc soci perque em surt dels ous i perque em privo d'altres coses per a poder ser soci del club de la meva vida. Ho seré encara que em sortis mes car que no ser-ho.
Si volen tractar bé als socis hi han moltes altres maneres de fer-ho. Aixó a mi em sona a excusa barata.
Si ara que estem 5ens classificats a segona divisió no aconseguim enganxar a la gent, apañados vamos.
I en aquest sentit, nomes puc tenir paraules d'agraiment per a jugadors com el Manu lanzarote, que si surt de festa despres d'empatar 2 partits ho posem al foro per rajar d'ell, pero ningú diu lo involucrat que está al club, anant a veure partits del femení del seu nom. A aquesta gent, a la cantera també els hem de tractar bé, i que millor manera que els nostres jugadors del primer equip s'involucrin amb ella.
Aquest any tenim jugadors collonuts, treballadors, propers a la afició, i em fot molta pena que la gent no pugui (si, molts no volen, pero d'altres NO PODEN, que quedi ben clar aixo) venir a gaudir d'aquest equip al camp.
Haurien de reflexionar profundament el tema dels preus de les entrades.
I aquest cuento de que baixant els preus no vindria ningú igualment, ho sento pero no. Baixem els preus 5 euros i promocionem els partits com deu mana (no penjant 4 cartells per la ronda zamenhof i la gran via) venem club i ja voreu com la gent s'enganxa, pero esclar, per aixo fa falta ganes de treballar.
Apa ja m'he quedat agust.