Enquesta

Quines creieu que seran les iniciatives que la directiva portarà a terme per millorar l'afluència de públic pels propers partits?

Entrades més barates (a tots els sectors).
4 (12.5%)
Invitacions pels socis.
4 (12.5%)
Publicitar més els partits (sense tocar preus).
2 (6.3%)
Zona del camp específica amb entrades més econòmiques.
6 (18.8%)
Invitacions al futbol base.
1 (3.1%)
Carnet de 3-5 partits.
4 (12.5%)
Altres
2 (6.3%)
No faran res.
9 (28.1%)

Total de vots: 32

Votació tancada: 09 de Novembre de 2012, 18:56:40 pm

Autor Tema: Iniciatives de la directiva  (Llegit 4160 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Iniciatives de la directiva
« el: 28 de Octubre de 2012, 18:56:40 pm »
Com tots ja sabem, fa no gaire la Federació de Penyes i la directiva es va reunir. La Fed. de Penyes va fer un conjunt de propostes per tal de millorar l'assistència al camp. Teòricament el club es va comprometre a dur a terme alguna de les iniciatives proposades.

Que creieu que faran?
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
Re:Iniciatives de la directiva
« Respondre #1 el: 28 de Octubre de 2012, 19:31:38 pm »
He votado al ultima por supuesto.

Hasta que no lo vea no me lo creo.

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #2 el: 28 de Octubre de 2012, 19:41:41 pm »
Jo he votat la tercera perqué em sembla que baixar preus no entra en els seus plans, jo sempre he sigut del pensament de vendre més encara que sigui baixant el preu ademés em dedico a aixó, hi ha gent que sembla prefereix vendre menys i no baixar-se del b***o, en el món del futbol a part que és guanyaría una mica més baixant el preu és que l´equip ho agrairía molt i la motivació en la part esportiva és veuría reflexada amb bons resultats, als jugadors els hi agrada jugar en un estadi amb públic, només per aixó hauría la directiva de donar el braç a torçe i baixar els preus dels gols. lateral i carnets.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #3 el: 28 de Octubre de 2012, 19:43:55 pm »
Jo he votat la tercera perqué em sembla que baixar preus no entra en els seus plans, jo sempre he sigut del pensament de vendre més encara que sigui baixant el preu ademés em dedico a aixó, hi ha gent que sembla prefereix vendre menys i no baixar-se del b***o, en el món del futbol a part que és guanyaría una mica més baixant el preu és que l´equip ho agrairía molt i la motivació en la part esportiva és veuría reflexada amb bons resultats, als jugadors els hi agrada jugar en un estadi amb públic, només per aixó hauría la directiva de donar el braç a torçe i baixar els preus dels gols. lateral i carnets.

Avui a Girona han avaixat les entrades a meitat de preu i els socis podien portar dos acompanyants, heu vist el camp ple a vesar  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #4 el: 28 de Octubre de 2012, 20:11:46 pm »

Avui a Girona han avaixat les entrades a meitat de preu i els socis podien portar dos acompanyants, heu vist el camp ple a vesar  :mmmm

EL girona l'any de l'ascens, portava 150 espectadors al camp.

Nosaltres no.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #5 el: 28 de Octubre de 2012, 20:36:04 pm »

Ho has dit irònicament no?  ;D  :beer2
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #6 el: 28 de Octubre de 2012, 20:39:28 pm »

Ho has dit irònicament no?  ;D  :beer2
Efectivament  :icon_mrgreen:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 29 de Octubre de 2012, 09:40:55 am »
Faran algun partit a 5€, diran que els números no surten (lògic, a 5€ és IMPOSSIBLE que surtin els números) i que tot el proposat per les penyes és un fracàs i tornarem a la seva 'normalitat'.

Hi ha massa gent estancada en els anys 70 i 80 a la junta directiva per fer coses amb cap i peus, a pesar de les idees que proposin Monclús o Montoliu.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #8 el: 29 de Octubre de 2012, 13:55:43 pm »
No acabo d'entendre això q dieu q si en algun partit es posen les entrades a 5 euros no surten els números, ja q pq no se'n vengui cap a 20 o 25, x poques q es venguin a 5, ja tens benefici i la grada més plena.
Tampoc entenc el fet q si tal i com diu en Birrero, ningú fa cas a les idees del Monclús, pq se'l fitxa?
És x llogar-hi cadires...

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #9 el: 29 de Octubre de 2012, 21:47:43 pm »
Sincerament crec que tenim un problema de comunicacio des del club cap a l'opinio publica força greu. Definitivament no sabem vendre'ns i de esas aguas estos lodos...
Si es veritat que a Xavi Monclus ningu li fa cas... Llavors potser s'hauria de plantejar denunciar-ho i posar-hi remei, i en ultima instancia deixar el seu carrec.
Com a molt crec que donaran la opcio al soci de poder treure alguna entrada mes economica i gairebe en plan favor i perque no sigui dit...
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat ManuSabadell

• Infantil
  • Missatges: 251
« Respondre #10 el: 30 de Octubre de 2012, 14:41:05 pm »
Tengo acceso a internet solo des de el móvil y no puedo crear encuestas, me va muy lento. Asi que sugiero a ver si alguien puede crear esta misma encuesta pero con la pregunta de que hariamos nosotros si fueramos la directiva, así podemos comprobar lo que hariamos nosotros y lo que harán ellos, es una idea.
LO BUENO DE NO MENTIR ES QUE NO TE TIENES QUE ACORDAR DE LO QUE HAS DICHO.

SI PARECE DEMASIADO BUENO PARA SER VERDAD, PROBABLEMENTE LO SEA.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #11 el: 31 de Octubre de 2012, 12:33:14 pm »
entradas mas baratas en partidos puntuales y menos atractivos o a horarios menos habituales etc  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #12 el: 31 de Octubre de 2012, 12:59:58 pm »
Faran algun partit a 5€, diran que els números no surten (lògic, a 5€ és IMPOSSIBLE que surtin els números) i que tot el proposat per les penyes és un fracàs i tornarem a la seva 'normalitat'.

Hi ha massa gent estancada en els anys 70 i 80 a la junta directiva per fer coses amb cap i peus, a pesar de les idees que proposin Monclús o Montoliu.

+1903, totalment d'acord amb tu, company.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #13 el: 07 de Novembre de 2012, 21:50:01 pm »

Birrero, on collona tens la bola de vidre per lo dels 5€? El dia que vas anar a la ràdio, me vaig olorar que sabies més del que garlaves.
Firmo los vostres dos missatges.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #14 el: 07 de Novembre de 2012, 22:47:37 pm »

Birrero, on collona tens la bola de vidre per lo dels 5€? El dia que vas anar a la ràdio, me vaig olorar que sabies més del que garlaves.
Eso me pregunto yo, donde collona la tiene?

Ahora que me acuerdo el Sabadell - Castellón de hace dos temporadas también valió 5 euros.  :mmmm

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #15 el: 07 de Novembre de 2012, 23:25:38 pm »

Eso me pregunto yo, donde collona la tiene?

Ahora que me acuerdo el Sabadell - Castellón de hace dos temporadas también valió 5 euros.  :mmmm

A vosaltres us ho diré... Si, el dia de la ràdio, sabia que es proposaria això, però no que s'aprovaria com es va fer al final, per això no vaig voler dir-ho, preferia que ho digués qui ho ha de dir.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...