Autor Tema: JOAN MARTINEZ I VILCHEZ  (Llegit 1863 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

pitbull

• Visitant
JOAN MARTINEZ I VILCHEZ
« el: 04 de Desembre de 2005, 12:52:24 pm »
Donde estan los "señoritos" martinez y vilchez?? POrque no dan la c ara ahora. Vaya par de estafadores. Como puede ser que estos dos señores que no tienen ni p----- idea de futbol ni de futbolistas, haya podido hacer estos fichajes. Los representantes de nuestros jugadores los han engañado, los han estafdado, pidiendo unas cantidades economicas que han acepatdo.
Así vamos, deberiamos pedir las cabezas de estos dos señores. FUERA MARTINEZ Y VILCHEZ!!!!!!!!!!!!!!! Nuestro club no puede etar manipulado por esetos dos señores, que ni sienten los colores (quiza martinez si) ni saben nada de la historia de nuestro club.
Del tal MOntes, que decir. Erea el salvador, el mesias, vaya tela. No oha demostrado nada mejor que MOra. Al menos MOra, era y es un tio que se involucraba con el club, se preocupaba. Este MONtes, que quiere inventar??
Ay dios mio, si MOra jugara con este sistema tactico. La que se hubiera armado. PEro no, MOntes es sagrado, ni una palabra contra él. Venga hombre, Montes vete ya deaqui que no pintas nada, vete a tu pueblo y ponte la bandera constitucional en el corazón. que personajes como tu sobran y ni hacen falta en nuestro club.

Escribo en castellano porque igual ni martinez ni vilchez ni montes entienden el catalan. Que triste!!!

VISCA EL C.E.SABADELL I VISCA L'ESTATUT!!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7189
  • Gènere: Masculí
ESTAS SEGUR DE QUE...
« Respondre #1 el: 04 de Desembre de 2005, 14:17:02 pm »
realment s' han gastat 1,5 milions d euros?

o ens han enganyat per crear ilusio i realment s han gastat 0,5 com sempre ??

Els hi paguen ??

Jo no entenc res.

ARLEQUINADO

• Visitant
Re: JOAN MARTINEZ I VILCHEZ
« Respondre #2 el: 05 de Desembre de 2005, 12:28:21 pm »
Como puedes decir esto de estos dos sres. cuando desde que tenian 9 y 10 años respectivamente ya vestian los colores arlequinados en el futbol base, y desde hace 40 y 42 años respectivamente son socios de nuestro equipo, ademas se estan jugando su dienero personal en este projecto que hace un año y medio estaba el club en via de desaparicion, dime que socio en junio con estos jugadores no estaba super ilusiano, tampoco podiamos saber el bajo rendimiento de alguno de estos jugadores a estas altura. con estos comentarios lo unico que se puede conseguir es que nadie quiera estar en la directiva del club, lo que hay que hacer es animar y salir de esta situación a base de animar y no parar de animar.

Visca el CE Sabadell.

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1054
« Respondre #3 el: 05 de Desembre de 2005, 13:59:25 pm »
No crec que s'hagi d'arrivar a insultar a ningú per la seva gestió.

I estic segur que aquests dos senyors sentens els colors com el que més.

Però la seva gestió no ha sigut bona. Estem a les acaballes de la primera volta i els resultats no acompanyen i esta clar que es perque juguen malament. No es pot atribuir a la mala sort.

Esclar que al juliol estabem ilusionats. Per primera vegada en molts anys s'estava fitxant amb prous diners. el que feia pensar que tindriem una gran plantilla.

Reitero que no ens hem d'insultar entre nosaltres, però el responsables de tot aixo si són aquests dos senyors han d'asumir les seves responsabilitats.

Ara esperem que al mercat d'hivern es pogui compensar aquesta plantilla i tirar endavant.

Tenim la sort que aquesta temporada el grup està molt agualat, encara esten només a 9 punts del primer i encara hi ha temps per qualsevol cosa.

Anims a tothom (en peores plazas hemos toreao y hemos salido a hombros)
SANGUI

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #4 el: 05 de Desembre de 2005, 17:45:01 pm »
tot i que comprenc el "calenton" del company Pitbull, nomes dire que TOTS ens sentim enganyats pel resultat dels fitxatges i que tal i com diu el company sangui, TOTS, i repeteixo TOTS, vem donar l'OK als fitxatges que s'estaven fent.

Al meu modest parer, els fitxatges es van fer BE, es van buscar noms contrastats a la categoria (la temporada anterior tots ens vem queixar que els fitxatges vinguessin de 3a)... Quina poca memoria que tenim tots plegats... busco pel forum i no trobo NI UN MISSATGE que digues que no anavem enlloc amb aquesta plantilla, ben al contrari, TOTS hi vem donar el nostre OK i tots hi teniem esperançes amb la plantilla confeccionada...

Van enganyar al Sr. Vilchez i al Sr. Martinez o ens van enganyar a tots? Jo diria que a tots...

Fotre la culpa a qui els va fitxar, crec que en aquest cas, no es lo mes adient, ni just ni correcte.

L'unica culpa la tenen els jugadors que no donen el resultat que tindrien d'haver donat... i punt.
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #5 el: 05 de Desembre de 2005, 18:06:09 pm »
tot i que comprenc el "calenton" del company Pitbull, nomes dire que TOTS ens sentim enganyats pel resultat dels fitxatges i que tal i com diu el company sangui, TOTS, i repeteixo TOTS, vem donar l'OK als fitxatges que s'estaven fent.

Al meu modest parer, els fitxatges es van fer BE, es van buscar noms contrastats a la categoria (la temporada anterior tots ens vem queixar que els fitxatges vinguessin de 3a)... Quina poca memoria que tenim tots plegats... busco pel forum i no trobo NI UN MISSATGE que digues que no anavem enlloc amb aquesta plantilla, ben al contrari, TOTS hi vem donar el nostre OK i tots hi teniem esperançes amb la plantilla confeccionada...

Van enganyar al Sr. Vilchez i al Sr. Martinez o ens van enganyar a tots? Jo diria que a tots...

Fotre la culpa a qui els va fitxar, crec que en aquest cas, no es lo mes adient, ni just ni correcte.

L'unica culpa la tenen els jugadors que no donen el resultat que tindrien d'haver donat... i punt.

Bé, si i no Power.
Tothom estaba satisfet, perque algú; ja sigui des del mateix club, ja sigui desde Radio Sabadell o des del Diari de Sabadell, es venia molt i molt bé a tot allò que fitxavem. La majoria de seguidors, a molts dels fitxatges nous, MAI haviem vist jugar i creiem que serien bons jugadors, perque ALGÚ HAVIA DIT QUE HO EREN.
Petit repàs als fitxatges:

- Diego (Numancia B) --> ningú sabia qui era, i vam creure que era bo, perque havia jugat 2 partits a 1a divisió.  :ko

- Nandi (Extremadura) --> ningú el coneixia i algú ja va dir que era força limitadet pel que havia llegit.  :ko

- Pablo Sanz (Numancia) --> conegut per la majoria. Tothom va agradar aquest nom.  :ko

- Crivillé (Granollers) --> Poquíssima gent o ningú l'havia vist jugar mai. Deien que ho feia molt bé a 3a i que era un xicot jove que podia despuntar.  :ok

- Gabi i Sebas --> Simplement van ser per omplir dues places sub-23  :ko

- Neftalí (levante B) --> conegut i reconegut rendiment al levante B. A tothom va agradar aquest nom.  :ok

- Iglesias (Figueres) --> Deien -NINGÚ- l'havia vist jugar, que era el crack de la 2a B. Rendiment paupèrrim.  :ko

- Medina (Nàstic) --> Algú hauria pogut veure'l a 2a A amb el Nàstic. Se salva de la quema general  :ok A tohom va agradar el seu nom.

- Iván Díaz (Albacete) --> Jugador conegut i de casa. A tothom va agradar el seu nom.  :ok

- Madrigal (levante B) --> Jugador reconegut a la categoria. A tothom li va agradar el seu nom  :ko

- Gallo (Jaén) --> Jugador reconegut. A tothom va agradar el seu nom. Penso que és dels pokets que se salva.  :ok

- Orife (A. Guadaira) --> Si està aquí és perque tenia els 3 anys de contracte. Penso que molts haurien prefereit que no hagués tornat, i molts també, contents que hagi tornat. Fitxatge dividit.  :ko

Bé, repassats els fitxatges d'estiu, doncs veiem que de jugadors que els aficionats del Sabadell haviem vist jugar, podrien quedar-se en 3 o 4. El Sanz, Neftalí, MAdrigal i Díaz. Per tan , 4 de 12 - Orife no el compto- Això és un 33%.
La resta, penso que NINGÚ podia aprobar-ne si eren bons o no. No els coneixiem i només pels comentaris d'algú que els ha vist jugar 1 cop, doncs no ens haurien de servir.
Jo el que penso és que de tot se n'apren, i ara em de ser conscients, que QUALSEVOL fitxatge que vingui, si no l'hem vist jugar MAI, no diem que és bo o és dolent pel que algú pugui haber dit.
Amb tot això em refereixo que no és oro todo lo que reluce, i que un cop més -suposo- per les ganes i la ilusió que ens fa pujar de categoria, ens han enganyat. No dic que hagin sigut els directius, però ens han enganyat INFLANT jugadors mitjans de 2a B i que MAI despuntaran. Quina llàstima.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 05 de Desembre de 2005, 18:13:46 pm »
Jo tinc car de qui és la culpa, i no és esclusivitat de la directiva.

Més aviat és cosa d'alguns que pasturen al camp.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #7 el: 05 de Desembre de 2005, 18:20:24 pm »
Per posar un exemple, el Sergio Iglesias es va dir que tambe el volia el Terrassa i que nosaltres ens varem avançar i venia avalat per la seva temporada anterior al Figueres. Poc ens podiem pensar alguns que despres aquest home ens sortis com ens esta sortint i el que jo em pregunto es perque no fa aqui el mateix que feia al Figueres i que va servir per que ens fixessim en ell tant Terrassa com Sabadell?

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #8 el: 05 de Desembre de 2005, 18:22:49 pm »

Bé, si i no Power.
Tothom estaba satisfet, perque algú; ja sigui des del mateix club, ja sigui desde Radio Sabadell o des del Diari de Sabadell, es venia molt i molt bé a tot allò que fitxavem. La majoria de seguidors, a molts dels fitxatges nous, MAI haviem vist jugar i creiem que serien bons jugadors, perque ALGÚ HAVIA DIT QUE HO EREN.
Petit repàs als fitxatges:

- Diego (Numancia B) --> ningú sabia qui era, i vam creure que era bo, perque havia jugat 2 partits a 1a divisió.  :ko

- Nandi (Extremadura) --> ningú el coneixia i algú ja va dir que era força limitadet pel que havia llegit.  :ko

- Pablo Sanz (Numancia) --> conegut per la majoria. Tothom va agradar aquest nom.  :ko

- Crivillé (Granollers) --> Poquíssima gent o ningú l'havia vist jugar mai. Deien que ho feia molt bé a 3a i que era un xicot jove que podia despuntar.  :ok

- Gabi i Sebas --> Simplement van ser per omplir dues places sub-23  :ko

- Neftalí (levante B) --> conegut i reconegut rendiment al levante B. A tothom va agradar aquest nom.  :ok

- Iglesias (Figueres) --> Deien -NINGÚ- l'havia vist jugar, que era el crack de la 2a B. Rendiment paupèrrim.  :ko

- Medina (Nàstic) --> Algú hauria pogut veure'l a 2a A amb el Nàstic. Se salva de la quema general  :ok A tohom va agradar el seu nom.

- Iván Díaz (Albacete) --> Jugador conegut i de casa. A tothom va agradar el seu nom.  :ok

- Madrigal (levante B) --> Jugador reconegut a la categoria. A tothom li va agradar el seu nom  :ko

- Gallo (Jaén) --> Jugador reconegut. A tothom va agradar el seu nom. Penso que és dels pokets que se salva.  :ok

- Orife (A. Guadaira) --> Si està aquí és perque tenia els 3 anys de contracte. Penso que molts haurien prefereit que no hagués tornat, i molts també, contents que hagi tornat. Fitxatge dividit.  :ko

Bé, repassats els fitxatges d'estiu, doncs veiem que de jugadors que els aficionats del Sabadell haviem vist jugar, podrien quedar-se en 3 o 4. El Sanz, Neftalí, MAdrigal i Díaz. Per tan , 4 de 12 - Orife no el compto- Això és un 33%.
La resta, penso que NINGÚ podia aprobar-ne si eren bons o no. No els coneixiem i només pels comentaris d'algú que els ha vist jugar 1 cop, doncs no ens haurien de servir.
Jo el que penso és que de tot se n'apren, i ara em de ser conscients, que QUALSEVOL fitxatge que vingui, si no l'hem vist jugar MAI, no diem que és bo o és dolent pel que algú pugui haber dit.
Amb tot això em refereixo que no és oro todo lo que reluce, i que un cop més -suposo- per les ganes i la ilusió que ens fa pujar de categoria, ens han enganyat. No dic que hagin sigut els directius, però ens han enganyat INFLANT jugadors mitjans de 2a B i que MAI despuntaran. Quina llàstima.

Company Mutio, discrepo...

"- Diego (Numancia B) --> ningú sabia qui era, i vam creure que era bo, perque havia jugat 2 partits a 1a divisió."... i toco fusta pero aquest nano encara no ha fet "bluff" i segueix sent valid perfectament. Jo almenys no crec que haguem perdut punts per culpa seva

"- Crivillé (Granollers) --> Poquíssima gent o ningú l'havia vist jugar mai. Deien que ho feia molt bé a 3a i que era un xicot jove que podia despuntar..." i ho esta fent be... no? crec que es una de les "agradables" sorpreses de la temporada (si es que hi pot haver-hi algo agradable"

"- Iglesias (Figueres) --> Deien -NINGÚ- l'havia vist jugar, que era el crack de la 2a B. Rendiment paupèrrim..." Doncs si... de crack res i de catacrack molt... pero tothom va donar-hi l'OK, sense necessitat de llegir DS o escoltar RS... Aqui tots som molt savis, saps?

"- Medina (Nàstic) --> Algú hauria pogut veure'l a 2a A amb el Nàstic. Se salva de la quema general  :ok A tohom va agradar el seu nom."... es que, en teoria i nomes en teoria, un jugador de 2a A s'hauria de "menjar" la 2ab amb un braç lligat a l'esquena... o no?

Etc, etc, etc... i mes de lo mateix: els jugadors ens han pres el pel a TOTS: a fitxadors i a aficionats, pq TOTS minimament tenien un nom que venia avalat per uns resultats que aqui, a Sabadell, no han volgut o han sabut demostrar...

TOTS hem estat estafats: "fitxadors" i aficionats.

I segueixo dient, amic Mutio, que NO HE SABUT TROBAR UN SOL MISSATGE A DATA DE JULIOL QUE PRONOSTIQUES QUE AMB AQUESTA PLANTILLA LLUITARIEM PER NO BAIXAR.

OJO!!
Estic d'acord amb tu que no anem be, que pinta malament, que haurem de patir un any mes... etc i el que vulguis, pero d'aixo a fotre la culpa als directius pq 11 paios no fotin ni brot... no se, no se... crec que ens agafem a lo mes facil: Culpa a la directiva i a pendre aire... i crec que no es aixo.

CapaSegonaA

• Visitant
« Respondre #9 el: 05 de Desembre de 2005, 18:25:07 pm »
A veure una cosa.
Que són arlequinats no cal dubtar-ho. Això com el valor a la mili, ja se'ls hi suposa.
De tota manera, siguem clars. Fa un any la culpa era d'Albert Tomàs i de 'Rubi'. Llavors tots estàvem d'acord que eran mals fitxatges, però pocs reparaven en dir els pocs diners que es van gastar.
Ara s'ha fet una gran inversió, amb jugadors que tret de Nandi (que és molt fluix), Sebas i Gabi (algú ja ha dit que van venir de complement) i Diego (jove i sense experiència), eren noms coneguts. Això no treu però que tot i la seva bona voluntat aquests dos senyors no saben de futbol. Van als camps com tots nosaltres. Mira a un i l'altre, però no són del mundillo. Insisteixo que posen bona voluntat però això no val avui en dia.
La realitat és que ens han fotut alguns saldos (en forma de lesionats o poca qualitat) i, per tant, com ara fa un any, també és just que tots demanem responsabilitats. L'únic és que lls posen els seus diners i tenen to el dret del món a equivocar-se. Però si s'equivoquen no cal amagar-ho i aquest any (un més) molt em temo que tornarem a patir per culpa d'una mala planificació que com ja s'ha dit en alguns mitjans ens fa tenir una plantilla descompensada amb molt jugadors per alguns puestos, i altres puestos sense jugadors

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #10 el: 05 de Desembre de 2005, 18:26:53 pm »
Si Power, sino dic que no tinguis raó. Jo en el meu post anterior, en cap cas he dit que els directius tinguin la culpa de tot; sino que no ens creguem que un jugador és molt bo si nosaltres mai l'hem vist jugar. Res més que això.
De fet, en l'única cosa que veig que puguin tenir una clara errada els directius, és que es fitxi sense tenir sabut quin serà el sistema de joc de l'equip, qui vol l'entrenador, quins rivals tindrem.....

I només portar-te la contraria en una cosa. Diego dissabte va fallar un MUNT de cops, i al camp del'hospi i....... es un porter per ser suplent. Necessitem que fitxin un altre porter urgentment.

Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #11 el: 05 de Desembre de 2005, 18:38:40 pm »
Company CapaSegonaA...

Tenim present q el sabadell es un Club, ens agradi o no, de 2a B? Sou conscients que el CES te problemes cada any per tancar i quadrar el seu presupost? Recordeu que nomes tenim MIL i POCS socis?

Ho dic pq sembla que tinguem un observador a cada categoria regional i no es aixi. Sembla que hauriem de tenir espies per tots els camps de la federacio iberica i tampoc es aixi... som un club modest amb pocs calers i en aquests casos, s'intenta que cada un tingui un carrec mes dels que li pertocarien, mes que res pq no es pooden pagar mes nomines de les que ja es paguen... algu ho te present aixo?

Es molt facil criticar que no tenim observadors a juvenils, ni a tercera ni pels camps de la 2a B... i tambe es molt facil criticar a pilota pasada i aixo es el que em fa mes rabia i m'emprenya mes... Nomes recordem les coses que ens interesen o que volem recordar... si no ens interesa, bluff... lagunilles mentals i a per el seguent tema.

Jo treballo amb pressupostos i els haig de quadrar a cada produccio... i si tinc "x" diners, no busco a un que valgui "x+2" i si la feina crec que la puc fer josol , no fitxo a una secretaria pq son diners que m'estalvio i que, de ben segur, acabare necessitant mes tard o mes dora... i no ho faig pq m'agradi treballar, si no que senzillament no em sobren aquells diners...

No se si m'explico suficientment be... l'unic que intento dir es que no som un club professional i que no hi han calers per fer les coses com -professionalment- s'haurien de fer... i la culpa no es de ningu en especific si no que ve donada per la situacio del Club.

Crec, vaja.

CapaSegonaA

• Visitant
« Respondre #12 el: 05 de Desembre de 2005, 18:45:50 pm »
Estic d'acord amb el que dius.
Però l'únic que dic és que si s'han equivocat, s'han equivocat i punt. I no tenim perquè anar amb 'paños calientes'.
L'any passat es va equivocar o no el senyor Tomàs?
Tenis molt menys pressupost o no que aquets any?
I l'han apartat del departament esportiu o no per aquells errors?
Doncs això. No ens podem permetre una secretaria tècnica. Tots som conscients, però si els que prenen la responsabilitat s'equivoquen ho haurem de dir. O és millor mirar cap a l'altre costat?  :angel:

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #13 el: 05 de Desembre de 2005, 19:00:04 pm »
A veure... no vull semblar cap fill de president ni de vicepresident encara que ho sembli, pero crec que carreguem les culpes contra uns senyors que no en tenen mes culpa que la que poguem tenir nosaltres...

Jo segueixo pensant que el Sr. Tomas va fer una bona plantilla amb els calers de que es dispoossaven i si es va fitxar jugadors de 3a es pq les peles no devien arribar per a fitxatges de 2aB, no? aquesta hauria de ser la base de sortida...

Doncs si tenim en compte que sortiem amb un dels pressupostos mes baixos de la categoria, amb una majoria de jugadors de 3a i es va acabar salvant la categoria, mals fitxatges no van ser, no? Potser tot al contrari, no creus? Exagerant un pel la cosa fins i tot podriem dir que la temporada pasada va ser un exit, no?

Si sortim de la base de que no hi han calers per fer les coses com s'haurien de fer, pero ens pensem que si, sempre estarem igual... l'anyt pasat fora el Tomas per inepte, aquest any tambe fora el Vilchez per tres quartos de lo mismo... i l'any que ve qui sera? a qui li tocara la grossa de ser el "secretari tecnic" i a sortir escaldat a final de temporada?

Lamentablement, no podem exigir responsabilitats si no hi ha responsable.

Ep, al meu modest punt de vista.
Salutacions a tothom.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #14 el: 05 de Desembre de 2005, 19:35:21 pm »
aixo del  :ok i el  :ko suposo que el poses per el rendiment que an donat, doncs jo el  :ok del gallo no el veig per enlloc :no: i lo de l'orife o deixava en un ???
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #15 el: 05 de Desembre de 2005, 20:21:53 pm »
Pitbull, tu qui et creus per insultar a ningú???
Ets un g*s "****" pq ho entenguis com el teu nom diu....
Per què parlas de política....????
Qui et penses que ets per ficar-te amb aquests senyors que tènen mes ganes que tu de que guanyi l'equip i han posat pasta, cosa que tu res de res............
Segur, que ni tan sols ets soci!!!
Que et fotin tiu!!!
Les persones com tu son els que esteu enfonsant aquest club....
Veste'n tant tu com el teu cor patriòtic de catalunya molt lluny....
Ets un covard....m'agradaria veure el que dius a la NCA.

ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #16 el: 05 de Desembre de 2005, 22:01:39 pm »
S'ha de mirar de no faltar a ningú, no crèc que a la directiva tampoc li faigi gaire gràcia el rendiment de uns jugadors a qui estàn pagant "una pasta".
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd