tot i que comprenc el "calenton" del company Pitbull, nomes dire que TOTS ens sentim enganyats pel resultat dels fitxatges i que tal i com diu el company sangui, TOTS, i repeteixo TOTS, vem donar l'OK als fitxatges que s'estaven fent.
Al meu modest parer, els fitxatges es van fer BE, es van buscar noms contrastats a la categoria (la temporada anterior tots ens vem queixar que els fitxatges vinguessin de 3a)... Quina poca memoria que tenim tots plegats... busco pel forum i no trobo NI UN MISSATGE que digues que no anavem enlloc amb aquesta plantilla, ben al contrari, TOTS hi vem donar el nostre OK i tots hi teniem esperançes amb la plantilla confeccionada...
Van enganyar al Sr. Vilchez i al Sr. Martinez o ens van enganyar a tots? Jo diria que a tots...
Fotre la culpa a qui els va fitxar, crec que en aquest cas, no es lo mes adient, ni just ni correcte.
L'unica culpa la tenen els jugadors que no donen el resultat que tindrien d'haver donat... i punt.
Bé, si i no Power.
Tothom estaba satisfet, perque algú; ja sigui des del mateix club, ja sigui desde Radio Sabadell o des del Diari de Sabadell, es venia molt i molt bé a tot allò que fitxavem. La majoria de seguidors, a molts dels fitxatges nous, MAI haviem vist jugar i creiem que serien bons jugadors, perque ALGÚ HAVIA DIT QUE HO EREN.
Petit repàs als fitxatges:
- Diego (Numancia B) --> ningú sabia qui era, i vam creure que era bo, perque havia jugat 2 partits a 1a divisió.
- Nandi (Extremadura) --> ningú el coneixia i algú ja va dir que era força limitadet pel que havia llegit.
- Pablo Sanz (Numancia) --> conegut per la majoria. Tothom va agradar aquest nom.
- Crivillé (Granollers) --> Poquíssima gent o ningú l'havia vist jugar mai. Deien que ho feia molt bé a 3a i que era un xicot jove que podia despuntar.
- Gabi i Sebas --> Simplement van ser per omplir dues places sub-23
- Neftalí (levante B) --> conegut i reconegut rendiment al levante B. A tothom va agradar aquest nom.
- Iglesias (Figueres) --> Deien -NINGÚ- l'havia vist jugar, que era el crack de la 2a B. Rendiment paupèrrim.
- Medina (Nàstic) --> Algú hauria pogut veure'l a 2a A amb el Nàstic. Se salva de la quema general
A tohom va agradar el seu nom.
- Iván Díaz (Albacete) --> Jugador conegut i de casa. A tothom va agradar el seu nom.
- Madrigal (levante B) --> Jugador reconegut a la categoria. A tothom li va agradar el seu nom
- Gallo (Jaén) --> Jugador reconegut. A tothom va agradar el seu nom. Penso que és dels pokets que se salva.
- Orife (A. Guadaira) --> Si està aquí és perque tenia els 3 anys de contracte. Penso que molts haurien prefereit que no hagués tornat, i molts també, contents que hagi tornat. Fitxatge dividit.
Bé, repassats els fitxatges d'estiu, doncs veiem que de jugadors que els aficionats del Sabadell haviem vist jugar, podrien quedar-se en 3 o 4. El Sanz, Neftalí, MAdrigal i Díaz. Per tan , 4 de 12 - Orife no el compto- Això és un 33%.
La resta, penso que NINGÚ podia aprobar-ne si eren bons o no. No els coneixiem i només pels comentaris d'algú que els ha vist jugar 1 cop, doncs no ens haurien de servir.
Jo el que penso és que de tot se n'apren, i ara em de ser conscients, que QUALSEVOL fitxatge que vingui, si no l'hem vist jugar MAI, no diem que és bo o és dolent pel que algú pugui haber dit.
Amb tot això em refereixo que no és oro todo lo que reluce, i que un cop més -suposo- per les ganes i la ilusió que ens fa pujar de categoria, ens han enganyat. No dic que hagin sigut els directius, però ens han enganyat INFLANT jugadors mitjans de 2a B i que MAI despuntaran. Quina llàstima.