Autor Tema: Copa Catalunya AEC Manlleu-CE Sabadell 28/11 20:30h  (Llegit 6616 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrera

• Infantil
  • Missatges: 210
  • Gènere: Femení
Re:Copa Catalunya AEC Manlleu-CE Sabadell 28/11 20:30h
« Respondre #20 el: 28 de Novembre de 2012, 22:00:48 pm »
Minut 76, marxa Arnau i entra Aleix en un altre canvi.

Desconnectat birrera

• Infantil
« Respondre #21 el: 28 de Novembre de 2012, 22:03:46 pm »
El Sabadell, amb 10. Un tal Hèctor al carrer per segona groga. Ara diuen que és ell el que havia fet el penal.  :wall:

Desconnectat birrera

• Infantil
« Respondre #22 el: 28 de Novembre de 2012, 22:05:55 pm »
I entra un tal Pesqui, al mig camp per en Marc. Fiquem defensa de 3.

Desconnectat birrera

• Infantil
« Respondre #23 el: 28 de Novembre de 2012, 22:10:27 pm »
2-0 Ivan Guzmán al minut 86. Deixo ja de transmetre el que estem escoltant per la ràdio, que el birrero em sembla que la tancarà en breu.
Derrota i un problema menys per a l'equip.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8845
  • Gènere: Masculí
« Respondre #24 el: 28 de Novembre de 2012, 22:15:25 pm »

Ostras tu, la veritat fa ràbia que arribi un partit que creus que ets infinitament superior i pata pam!!! Sigui la competició que sigui, pero bueno, si guanyem a Soria firmo que ens fotin el 3er :w00t:

Lo millor, que no hi hagi cap lesionat.....(de moment)
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat arlekinatlasalut

• Juvenil
  • Missatges: 318
« Respondre #25 el: 28 de Novembre de 2012, 22:19:33 pm »
que peeeeeenaa eliminaaaadoooos   :plora

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #26 el: 28 de Novembre de 2012, 22:24:46 pm »
no m'agrada q el Sabadell perdi ni en els entrenaments, però realment  una competició en la qual el màxim premi que tenia fins fa 2 anys era arrivar a una final i jugar un triangular contra Barça i Espanyol crec que no la tenim q jugar per a res. Quan estàvem per 2ª B - 3ª Divisió jugar Copa Catalunya o Copa RFEF era una motivació adicional. Jugant a 2ª A ho trobo una pèrdua de temps total, a sobre el risc de lesions.

Fora fora,  q tan el filial com el primer equip ens juguem moltes coses cada cap d setmana com per a omplir el calendari de patxangues coperes entre setmana.

ENHORABONA AL MANLLEU per a la seva classificació. Ells realment si que poden estar contents de passar de ronda.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #27 el: 28 de Novembre de 2012, 22:28:05 pm »
El més important, és haver donat minuts als menys habituals i als jugadors de la cantera i haver fet un paper acceptable en el partit. No em molesta per res perdre un partit així havent seguit aquestes premisses. Eliminats a quarts de final i cap lesió, cosa que firmava ja a l'inici.

Moltes felicitats a l'AEC Manlleu per la victòria d'avui. Espero que repeteixin final i si pot ser, aquest cop la guanyin.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #28 el: 28 de Novembre de 2012, 22:31:16 pm »
Mai m'havia ilusionat tant una derrota del Sabadell.

Que se la fotin al cul.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #29 el: 28 de Novembre de 2012, 23:04:37 pm »
Lo de Ramírez parece imposible, como se puede tener tanta mala suerte...

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8845
« Respondre #30 el: 28 de Novembre de 2012, 23:06:58 pm »
Lo de Ramírez parece imposible, como se puede tener tanta mala suerte...

Li haurán fet budú   :ostres
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #31 el: 29 de Novembre de 2012, 05:49:02 am »
No se perquè no m'estranya que haguem perdut :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #32 el: 29 de Novembre de 2012, 08:40:29 am »
Molt millor haver quedat eliminats d'una competició que actualment no reporta ni té cap premi.
Centrar-nos en la lliga que és l'important.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #33 el: 29 de Novembre de 2012, 13:15:14 pm »
Ahora ya en frío, tengo que decir que así no puede ser, y no me valen excusas de que la competición no vale, vale ahora lo mismo  que en el momento que se celebró el sorteo, antes de este, el Club debería haber comunicado que no se quiere participar en dicha competición, de competir, se debería al menos tratar de llegar a lo máximo ya que somos un equipo de 2ª división "A", también sirve para dar minutos a aquellos jugadores del primer equipo que no participan tanto durante la temporada, así como, los jugadores del filial que van despuntando, con este resultado se da a entender, (ya que nadie juega para perder), que los jugadores suplentes o los menos utilizados durante la temporada y los jugadores del filial no tienen nivel ni de 3ª división, categoría esta donde está nuestro rival de ayer, es esto lo único claro que se sacó del partido, me lamento una vez más de la poca profesionalidad que hay en esa plantilla, por parte de algunos jugadores, porque repito, nadie juega para perder y eso si, ahora hay que sumar una derrota más en nuestra más que centenaria historia contra un equipo de menor categoría que el nuestro.

Caso aparte lo de Oscar Ramirez, hay que creer y tener mucha fe, para que este jugador siga perteneciendo a este equipo, ya se que no hay dinero para fichar  algo mejor, pero entonces hay que darle la oportunidad a un joven jugador de inferior categoría, con este y con lo que demuestra partido tras partido, es tiempo perdido.

« Darrera modificació: 29 de Novembre de 2012, 13:18:36 pm per labtec »
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat arlequin

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 12
« Respondre #34 el: 29 de Novembre de 2012, 13:31:31 pm »
De acuerdo que es una competicion que a lo mejor solo vale para que tengan minutos los jugadores del primer equipo que no los tienen en liga,tambien para ver jugadores del Sabadell B,que en estos partidos contra equipos de mas categoria que el filial se puede ver su valía,que creo que la tienen.De todas formas pienso tambien que hay jugadores del primer equipo que deberian mostrar que son jugadores de segunda A hasta en estos partidos,pues en el partido de Manlleu todos los jugadores del Sabadell B creo que hicieron un gran partido,pero hubo algunos del primer equipo que dejaron mucho que desear,parecian de 3ª catalana.En cada parte del partido casi medio equipo era del Sabadell B,y el Manlleu solo pudo marcar de penalty (que creo que solo vió el árbitro) y al final cuando los arlequinados jugaban con diez,pero el Sabadell creó mas ocasiones de peligro con los chavales del B. Felicidades a Eric, Aleix, Pesky, Héctor,
Dani, Arnau, Marc, porque estuvieron a la altura por lo menos de 3ª division.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #35 el: 29 de Novembre de 2012, 13:40:00 pm »
De acuerdo que es una competicion que a lo mejor solo vale para que tengan minutos los jugadores del primer equipo que no los tienen en liga,tambien para ver jugadores del Sabadell B,que en estos partidos contra equipos de mas categoria que el filial se puede ver su valía,que creo que la tienen.De todas formas pienso tambien que hay jugadores del primer equipo que deberian mostrar que son jugadores de segunda A hasta en estos partidos,pues en el partido de Manlleu todos los jugadores del Sabadell B creo que hicieron un gran partido,pero hubo algunos del primer equipo que dejaron mucho que desear,parecian de 3ª catalana.En cada parte del partido casi medio equipo era del Sabadell B,y el Manlleu solo pudo marcar de penalty (que creo que solo vió el árbitro) y al final cuando los arlequinados jugaban con diez,pero el Sabadell creó mas ocasiones de peligro con los chavales del B. Felicidades a Eric, Aleix, Pesky, Héctor,
Dani, Arnau, Marc, porque estuvieron a la altura por lo menos de 3ª division.

Pues peor me lo pones, que tengamos que esperar a que unos jugadores de 2ª Catalana, solventen un partido contra un equipo de 3ª división nacional, ya tiene narices la cosa, mientras los jugadores del primer equipo, parece ser que la camiseta arlequinada y el orgullo que hay que poner cuando se defiende a un Club con una historia centeneria deja mucho que desear y no dice nada bueno de su actitud en el campo.

Desconnectat arlequin

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #36 el: 29 de Novembre de 2012, 13:47:43 pm »
Estoy de acuerdo contigo Labtec en lo de la actitud de algunos jugadores del primer equipo,no así en lo que dices de los del Sabadell B,estos creo que dieron la talla contra uno de los mejores equipos de 3ª division (segun la clasificacion),teniendo en cuenta que no suelen jugar contra rivales de esta categoria y un poco supongo los nervios de jugar con el primer equipo.Pero los jovenes tienen que ir entrando poco a poco,porque creo que hay jugadores que podrian estar ahí con mas oportunidades y por supuesto con paciencia y poquito a poquito,casos como Eric, Aleix,Arnau,
Dani,Héctor García.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #37 el: 29 de Novembre de 2012, 14:01:33 pm »
Estoy de acuerdo contigo Labtec en lo de la actitud de algunos jugadores del primer equipo,no así en lo que dices de los del Sabadell B,estos creo que dieron la talla contra uno de los mejores equipos de 3ª division (segun la clasificacion),teniendo en cuenta que no suelen jugar contra rivales de esta categoria y un poco supongo los nervios de jugar con el primer equipo.Pero los jovenes tienen que ir entrando poco a poco,porque creo que hay jugadores que podrian estar ahí con mas oportunidades y por supuesto con paciencia y poquito a poquito,casos como Eric, Aleix,Arnau,
Dani,Héctor García.

Si ya te doy la razón, por eso digo que no podemos esperar que unos jugadores que juegan en una categoría como la 2ª Catalana por muy bien que lo hagan pasemos de ronda contra un equipo de 3ª división nacional, eso no significa que no haya jugadores que podrían jugar en superior categoría, y es que nuestro filial o sube un par de categorías para formar mejor a los jugadores o el tiempo empleado es tiempo perdido, porque en realidad de lo que estamos hablando es de 2ª Catalana.

Desconnectat arlequin

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #38 el: 29 de Novembre de 2012, 14:08:43 pm »
De acuerdo Labtec.

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #39 el: 29 de Novembre de 2012, 19:03:38 pm »
Yo no vi el partido, pero por los comentarios veo que solo lucharon los del amater, bien, para mi esto no es nuevo ya que creo que el año pasado nos tumbó el Santa Perpetua, quiero decir con esto que hay señores que esta camiseta les importa un pepino. Yo aqui y sintiendolo mucho critico al cuerpo tecnico e incluso a la directiva pues si no interesa este torneo pues no se va o bien va el amater y no hacemos el ridiculo pues los seguidores y socios no tenemos que aguantar esto.