Autor Tema: En aquest ekip hi ha almenys 3 jugadors que NO poden jugar a 2a B  (Llegit 1024 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
En aquest ekip hi ha almenys 3 jugadors que NO poden jugar a 2a B
« el: 04 de Desembre de 2005, 20:14:32 pm »
Son noms que vaig dient desde el 1r partit de lliga. De fet veient u jugador 1 partit, ja et fas una idea de que pot aportar i de si és bo o no.
Doncs bé, hi ha Nandi, que el representant que l'ha portat aquí, se li podria fer un monument al mig del parc Catalunya.
El porter de Miguel, és molt fluixet, no dona CAP seguretat, i a part d'una gran mà el dia del Terrassa, no ha parat ni una, fent errors greus. Evidentment tampoc tots els gols son culpa seva.
I el CAS MÉS FLAGRANT ÉS L'IGLESIAS. És de lo pitjoret que he vist en molts anys. Esperpèntic jugador. Ahir va fer una passada endavant, semblaba bona i inteligent, però li van tallar. És la primera que li veig en 10 partits. Resumint aquest senyor, que la majoria ja sabeu que en penso, és que millor donar-li la baixa aket mes.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: En aquest ekip hi ha almenys 3 jugadors que NO poden jugar a 2a B
« Respondre #1 el: 04 de Desembre de 2005, 20:19:14 pm »
Com vas veure a la resta de jugadors?
La expulsió del Diaz va ser tant exagerada com m'han dit?
I el fora de joc, clar o dubtòs?

Es que em queda la impressió que a part dels 'mantes', també ens van tocar els co...ns amb el tio del pito.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #2 el: 04 de Desembre de 2005, 20:23:25 pm »
Mutio, veig que com jo ets del club de fans del Sergio Iglesias. A part del que expliques només cal veure posat que porta el camp, caminant i passant de tot.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #3 el: 04 de Desembre de 2005, 20:32:48 pm »
Com vas veure a la resta de jugadors?
La expulsió del Diaz va ser tant exagerada com m'han dit?
I el fora de joc, clar o dubtòs?

Es que em queda la impressió que a part dels 'mantes', també ens van tocar els co...ns amb el tio del pito.

Doncs l'expulsió MOLT rigurosa. Això mateix publicaba per exemple aket matí el Heraldo de Aragón. Per mi rep una entrada molt dura i li dona una puntadeta. MAI és expulsió. l'àrbitre va estar calamitós i si no fot fora al Díaz als 30 minuts NO perdem segur. La segona jugada clau, un gol mal anulat, per mi, al Gallo. Això comporta que Txiki (és el capità), quan ja ha acabat i els jugadors van als vestuaris, es queda un segon a parlar amb l'arbitre, -des de la grada no es veu gest ni cap protesta- i només acostar-se li treu la groga. Al minut 15 de la segona fa una entrada dura i veu la segona. Per tan em sembla una expulsió també arbitral. A més, al final del partit, ens kedem parlant el murciano i jo amb gent de zaragoza, que reconeixia que ens havien fotut un atraco i ells es veien clarament afavorits per l'actuacio de l'arbitre.
El Zaragoza no la tocaba malament, pero son una banda.
La resta de jugadors lluiten uns més que altres, però ahir el problema no crec que fos l'actitud. Mira que et dic, d'on no n'hi ha no en pot rajar, però si a més vols fer rajar la font donant-li patades en comptes d'apretar el botonet perque surti l'aigua tot és més difícil.
Vui dir, que el Montes ha de canviar també. COHERÈNCIA.

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 04 de Desembre de 2005, 20:38:26 pm »
Doncs si que pinta la cosa negra...

Un àrbitre bandoler, a alguns se'ls para el contador, el director d'orquestra cabrejat i els músics sense instruments.

El diumenge... mocadorada.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #5 el: 04 de Desembre de 2005, 20:42:56 pm »
si diumenge perdem xiulada i mocadorada...dimecr es qui va a la creu alta?

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #6 el: 04 de Desembre de 2005, 20:43:07 pm »
Doncs per RS van dir TOT el contrari... van calificar "d'autoexpulsió" lo de Ivan Diaz el fora de joc, si es cert que en un principi van dir que estava mal anulat, despres van rectificar i van dir que estava en fora de joc i lo de Txiki van dir que va perdre els papers... :Hecho_polvo: Eu vist el mateix partit?
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #7 el: 04 de Desembre de 2005, 20:45:04 pm »
Doncs per RS van dir TOT el contrari... van calificar "d'autoexpulsió" lo de Ivan Diaz el fora de joc, si es cert que en un principi van dir que estava mal anulat, despres van rectificar i van dir que estava en fora de joc i lo de Txiki van dir que va perdre els papers... :Hecho_polvo: Eu vist el mateix partit?

Doncs en principi si  ::) De fet, el diari local de Zaragoza, d'avui deia més o menys el que jo he dit a dalt. Del gol anulat no deia res, i jo crec que no estava en fora de joc..... però si diuen a RS, que estava en posició de fora de joc, deu ser així.

www.miequipo.es

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #8 el: 04 de Desembre de 2005, 22:28:02 pm »
Sembla que les imatges de TV, ratifiquen que el gol de Gallo estava en fora de joc.
Tot i així, crec que Ivan Diaz, hauria de tenir prou experiència per a no tornar-se després de que li haguèssin fet falta, ja que un arbitre puntillós pot ensenyar-li una vermella, però be, ara que ve Nadal, si li cauen uns quants partits, tindrà uns quants caps de setmana lliures per a poder anar al "cine" els dissabtes sense problemes ni remordiments si només troba entrades per a la última sessió de la nit.  :clap