Autor Tema: J19 CE Sabadell-CD Lugo. 22/12/12 18.00  (Llegit 12309 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re:J19 CE Sabadell-CD Lugo. 22/12/12 18.00
« Respondre #60 el: 24 de Desembre de 2012, 13:31:32 pm »
Según el reportaje dedicado en el programa de Canal+ "El Día Después" al partido del Sabadell-Lugo, en la jugada concreta del lanzamiento del penalti, falla Manu Lanzarote más que acierta el portero para pararlo y la verdad, que una vez visto el lanzamiento, no se puede tirar peor, una oportunidad así no se puede perder, se ve una falta de concentración total, es esta una de las circunstancias del porque Lanzarote es un jugador de Segunda y nunca ha estado en la élite con los grandes.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat ManuSabadell

• Infantil
  • Missatges: 251
  • Gènere: Masculí
« Respondre #61 el: 24 de Desembre de 2012, 13:43:23 pm »
Bueno, yo no es por nada, pero empiezo a preocuparme, ya sea por si yo vi un partido que no era o es la mayoría que vio otro partido...

El Lugo es uno de los equipos que mejor he visto mover la pelota esta temporada en la NCA, en la primera parte hacían unos rondos y nos mareaban que daba gusto verlo. Circulaban el balón con alegría (control y toque), lo tocaban con calidad, se desmarcaban, llegaban fácil aunque sin disparar a nuestro campo... Después marcaron y si, nosotros tuvimos el balón, pero no el control del partido, ellos esperaban atrás y llegaban con peligro a la contra, tuvieron dos o tres para sentenciar.

Nosotros en cambio lo que es mover el balón con claridad hace mucho que no lo veo (controlamos el balón, lo conducimos, nadie se desmarca... y balón atrás...), así gran parte del tiempo, juego cansino y aburrido, que hace que nuestros jugadores no estén en tensión y el público como es normal se desespere y se enfade. Jugamos fatal, hacer rondos en nuestro campo entre centrales, laterales y portero, eso no es jugar bien al fútbol, fuera de ahí no damos más de tres pases seguidos hacia delante.

Para mi es penoso ver jugar al equipo, no hay ideas, esto viene de hace tiempo y el que tiene que hacer por cambiar algo no lo hace porque ve que todo es correcto. LAMENTABLE!
LO BUENO DE NO MENTIR ES QUE NO TE TIENES QUE ACORDAR DE LO QUE HAS DICHO.

SI PARECE DEMASIADO BUENO PARA SER VERDAD, PROBABLEMENTE LO SEA.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #62 el: 24 de Desembre de 2012, 13:50:32 pm »
Bueno, yo no es por nada, pero empiezo a preocuparme, ya sea por si yo vi un partido que no era o es la mayoría que vio otro partido...

El Lugo es uno de los equipos que mejor he visto mover la pelota esta temporada en la NCA, en la primera parte hacían unos rondos y nos mareaban que daba gusto verlo. Circulaban el balón con alegría (control y toque), lo tocaban con calidad, se desmarcaban, llegaban fácil aunque sin disparar a nuestro campo... Después marcaron y si, nosotros tuvimos el balón, pero no el control del partido, ellos esperaban atrás y llegaban con peligro a la contra, tuvieron dos o tres para sentenciar.

Nosotros en cambio lo que es mover el balón con claridad hace mucho que no lo veo (controlamos el balón, lo conducimos, nadie se desmarca... y balón atrás...), así gran parte del tiempo, juego cansino y aburrido, que hace que nuestros jugadores no estén en tensión y el público como es normal se desespere y se enfade. Jugamos fatal, hacer rondos en nuestro campo entre centrales, laterales y portero, eso no es jugar bien al fútbol, fuera de ahí no damos más de tres pases seguidos hacia delante.

Para mi es penoso ver jugar al equipo, no hay ideas, esto viene de hace tiempo y el que tiene que hacer por cambiar algo no lo hace porque ve que todo es correcto. LAMENTABLE!

Desgraciadamente estoy totalmente de acuerdo contigo, no he querido comentar casi nada del partido hasta ahora, que repito estoy de acuerdo con tú comentario, este equipo no tiene rumbo ni esquema de juego definido que pueda luchar por los puntos, hasta ahora vamos sumando puntos, pero lo importante llega ahora que es sumar los VEINTITRES puntos que faltan para lograr la salvación, que dudo mucho que por este camino se logren, falta medio camino que será el más difícil todavía ya que muchos se están reforzando y nosotros seguimos con jugadores con mucha edad y otros de inferior categoría que no se sostienen en esta categoría, no se ve por ningúna parte que el equipo va a mejor.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #63 el: 24 de Desembre de 2012, 13:58:52 pm »
El Lugo hizo 2 jugadas guapas y luego a lo único que se dedicó fué a despejar balones y perder tiempo, si nosotros hacemos ese partido en el campo del Lugo, aquí habría palos hasta para el masajista xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

• Infantil
« Respondre #64 el: 24 de Desembre de 2012, 14:10:37 pm »
El Lugo hizo 2 jugadas guapas y luego a lo único que se dedicó fué a despejar balones y perder tiempo, si nosotros hacemos ese partido en el campo del Lugo, aquí habría palos hasta para el masajista xD
Dime cuántas jugadas guapas hicimos nosotros? xD

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #65 el: 24 de Desembre de 2012, 14:12:23 pm »
Si vosotros creeis que el lugo jugo mejor que nosotros no tengo nada mas que decir...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #66 el: 24 de Desembre de 2012, 14:19:41 pm »
Si vosotros creeis que el lugo jugo mejor que nosotros no tengo nada mas que decir...

Ese es el miedo que me da nuestro equipo, que pierde un encuentro en casa sin que el adversario haya hecho un gran partido, la Ponferradina con casi nada se llevo los tres puntos,  los contrarios suman, como el R. Murcia ¿qué hizo? nada y menos mal que al final se empató.

Ahora bien si pensamos que con los jugadores que tenemos nos sobra de aquí a final de temporada pues bien, adelante, espero que no estén equivocados porque el tiempo pasa y nos puede coger como la temporada pasada.

• Infantil
« Respondre #67 el: 24 de Desembre de 2012, 14:38:47 pm »
Yo tampoco tengo nada que decir si creeis que nosotros jugamos bien (y no digo solo contra el Lugo). O es que el Lugo estuvo encerrado en su area pidiendo la hora, y nosotros creando ocasiones sin parar? Para jugar tan bien lo que son ocasiones de gol una tras otra no tuvimos... Recuerdo el chute de Ulises, la ocasión clara de Lanzarote, chutes al estilo "top down" de Juve y Juanjo, Anibal intentándolo una y otra vez sin éxito y poco más...

Inoperantes en ataque...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #68 el: 24 de Desembre de 2012, 18:20:12 pm »
Evolucionar no lo hemos hecho, el sistema de juego todavía falta para dominarlo, en contra ya lo dije miren la Ponferradina o Las Palmas como evolucionan con sus sístemas, hace nada estaban en la cola o parte baja de la clasificación y hoy ya nos han superado, ¿a qué estamos esperando a que los demás hagan lo mismo? y cuando nos demos cuenta nos veremos hundidos en la clasificación hay que intentar algo y quién tiene el medio y poder de hacerlo es la junta directiva y el secretario técnico.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #69 el: 24 de Desembre de 2012, 18:32:44 pm »
Evolucionar no lo hemos hecho, el sistema de juego todavía falta para dominarlo, en contra ya lo dije miren la Ponferradina o Las Palmas como evolucionan con sus sístemas, hace nada estaban en la cola o parte baja de la clasificación y hoy ya nos han superado, ¿a qué estamos esperando a que los demás hagan lo mismo? y cuando nos demos cuenta nos veremos hundidos en la clasificación hay que intentar algo y quién tiene el medio y poder de hacerlo es la junta directiva y el secretario técnico.

Jo crec que el sistema de joc aquest any el Carreras l'ha modificat una mica ara no se si es per millorar-lo, però de moment portem mes punts que la temporada passada ara que aquest punts de mes no poden servir-nos per res si perdem amb els equips que presumiblement estaran a la nostra alçada y ja se sap que un partit perdut amb aquests no poden ser tres punts sino sis o set si contem el gol-average, en fi esperem que la cosa millori y que la segona volta no sigui com la de la temporada passada y podem respirar abans d'acabar la competició   :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #70 el: 24 de Desembre de 2012, 18:37:21 pm »

Jo crec que el sistema de joc aquest any el Carreras l'ha modificat una mica ara no se si es per millorar-lo, però de moment portem mes punts que la temporada passada ara que aquest punts de mes no poden servir-nos per res si perdem amb els equips que presumiblement estaran a la nostra alçada y ja se sap que un partit perdut amb aquests no poden ser tres punts sino sis o set si contem el gol-average, en fi esperem que la cosa millori y que la segona volta no sigui com la de la temporada passada y podem respirar abans d'acabar la competició   :mmmm

Esa es la esperanza que nos queda, pero que bien hubiera sido llegar a los treinta puntos antes de Navidad, pero hay cosas en nuestro Club que no cambian y eso es lo que me da más miedo.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #71 el: 24 de Desembre de 2012, 21:32:36 pm »
A mi francament l'equip em va agradar bastant més que contra el Murcia o contra el Huesca. Ara, està clar que han de mirar de millorar encara més el nivell de joc.

El mister últimament està intentant utilitzar un altre cop a Anival (jugador que té un any més firmat) i a Dávila junts. Encara que en alguns partits tant Anival com Dávila han descansat. El dissabte li va concedir uns minutets a en Baha. En fi... està clar que està donant oportunitats/provant a molta gent (Eneko, Collantes i Eric també van tenir la seva a l'extrem esquerra). Però tot i les diferents (moltes) alternatives vistes a la davantera, l'equip no ha acabat de rutllar del tot (especialment a casa). I a Collantes li ha tret molt poc rendiment.

A veure si a la segona volta també li dóna oportunitats a Gato doncs és un jugador que podria ajudar-nos a crear més perill a dalt.

Honor al Sabadell!!! I a cel·lebrar els 27 punts que ja tenim.
« Darrera modificació: 25 de Desembre de 2012, 20:22:58 pm per jarisacat »

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
« Respondre #72 el: 25 de Desembre de 2012, 12:31:50 pm »

Partit que s´havía d´haver guanyat de totes totes, no valen excuses, el Lugo es un equip que lluitará per no baixar fins al final, apart venía amb 10 baixes i jugavem a casa, penal a favor al min 15......pero això es futbol!!! ja ens ho han fet 2 vegades, l´altre l´Hércules....
Com a mínim es va jugar amb una actitud bona, i això es la part positiva, encara que en base això, i després de veure a casa a Mirandés, Murcia i Lugo, queda clar que el que em de fer es controlar aquests 11 punts de ventatge de la part de sota i deixar de mirar adalt.
De totes formes, un 10 a l´equip, ja que l´objectiu era i es la permanencia i a día d´avui no estem patint gens en aquest aspecte.
Seguint amb aquesta dinamica de puntuació no patirem i será un any ben tranquil....pero al Lugo senyors, l´hauríem d´haver golejat
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #73 el: 25 de Desembre de 2012, 19:25:02 pm »
Yo no se que opinar, supongo que todo lo contrario a lo que opina labtec. xD

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #74 el: 25 de Desembre de 2012, 20:45:43 pm »
Jo, sincerament encara no entenc com vàrem perdre un partit com el del dissabte. Teníem la sort d'esquenes, el porter ens atura un penal que es troba amb els peus, ells marquen 1 gol xutant 2 cops a porta i poc més.

No vaig entendre algun dels canvis, com el de Juvenal per Hidalgo, ja que es va perdre velocitat enmig del camp, encara que suposo que s'intentava guanyar en xut exterior, o l'entrada de Baha per Moha, perdent també velocitat (encara que Baha va tenir 1 oportunitat anul·lada per fora de joc que per cert, no era), o que entrés Fito, que no se'l veu en forma suficient.

Igualment son 3 punts i encara queden molts per disputar. Cal matar els partits quan es pot i no desaprofitar oportunitats.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #75 el: 25 de Desembre de 2012, 20:51:53 pm »
Jo, sincerament encara no entenc com vàrem perdre un partit com el del dissabte. Teníem la sort d'esquenes, el porter ens atura un penal que es troba amb els peus, ells marquen 1 gol xutant 2 cops a porta i poc més.

No vaig entendre algun dels canvis, com el de Juvenal per Hidalgo, ja que es va perdre velocitat enmig del camp, encara que suposo que s'intentava guanyar en xut exterior, o l'entrada de Baha per Moha, perdent també velocitat (encara que Baha va tenir 1 oportunitat anul·lada per fora de joc que per cert, no era), o que entrés Fito, que no se'l veu en forma suficient.

Igualment son 3 punts i encara queden molts per disputar. Cal matar els partits quan es pot i no desaprofitar oportunitats.

Doncs segons com vagin les coses son sis punts tres que perdem i tres que guanyen ells si al final de la lliga estem frec a frec es noten  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #76 el: 26 de Desembre de 2012, 21:53:46 pm »
Jo respecte al partit del Murcia, vull destacar l'ambició i l'actitud dels jugadors. El dia del Murcia molts dels jugadors anaven caminan pel camp i no hi havien idees.

També penso que Gato o Arteaga haguessin surtit com a més revolsius que Baha o Fito.

:xin-xin
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord