Autor Tema: J.21: CE SABADELL - ALCORCÓN, Diumenge 13 de Gener a les 17.00 hores  (Llegit 12566 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
  • Gènere: Masculí
Re:J.21: CE SABADELL - ALCORCÓN, Diumenge 13 de Gener a les 17.00 hores
« Respondre #80 el: 13 de Gener de 2013, 23:53:00 pm »
Me ha gustado,si Inda no truca sus imagenes,la manera de jugar del SABADELL ante los equipos de arriba.Parece que el equipo de afianza en esa zona de la clasificacion.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #81 el: 14 de Gener de 2013, 09:25:22 am »
Certament avui hem jugat com se'ls ha de jugar als de dalt. A la primera part ens han dominat una mica més ells, però no els hem deixat gairebé ni arribar a porta, i realment, a la segona part, en algunes fases del partit no sabien quasi ni com parar-nos. Espectacular l'actitud de la gran majoria de jugadors.

En els canvis, que ja sabeu que molts cops soc crític amb ells, avui m'han satisfet molt. Fito ha entrat per Moha, que sempre es deixa l'ànima sobre la gespa i es fon per l'equip, traient velocitat però posant un jugador que se sap col·locar sobre la gespa, Juvenal ha entrat quan havia d'entrar, amb el 2-0 consolidat, per donar més tranquil·litat a les transicions ofensives sense tanta possibilitat de perdre pilotes i Gato ha entrat per Lanza per que aquest rebés el premi per un partit molt complert i per donar continuïtat en el perill per l'extrem, on quasi s'aconsegueix el 3-0.

Cas apart, Raúl Goni. Per ser el primer partit amb nosaltres, no conèixer gaire als companys, ni estil de joc, etc..., aquest noi amb un partit m'ha agradat molt. Espero que li segueixin sortint partits com el d'avui, per que ens pot donar moltes alegries.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #82 el: 14 de Gener de 2013, 10:16:01 am »
Jo crec que a Lanza l'ha cambiat pel tema que té 4 grogues, i que els últims minuts, com que l'Alcorcón començava el joc brut i a buscar merder, i sabent que el bo del Lanza moltes vegades s'apunta a la "festa", doncs cambiem-lo ja que anavem 2-0 i quedava poc.

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2100
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #83 el: 14 de Gener de 2013, 12:23:37 pm »
Intel·ligent partit el nostre ahir, molt correcte en totes les línies.

Destacar - per la novetat- a Goni, correctíssim partit el d'ell. Sorprenent Gato, suposo que tindrà moltes més opcions aquesta segona volta.

Per una altra banda, fart que fins i tot just després de marcar el segon la gent critiqués a l'equip. Estic agafant un dolor d'orquitis important amb aquesta gent, sincerament. Per una altra banda que vinguin i es deixin els quartos, però si en comptes de criticar canviéssin i animessin la meitat del que critiquen segurament aniríem millor...

Ara a pel Girona :)

Salut!

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #84 el: 14 de Gener de 2013, 12:24:28 pm »
Jo crec que a Lanza l'ha cambiat pel tema que té 4 grogues, i que els últims minuts, com que l'Alcorcón començava el joc brut i a buscar merder, i sabent que el bo del Lanza moltes vegades s'apunta a la "festa", doncs cambiem-lo ja que anavem 2-0 i quedava poc.

No ha estat per aixó, Lanza va rebre un cop a l'esquena a l'últim entrenament, el va canviar per aquest motiu ja que teòricament no estava al 100%.