quisiera destacar la amabilidad de algunos trabajadores del club amarillo que nos atendieron estupendamente y destacar también la corrección del público local para con nosotros.
La veritat és que m'alegra enormement que les aficions que venen a Vila-real parlen així de nosaltres. Jo sempre pense que el fútbol és un joc i insultar a algú per ser d'un altre equip sense saber res d'ells és propi de simis i gent profundament estúpida. Moltes gràcies pel que em toca.
He llegit que comenteu una jugada d'unes mans de Mario. Lamentablement no puc opinar al respecte perque durant el partit no em sona. Sí que he de dir que en una jugada a la segona part Trigueros fa un control orientat i el lateral del Sabadell la toca en la mà. Eren mans clares. Crec que és fora del àrea, pero tinc clar que no les pita perque ell pensa que és dins. Els arbitres solen fer-ho.
Com degut a la vergonya de polítics que tenim no podem veure TV3, i per tant no vaig poder grabar-ho, em preguntava si algú de vosaltres que sí que podeu, ho hauría gravat i podría pujar-ho. M'agradaría vore les mans de Mario, pero sobretot analitzar tàcticament al Villarreal. Lamentablement de la mà de Julio Velazquez el joc era horrorós, i la entrada de Marcelino m'ha deixat unes pinzellades de equip que vol realment pujar a Primera Divisió, encara que és prompte per a dir res.
Respecte al que deieu, efectivament. L'altre dia vaig vore el Girona - Guadalajara i no crec que li tingueu res a embejar al Girona ni al Alcorcon ni al Almería inclús. Em va agradar perque no vaig vore al arbitre influir realment. Estic segur de que inclus sense regal i pitant el penalty, jugant així haguerem guanyat igualment, i la gent per açí està moderadament ilusionada perque PER FI tenim un entrenador. Des de que els jugadors li van fer el llit a Valverde només teniem a borinots que no tenien ni idea de dur un equip i un vestidor, i així ens ha anat, i damunt varem tindre la mala sort de la mort de Preciado i la reacció no va ser la millor, pero be. Confiem en que s'arregle tot. Jo si juguem com l'altre día, no tinc el més mínim dubte de que pujarem directes perque no he vist a cap equip guanyar un partit així. El Lugo té un grandíssim técnic i pense que acabarà jugant la promoció. I uns quants dels que estàn dalt es desunflaran segur. Potser ahí tingueu una oportunitat de colar-vos en el play-off. En fin, sort.
És cert que no s'havia parlat massa durant la setmana, pero t'asegure que Marcelino sol estudiar a cada rival i que se parle o no és un tema purament mediàtic. Si es parla molt i l'entrenador no estudia al oponent, no val per a res. De la mateixa manera, en este cas no es va parlar res perque estavem més pendents de fixatges, entrenaments i coses purament propies del Villarreal que del rival. Diguem que si tens un combat de boxa, primer has de curar les teves ferides per a poder competir en condicions i quan estàs be, ja mires contra qui vas a combatre. No sé si he encertat el simil, pero crec que m'haureu entes. El problema del Villarreal esta temporada ha sigut el mateix Villarreal fins ara. Ara pareix que la cosa vulga millorar. Esperem
Si algú té el partit gravat i pot pujar-lo, li ho agrairia moltíssim. Desconec si teniu una secció de videos. Moltes gràcies