Autor Tema: J27 Xerez CD - CE Sabadell FC Diumenge 24 21:00h per Teledeporte  (Llegit 20557 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2423
  • Gènere: Masculí
Re:J27 Xerez CD - CE Sabadell FC Diumenge 24 21:00h per Teledeporte
« Respondre #100 el: 24 de Febrer de 2013, 23:23:06 pm »
Partido LA-MEN-TA-BLE! Y lo digo con el 0-1 como lo hubiera dicho con el 2-0 que nos hemos merecido.

Lo digo siendo sextos y metidos en plaza de play-off, para que nadie me tache de oportunista. Con esa actitud fuera de casa no vamos a ningún sitio, y creo que dicha actitud tiene su razón de ser en el objetivo tan conservador que seguimos empecinados en mantener a estas alturas, la permanencia. Para conseguir la permanencia quizás sí que hubiera sido buen resultado el empate, pero para tratar de conseguir el play-off, un empate ante el colista no vale.

A falta de quince partidos por disputar y estando a trece puntos de las plazas de descenso y a sólo ocho de la salvación virtual, me parece  ridículo seguir manteniendo según que argumentos.

Señores, estamos más cerca del ascenso directo a Primera que del descenso a Segunda B. Aspiremos a lo máximo. No nos conformemos con la media inglesa.

SALGAMOS A GANAR TODOS LOS PARTIDOS!!!

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #101 el: 24 de Febrer de 2013, 23:25:34 pm »
DeatheR,no tenemos equipo para hacer otra cosa,tenemos que mentalizarnosy aprovechar la posicion que tenemos y que nadie nos la ha regalado.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5834
« Respondre #102 el: 24 de Febrer de 2013, 23:27:59 pm »
La verdad es que yo si jugamos el play off veo factible perfectamente ganarlo.

Quien lo ganaría? El Girona? El Alcorcon? El cordoba?

Son equipos que han demostrado que no son PARA NADA mejores que nosotros.

Los unicos que veo fuertes son Villareal y Las palmas. Los otros no valen un pimiento.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8283
  • un camp de primera
« Respondre #103 el: 24 de Febrer de 2013, 23:29:00 pm »
Victòria MOOOLT afortunada, però tampoc mereixiem perdre, per l´intensitat defensiva que ha mostrat l´equip durant tot el partit....Jo crec que precisament per això no s´ha de posar al mateix sac aquest partit que els de Villarreal i Almeria....  I era molt normal que l´equip xerecista portés l´iniciativa que jugava a casa contra 10 jugadors durant mitja hora i estava amb l´aigua all coll....partit brillant ?   NO,   partit esperpèntic?  TAMPOC....  Un punt treballat durant el partit amb premi final afegit.... En quant a individualitats em quedo amb Nauzet i els dos centrals, i vull resaltar que Oscar Ramírez també ha estat més que altres dies.  Samu ?   una mica de tot, donem-li temps.......me n´alegro també por ell del bon to que ha mostrat Manu Redondo.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8283
  • un camp de primera
« Respondre #104 el: 24 de Febrer de 2013, 23:29:55 pm »
La verdad es que yo si jugamos el play off veo factible perfectamente ganarlo.

Quien lo ganaría? El Girona? El Alcorcon? El cordoba?

Son equipos que han demostrado que no son PARA NADA mejores que nosotros.

Los unicos que veo fuertes son Villareal y Las palmas. Los otros no valen un pimiento.

Girona NO, Alcorcón estuvo cerca pero tampoco, ahora bien, para mi modo de ver el Córdoba puede ganarlo perfectamente.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #105 el: 24 de Febrer de 2013, 23:34:59 pm »
Sr Carreras, no siempre se tiene la inmensa suerte de que el rival en el último minuto se mete un gol en propia y se gane el partido. Es casi imposible ganar un partido jugando como lo hemos hecho hoy, no chutando entre los tres palos en todo el encuentro.
Sr Carreras, reflexione el porqué este cambio entre los partidos en casa y fuera de casa. No me vale la lamentable respuesta que dio la semana pasada, en la que culpaba del bajo rendimiento del equipo única y exclusivamente a "la gent", el "públic", la afició arlequinada que no la tienen fuera de casa.
3 puntazos muy muy importantes, pero el equipo tiene que ser MUCHO MAS COMPETITIVO y AMBICIOSO fuera de la NCA.
VISCA EL CE SABADELL SEMPRE  :bandera :scut :bandera
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6488
« Respondre #106 el: 24 de Febrer de 2013, 23:37:14 pm »
Aquesta vegada em tingut la sort de cara, altres partits hem perdut quan no ho mereixiem. :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1337
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #107 el: 24 de Febrer de 2013, 23:48:22 pm »
Carreras perque hem ftxat a Longàs??,perque no juga Gato,perque juga Eneko,quin problema hi ha amb Llorente,i amb Collantes,tant dolent es Pablo Ruiz perque jo crec que no,perque no ha jugat de titular Ulises Davila?,perque juguem de pena fora de casa,perque perque perque......Espavil a mister!!!.
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #108 el: 24 de Febrer de 2013, 23:50:49 pm »
Mi opinión del partido. Resultado al margen, para mí a los jugadores no les reprocho nada ya que mas o menos han luchado mas que otras veces, ahora bien, para mí hemos jugado a no perder que es lo que no entiendo ya que a este rival creo que jugando un poco mas al ataque se le podia ganar bien. Si tenemos que jugar con el sistema de hoy de ir a no perder, yo no haria jugar a Lanza y reservarlo para casa, repito si vamos a no perder.Juvenal yo a la primera targeta, lo cambio pues yo ya contaba con la segunda ya que por fisico tenia que parar al contrario o bien por entradas por detras o agarrandolo, para mí es jugador de 20 minutos.
Del nuevo fichaje creo que es pronto para opinar ya que el rival ha sido mas bien flojo.
En cuanto al resultado pues hemos tenido la suerte que nos ha faltado otras veces, esto es futbol y no siempre gana el que mas se lo merece.
Un poco mas de ambición MISTER y VISCA EL SABADELL.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #109 el: 24 de Febrer de 2013, 23:54:26 pm »
Carreras perque hem ftxat a Longàs??,perque no juga Gato,perque juga Eneko,quin problema hi ha amb Llorente,i amb Collantes,tant dolent es Pablo Ruiz perque jo crec que no,perque no ha jugat de titular Ulises Davila?,perque juguem de pena fora de casa,perque perque perque......Espavil a mister!!!.
Son las típicas Carreradas, ningún entrenador es perfecto. xD

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1337
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #110 el: 25 de Febrer de 2013, 00:01:39 am »

Company,que aixó ho faci en un parell de jornades doncs es podria entendre i si que riuria,peró ja som moooltes jornades i jo desde fa unes quantes jornades "JA ESTIC CANSAT" :angry2:.
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat miguellll

• Jugador Prof.
  • Missatges: 640
« Respondre #111 el: 25 de Febrer de 2013, 00:07:58 am »
:clap2 :clap2 :clap2 parece que pone a sus amigos 
Honor al Sabadell! Honor a la Ciutat! i visca el nostre club sempre estimat!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5834
« Respondre #112 el: 25 de Febrer de 2013, 00:11:00 am »
Carreras dimisión!!!!!!!!!!!! Carreras dimisión!!!!!!!!!!!!!  ;D ;D ;D ;D ;D

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #113 el: 25 de Febrer de 2013, 05:52:15 am »
 :scut :bandera
partit tipic del Sabadell a camp contrari tots al darrera per evitar el gol i intentar marcar amb una jugada de sort, doncs avui a sortit be s'ha marcat amb una jugada de sort i sense xutar a porta.
el resultat tampoc ens a de fer perdre de vista que el Xerez son una banda amb l'empat ja estaven contents, estic segur que jugen sols i també perden, cada setmana aixi però amb sembla que aviat tornarem a la realitat, ja falta menys per els cinquanta punts :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7269
« Respondre #114 el: 25 de Febrer de 2013, 09:01:40 am »
De fet, el Sabadell ha jugat molt bé al darrera i ha anat a buscar puntuar al camp d'un equip que crec que estrenava entrenador. Al darrera, amb aquesta solidesa potser si farem els play-off's. A més recordeu que el joc de certs equips s'encomana.

Crec que s'està a dalt jugant de manera irregular. Imagineu si fem set o vuit partits molt bons, asseguraríem els play-off's.

Crec també que el problema ja no es la permanència. Amb dues victòries en 15 partits està feta. Aquesta temporada no es la passada (en caiguda lliure) i s'ha de mirar d'acabar entre els sis primers. I es pot.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7269
« Respondre #115 el: 25 de Febrer de 2013, 09:12:29 am »

I per cert...  dues preguntes:

Que preferiu? Jugar un partidàs i que t'empatin al darrer minut, o jugar una caqueta de partit i guanyar al darrer minut?

Us imagineu una final de play-off d'ascens Girona-Sabadell (anada Sabadell tornada Girona)? Per què no en poques setmanes?

Sobre el primer, penso que els darrers dos anys hem perdut molts més punts que hem guanyat en aquesta situació, i ja ens toca guanyar injustament. Moltes vegades aquests partits et diuen que si es guanya així, on podem acabar jugant bé. A veure si som capaços de plantar-nos d'aqui dues jornades amb 48 puntets, es possible i presentariem una clara opció de ser-hi.

Sobre la segona, seria increible arribar a Girona jugant-nos l'ascens allà. I no ens enganyem, hi han números de que pugui ser així (per exemple 1a ronda Girona-Las Palmas i Alcorcón-Sabadell).

SOM-HI!!

Desconnectat forrocalf

• Infantil
  • Missatges: 269
« Respondre #116 el: 25 de Febrer de 2013, 09:26:17 am »
Doncs jo estic molt i molt content...

Ahir no es va fer un bon partit però hauriem de mirar fredament la nostra classificació i després mirar-se el pressupost que tenim...

No conec tots els pressupostos de la categoria però estic segur que el Xerez en té bastant més que el Sabadell i ja els agradaria estar com estem nosaltres...

Els rivals apreten i molt. De vegades ens pensem que hem de guanyar a cada camp i això es molt difícil. Ahir el Xerez es jugava la vida i estrenava entrenador. Es van deixar la pell i tenen jugadors de gran qualitat.

El Sabadell no va fer un gran partit però aquest any som un equip molt sòlid i defensem raonablament bé. A més ens vam quedar amb 10 jugadors durant 30 minuts. Un empat era un bon resultat però benvinguda sigui la victoria afortunada del final.

No ens enganyem no tenim equip ni pressupost per pujar a primera i estem lluitant el play-off. És un gran éxit de tots els que treballen al club, directiva, entrenadors, jugadors, etc...

Jo continuo mirant abaix i veig equips amb un gran pressupost que estan molt per sota nostre. Tenim la salvació a tocar i es podrà gaudir de la resta de la temporada de forma bastant tranquila.

Estem fent una gran temporada i jo estic encantat del rendiment que estan oferint.

A tots ens fa molta il·lusió que l'equip pugui lluitar l'ascens però compte que si al final ens caiguem i acabem a mitja taula no deixarà de ser una gran temporada. Hem de mirar d'on venim, que tenim i les nostres realitats socials i económiques.

Honor al Sabadell

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9003
« Respondre #117 el: 25 de Febrer de 2013, 09:33:23 am »
0-1 min 94 amb 10 jugadors....que mes es pot demanar. (i en propia porta, pobre Xerez a p.erro flaco....)
No se si ens ho mereixíem o no, normalment el que guanya ha fet alguna cosa be que l´altre no ha fet, pero es cert que ahir si el Xerez hagués estat encertat.... :mmmm

A Guadalajara ens poden pintar la cara, pero bé!!
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Connectat uri1981

• President
  • Missatges: 5167
« Respondre #118 el: 25 de Febrer de 2013, 10:06:12 am »
Partit fluixet contra un rival fluixet però q anava a mort.
La sort ens ha tornat els 3 pts injustos q vam perdre contra el Lugo per exemple.
Per cert, Samu saca de banda i la fot al mig del camp si vol no? Vaia potència de braços té el nano!
Només hi ha 5 equips de la Liga Adelante que no es canviarien x nosaltres.
Aviam si aguantem la plaça playoff a Guadalajara, i la gent mira la classificació, així es plantejaran venir al camp, q estant on estem i fot pena veure'l buit.

Desconnectat toxis

• Aleví
  • Missatges: 58
« Respondre #119 el: 25 de Febrer de 2013, 10:51:54 am »
Doncs jo estic molt i molt content...

Ahir no es va fer un bon partit però hauriem de mirar fredament la nostra classificació i després mirar-se el pressupost que tenim...

No conec tots els pressupostos de la categoria però estic segur que el Xerez en té bastant més que el Sabadell i ja els agradaria estar com estem nosaltres...

Els rivals apreten i molt. De vegades ens pensem que hem de guanyar a cada camp i això es molt difícil. Ahir el Xerez es jugava la vida i estrenava entrenador. Es van deixar la pell i tenen jugadors de gran qualitat.

El Sabadell no va fer un gran partit però aquest any som un equip molt sòlid i defensem raonablament bé. A més ens vam quedar amb 10 jugadors durant 30 minuts. Un empat era un bon resultat però benvinguda sigui la victoria afortunada del final.

No ens enganyem no tenim equip ni pressupost per pujar a primera i estem lluitant el play-off. És un gran éxit de tots els que treballen al club, directiva, entrenadors, jugadors, etc...

Jo continuo mirant abaix i veig equips amb un gran pressupost que estan molt per sota nostre. Tenim la salvació a tocar i es podrà gaudir de la resta de la temporada de forma bastant tranquila.

Estem fent una gran temporada i jo estic encantat del rendiment que estan oferint.

A tots ens fa molta il·lusió que l'equip pugui lluitar l'ascens però compte que si al final ens caiguem i acabem a mitja taula no deixarà de ser una gran temporada. Hem de mirar d'on venim, que tenim i les nostres realitats socials i económiques.

Honor al Sabadell

Totalment d'acord amb tu, company.

Totalment d'acord amb tu, company., sobretot realitat social. El camp està buit i alguns dels aficionats només rajen quan no es juga com el Barça...
Aquest equip està donant més alegries de les que la seva afició es mereix.