Autor Tema: Bueno, ja n'hi ha prou de criticar, ara toca ser optimistes i tirar amunt!!!  (Llegit 1365 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat arlequinat100%

• Aleví
  • Missatges: 42
Hola a tots, jo sóc el primer que estic disgustat amb el joc i els resultats de l'equip  :veryangry: ... de fet he anat a molt desplaçaments aquesta temporada.. i a "cual peor"...

Pero bueno, ara ja s'ha dit tot el que es tenia que dir... que si els jugadors, que si el Montes, que si això que si allò... ara toca SER OPTIMISTES I ANIMAR A L'EQUIP, que estic segur que tirarem endavant!! tenim un gran plantilla, que només li falta no tenir tanta presió i més tranquilitat.

Per cert, voldria deixar una cosa ven clara, aquesta directiva es mereix tot el nostre recolzament, ja que van agafar un equip endeutat, sens credibilitat, a un pas de la desaparició... i gracies al seu treball i diners, avui en dia tenim un Club amb una imatge molt millor, un Club que té credibilitat per anar a buscar patrocinadors, i que pot trucar a la porta de les entitats financeres, cosa que fins no fa massa era impensable. A més, des de la directiva es veu que l'equip no funciona, i faran un gran esforç per reforçar la plantilla, i això per mi te molt de mèrit... d'altres, i no cal mirar massa lluny, ja haurien abandonat el vaixell...

I posem una nota d'optimisme... SI ESTEM TANT I TANT MALAMENT I NOMÉS ESTEM A 9 PUNTETS DEL PLAY-OFF.. COM ESTAREM QUAN L'EQUIP FUNCIONI??  :tongue3:

I RECORDEU QUE SOM EL  :scut

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
  • Gènere: Masculí
Re: Bueno, ja n'hi ha prou de criticar, ara toca ser optimistes i tirar amunt!!!
« Respondre #1 el: 06 de Desembre de 2005, 15:12:23 pm »
El primer missatge optimista k llegeixo :ok
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
Re: Bueno, ja n'hi ha prou de criticar, ara toca ser optimistes i tirar amunt!!!
« Respondre #2 el: 06 de Desembre de 2005, 15:30:18 pm »
Estoy a favor de lo que dices.Y sobre todo le doy mi voto de confianza a la directiva .Que lo estaran pasando mal. :clap

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #3 el: 06 de Desembre de 2005, 16:05:22 pm »
Arlequinat, estic totalment d'acord amb tu. Per una banda em de ser més optimistes i per un altre més pacients.

Exigir canvis en cada moment ha estat el que ens a dut on estem. Algu em pot dir quantes directives, entrenadors i jugadors em vist a l'equip en l'última dècada? Si el canvi fos el camí estariem jugant la UEFA.

Quan molta gent parla de l'efecte Girona, a mi m'agrada recordar el Sabadell del 1983-1984. Teniem un equip tècnicament molt bó per la categoria, com l'actual. Algú se'n recorda on estavem a finals de novembre del 83? En l'última possició després de perdre a casa davant de l'Sporting Atletic 1-2. Algú se'n recorda que va passar a partir d'aquell moment?

Les sensacions que em desperta l'equip són bones. Possiblement s'ha de canviar algun jugador, però la gran majoria són més que vàlids. Els mals resultats de fora de casa són deguts a l'engoixa per guanyar que tenen els components de l'equip, tranquils entre tots tirarem endavant.

Per últim vull donar les gràcies a la dirctiva per agafar l'equip i intentar tirar-lo endavant.

FORÇA SABADELL !!!
« Darrera modificació: 06 de Desembre de 2005, 19:32:32 pm per Talleret »

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #4 el: 06 de Desembre de 2005, 18:01:47 pm »
Homeeeeee!!!

Per fi un post amb una mica de seny!!!

Si senyor... chapeau  :clap  :clap un missatge que no encen cap misto mes en el paller, i ja era hora!

Trankilitat que tot just queden 20ipico jornades, que no son poques.

:smoking:

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #5 el: 06 de Desembre de 2005, 22:07:46 pm »
Me apunto al post optimista.Con tanto jaleo de peleas,equivocaciones y presiones empiezo a tener miedo d que esto se hunda.Animo a mi equipo y a luchar por lo k toke me da igual yo sigo al Sabadell juegue como juegue y este donde este.
Animo Directiva,jugadores y cuerpo tecnico estamos con vosotros a muerte. :clap
Millor Seguidor

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #6 el: 07 de Desembre de 2005, 15:56:40 pm »
Doncs si totalment d'acord amb aquest post optimiste, esta be criticar l'equip però ara per ara no serveix de res, el que s'ha de fer es pinya i animar el jugadors ja que son ells qui poden arreglar la situació actual, i a nosaltres ens toca animar l'equip, el final ja podrem criticar i demanar responsabilitats a qui faci falta, però al final.

Desconnectat Andreu

• Infantil
  • Missatges: 167
« Respondre #7 el: 07 de Desembre de 2005, 19:15:37 pm »
 ok, estic d´acord.. tant critiqueo cansa, sembla salsa rosa esto !! :clap

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #8 el: 07 de Desembre de 2005, 20:59:07 pm »
Si señor hay que ser optimista y pensar que la cosa va a ir bien a partir de ahora. Habiendo ganado 4 puntos de 9 posibles no hemos bajado de la plaza 15. De los que estan debajo nuestro solo gano el zaragoza, creo. Solo pido 2 partidos seguidos y ya veras que salto pegamos.

Saludos a todos los optimistas.  :clap

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #9 el: 08 de Desembre de 2005, 16:00:02 pm »
Claro q sí, estoy cansado de leer post negativos. La verdad q la situación no es la deseada, pero esto no deja de ser un deporte y no hay q sacar las cosas de quicio, q parece q se vaya a acabar el mundo. Pensad q hay gente q se muere de hambre, j****.  Llevamos muchos años asqueados, y un año q parece q las cosas son distintas, a la mínima racha negativa nos desilusionamos. No es lo q necesita el equipo. Aún no. Demos más margen, q si por muchos de nosotros fuera el Rikjard no se habría comido los turrones y nos habríamos perdido el fútbol q ofrecen q, aunq como anticulé q soy, me ****, lo disfruto.

:bandera :scut :bandera