Ho vaig dir quan estaben devant i ho dic ara que portem 4 partits perdent.Tenim 6 o 7 jugadors molt valids per SEGONA B pero molt justets per SEGONA A, i un devanter centre, que suposo que es el que mes cobra de la plantilla, que si no esta apartat del equip, poc li falta perque ni que tinguem moltes baixes va convocat. Que pasa, que no se perque, si es que enganxem als rivals adormits, confiats o baixos de forma ,fem unes primeres voltes bonisimes, pero les segones sens fan llarguisimes, i aquesta no será una excepció i les pasarem p....Si el objectiu es la salvació, un perfil com aquest equip ja está be (dona lo mateix fer els punts al començament o al final) pero si de cara a la propera temporada l'objectiu es diferent, de veritat que sobren molts jugadors i potser algun altre que no es jugador...aquesta plantilla crec que te qualitat per salvar la categoria, pero poca cosa mes, si volem aspirar a mes em de fer canvis, no sols ho em de fer be els primers 15 partits, la lliga en te 42 i em d'estar endollats del primer al ultim.