Autor Tema: Preus dels carnets de soci i entrades 2013/14  (Llegit 87366 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2823
  • Som el Sabadell !
Re:Preus dels carnets de soci i entrades 2013/14
« Respondre #180 el: 04 de Juliol de 2013, 18:28:16 pm »
Recordo el primer any a segona, com el meu fill volia uns seients en concret vaig anar a les 5 de la tarda del primer dia i vaig fer una cua de mes de 1 hora, d'acord que ara ja el tenim asignat, pero em va sobtar molt que ahir no hi hagues CAP persona esperant i com diu un altre company una hora mes tard tampoc havia ningu, esta realment la gent esperant a veure com va tot per renovar o fer-se soci nou? no m'extranya veien el panorama que tenim ara mateix, just sols una setmana abans de començar les revisions mediques. I per cert, per secretaria encara estava el Xavi Roca, quan es suposa que el 30 de juny va quedar desvinculat del club i a no gaires metres,just a la porta, el Javi Salamero, el seu sustitut, dons de moment sembla que fara les 2 tasques 
Hem tornat !

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • Gènere: Masculí
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #181 el: 04 de Juliol de 2013, 19:24:44 pm »
Pues yo fui ayer a las 12:15 aproximadamente y cuando entraba salia un hombre que había renovado. Y mientras estaba yo haciendo lo propio, junto con dos amigos, entró otro hombre a renovar. Ayer por la tarde, tengo otro amigo, que renovó.
Este año, todos los que renovamos ya tenemos el asiento reservado, por lo tanto, creo que la gente irá de forma más escalonada y no se verán colas en los primeros días como la temporada pasada, unas colas, que como he dicho, era porque los socios de gol queríamos escoger nuestro asiento.

Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #182 el: 04 de Juliol de 2013, 22:15:51 pm »
Avui al matí molt poc moviment per les oficines.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #183 el: 05 de Juliol de 2013, 08:26:01 am »
Avui ja m'ha vingut el càrrec de la domiciliació Bancaria!!!

La setmana que ve ja podre anar a buscar el carnet  :ok
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #184 el: 05 de Juliol de 2013, 11:13:14 am »
Dilluns (11h), presentació del vídeo de la campanya de socis del @CESabadell a l'hotel Urpí

Via Twitter
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #185 el: 05 de Juliol de 2013, 15:36:13 pm »
A mi em sembla lamentable que amb la quantitat de gent que hi ha buscant feina , aqui tinguem de cara al públic a una noia incapaç d'atendre en català. Evidentment no parlo de la Isa , sinó de la noia que ens hem trobat , m'imagino que serà la substituta de la Marta Soteras.
Espero que hagi sigut un fet puntual i no el primer avis del que suposa tenir el president del PP de la ciutat novament al club...

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #186 el: 05 de Juliol de 2013, 15:39:34 pm »
A mi em sembla lamentable que amb la quantitat de gent que hi ha buscant feina , aqui tinguem de cara al públic a una noia incapaç d'atendre en català. Evidentment no parlo de la Isa , sinó de la noia que ens hem trobat , m'imagino que serà la substituta de la Marta Soteras.
Espero que hagi sigut un fet puntual i no el primer avis del que suposa tenir el president del PP de la ciutat novament al club...

Parles d'una noia sud-americana suposo oi?
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #187 el: 05 de Juliol de 2013, 15:47:18 pm »
l'accent no em va semblar gaire sudamericà po bé. No sé , ella que faci el que vulgui però el club hauria de cuidar aquestes coses. Normalment en cualsevol lloc serios de cara al públic , es demana domini del català.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #188 el: 05 de Juliol de 2013, 16:00:54 pm »

Si és qui em penso, totalment d'acord. Em sembla lamentable que de cara al públic hagin posat una persona que no pot atendre als socis en qualsevol dels dos idiomes que utilitzem habitualment els socis. Espero que millorin això, per que em sembla molt trist que amb la de gent capacitada per aquestes feines, es faci això.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #189 el: 05 de Juliol de 2013, 16:02:51 pm »
Si habláis de la chica sudamericana, hace varios meses que está en las oficinas.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #190 el: 05 de Juliol de 2013, 17:32:34 pm »
Ja l'apendrà.

Serà que no t'atenen en castellà en molts llocs i per gent nascuda en Sabadell que no ha parlat català en la seva vida.

Em semblen comentaris bastant plens de prejuducis i xenofòbia cultural. Té tant dret al lloc de treball com qualsevol altre.

Ben segur que si fós una noia d' aquí però que parla castellà, no s' hagués fet aquest comentari.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #191 el: 05 de Juliol de 2013, 17:43:12 pm »
La vi el otro día cuando fui a renovar y se la veía muy nerviosa, poco se enteraba de las cosas, la verdad.

Espero que se adapte bien.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #192 el: 05 de Juliol de 2013, 17:43:42 pm »
Aquest any he sigut el guanyador del premi de un carnet gratuit el dia de la #NCA1000. Com que soc gat vell en aquest club, he decidit trucar abans de pasarm-hi a veure que deien. Despres de pasarse el telefon 4 persones, la noia sudamericana, l'Isa, un home i un altre home, hem diuen que amb el canvi de precidencia, no saben com estarà el tema. I que en 1-2 hores hem trucarie. Això a sigut a les 10 del mati. Encara espero la trucada.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #193 el: 05 de Juliol de 2013, 17:45:54 pm »
Veo que el tema de la ineficacia en las oficinas no ha cambiado, miedo me da ir a renovar...

Connectat MILITU

• President
  • Missatges: 5776
« Respondre #194 el: 05 de Juliol de 2013, 18:10:36 pm »
Yo voy a romper una lanza a favor. La chica tenía acento del sur, andaluz o canario por lo menos, pero la verdad es que conmigo fue muy simpatica y amable, y creo que todo el mundo merece una oportunidad, que en poco tiempo el catalan se aprende y se domina, pero la simpatía si no la tienes no la tendrás nuca.

Desconnectat soler

• Infantil
  • Missatges: 196
  • C.E. SABADELL
« Respondre #195 el: 05 de Juliol de 2013, 18:29:46 pm »

Si és qui em penso, totalment d'acord. Em sembla lamentable que de cara al públic hagin posat una persona que no pot atendre als socis en qualsevol dels dos idiomes que utilitzem habitualment els socis. Espero que millorin això, per que em sembla molt trist que amb la de gent capacitada per aquestes feines, es faci això.

Jo no se qui és ni com parla. ..pero es evident que de cara al soci es una manca d'atenció. .
C.E. SABADELL

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2823
  • Som el Sabadell !
« Respondre #196 el: 05 de Juliol de 2013, 18:31:34 pm »
A mi també em va atendre ella, amb molta amabilitat i la veritat ni recordo si em va parlar en catala o castella
Hem tornat !

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #197 el: 05 de Juliol de 2013, 19:47:07 pm »
Me acaban de llamar del club, que me dan el carnet gratis :P!!!!  :pilotasso :pilotasso :pilotasso :pilotasso

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #198 el: 06 de Juliol de 2013, 01:23:14 am »
Yo voy a romper una lanza a favor. La chica tenía acento del sur, andaluz o canario por lo menos, pero la verdad es que conmigo fue muy simpatica y amable, y creo que todo el mundo merece una oportunidad, que en poco tiempo el catalan se aprende y se domina, pero la simpatía si no la tienes no la tendrás nuca.

És maqueta Militu ?  :mml: :mml:

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #199 el: 06 de Juliol de 2013, 14:34:04 pm »
La qüestió crec que no es el problema d ob es!?? Sino si te les habilitats per fer la feina!!

El problema crec q si es seleccionada, amb un procés de selecció o és enxufada!!!
Sempre seré Arlekinat!!!