Autor Tema: Preus dels carnets de soci i entrades 2013/14  (Llegit 87351 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
  • Gènere: Masculí
Re:Preus dels carnets de soci i entrades 2013/14
« Respondre #200 el: 06 de Juliol de 2013, 15:57:17 pm »
Si, la mateixa selecció que va passar la fila del ex-presi.

Que jo sapiga no és un organisme públic sinó una empresa on es pot contractar a qui es vulgui.

Al final criticarem que el Toni Lao porta grenyes i no és massa guapo. Arriba un moment que no ja no sé el que voleu. Hem de tirar això endavant entre tots

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #201 el: 06 de Juliol de 2013, 16:22:42 pm »
 Doncs jo com a soci i accionista EXIGEIXO que m'atenguin en el meu idioma, al igual que jo faig amb els meus clients. Faltaria més.

De gent capacitada per fer la feina a l'atur en puc portar 25 per triar si vol el club.
The pride of Catalunya

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #202 el: 06 de Juliol de 2013, 16:30:40 pm »

Que jo sapiga no és un organisme públic sinó una empresa on es pot contractar a qui es vulgui.

Al final criticarem que el Toni Lao porta grenyes i no és massa guapo. Arriba un moment que no ja no sé el que voleu. Hem de tirar això endavant entre tots

Jo no hem refereixo a Oposisions!!
Sino si esta preparada per fer la feina, com amb estudis i professionalment!!

Estem a la LFP....
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #203 el: 06 de Juliol de 2013, 16:36:50 pm »

Jo no hem refereixo a Oposisions!!
Sino si esta preparada per fer la feina, com amb estudis i professionalment!!

Estem a la LFP....

No se si ho he llegit al fòrum o ho he escoltat al camp però es veu que la concessió dels bars de l'estadi ha estat triada a dit.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5775
« Respondre #204 el: 06 de Juliol de 2013, 18:35:30 pm »
Yo voy a romper una lanza a favor. La chica tenía acento del sur, andaluz o canario por lo menos, pero la verdad es que conmigo fue muy simpatica y amable, y creo que todo el mundo merece una oportunidad, que en poco tiempo el catalan se aprende y se domina, pero la simpatía si no la tienes no la tendrás nuca.

És maqueta Militu ?  :mml: :mml:

no és el meu tipus ferni, no t em posis gelós ara... :cor

Connectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3790
« Respondre #205 el: 06 de Juliol de 2013, 18:38:54 pm »

Correcto! Y coincido contigo, que pongan a quien quieran y que cambien lo que se necesite...
Pero cuando empezó el proceso de cambio , algun forero también le atizó por este tema a la anterior junta y decia que con el cambio por fin se iría mucha de la gente "enchufada". Yo cuando leí aquellos comentarios tenia muy claro que si, pero para poner los "enchufados" de los nuevos gestores.

Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #206 el: 07 de Juliol de 2013, 00:49:00 am »
Respecto totes les opinions, faltaria més, és la llei nº1 dels fòrums d'opinió, però per molta raó que tingueu, que la teniu, crec innecessari crear aquesta polèmica i menys tenint alguns mal de caps molt més grans com tenim a nivell de pocs moviments o poca llum en quan a informació.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #207 el: 07 de Juliol de 2013, 01:44:23 am »
Una tonteria com una casa, que cadascú parli el que vulgui i cada empresa contracti a qui li doni la gana que per això son els amos. Com si fós l´unica persona de cara al públic que et parla en castellà. Això ganes de preocupar-se de tonteries. Millor no perdre més temps amb aquestes discusions tan absurdes

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #208 el: 07 de Juliol de 2013, 08:25:51 am »
Una tonteria com una casa, que cadascú parli el que vulgui i cada empresa contracti a qui li doni la gana que per això son els amos. Com si fós l´unica persona de cara al públic que et parla en castellà. Això ganes de preocupar-se de tonteries. Millor no perdre més temps amb aquestes discusions tan absurdes

Totalment d'acord amb tu, company..  Si la noia es simpàtica i soluciona els problemes, com si vol atendre en finlandès....

Nota de Moderador: Eliminat texte per comentari inadeqüat.
« Darrera modificació: 07 de Juliol de 2013, 13:22:22 pm per X-Woman Centella »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #209 el: 07 de Juliol de 2013, 10:30:05 am »
Esta chica siempre que haga bien su trabajo, puede hablar como quiera, ademas si está aquí es porque alguien le ha dado este trabajo, con lo cual seria el culpable,¿que pasa que los japoneses nos pueden obligar a hablar nipón si queremos ver al Sabadell? .Por favor seamos serios y mejor no tocar estos temas
VISCA EL SABADELL.

Desconnectat Cañadas10

• Infantil
  • Missatges: 195
« Respondre #210 el: 07 de Juliol de 2013, 12:08:59 pm »
On fan la presentació de la campanya de socis? A la sala miquel Quereda de la nova creu alta? Em van comentar que era a l'hotel Verdí algu ho pot confirmar?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #211 el: 07 de Juliol de 2013, 12:55:18 pm »

Totalment d'acord amb tu, company..  Si la noia es simpàtica i soluciona els problemes, com si vol atendre en finlandès....

Si ens atén en finlandès, poc podem entendre els socis que anem a renovar. Jo exigeixo que entengui els dos idiomes que habitualment parlem els socis, no cal que els parli, per que tots els que anem habitualment al camp entenem els dos idiomes, però almenys que em pugui entendre quan m'atengui, i no li passi com a un altre soci que li va respondre 'no te entiendo'.

« Darrera modificació: 07 de Juliol de 2013, 13:23:49 pm per X-Woman Centella »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1303
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #212 el: 07 de Juliol de 2013, 13:15:18 pm »

Si ens atén en finlandès, poc podem entendre els socis que anem a renovar. Jo exigeixo que entengui els dos idiomes que habitualment parlem els socis, no cal que els parli, per que tots els que anem habitualment al camp entenem els dos idiomes, però almenys que em pugui entendre quan m'atengui, i no li passi com a un altre soci que li va respondre 'no te entiendo'.

És de calaix que estant a Catalunya i treballant per un equip català,aquesta dona hauria de parlar en els dos idiomes!!!
« Darrera modificació: 07 de Juliol de 2013, 13:24:32 pm per X-Woman Centella »
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
  • Missatges: 557
« Respondre #213 el: 07 de Juliol de 2013, 16:56:23 pm »
lo d'alguns amb tal de no criticar o justificar el que no es fa be (mani qui mani) es increíble

nois agradi a alguns o no,a Catalunya el catala es idioma oficial amb el mateix dret que el castella,i per tant una persona que esta treballant de cara al public,te la obligacio de saber els 2 idiomas,almenys d'entendre'ls,i que no et deixi anar un "no te entiendo" com diu el company birrero

i dir-li al company blanc-i-blau que el tenia per una persona coherent i sensata...pero mare meva quina sobrada i menyspreu que s'ha fotut,cap els pobles de Catalunya...suposso que a deixat de banda la coherencia,i a pogut amb ell els colors politics...

per cert,al renovar el carnet li parles en suomi,que al igual t'enten i tot...de veritat penseu que es normal que a dia d'avui t'atengui una persona que et digui NO TE ENTIENDO si li parles en catala? aixo als anys 60 encara pero a dia d'avui....

Desconnectat X-Woman Centella

• Administrador
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 80
  • Gènere: Femení
« Respondre #214 el: 07 de Juliol de 2013, 17:33:27 pm »
i dir-li al company blanc-i-blau que el tenia per una persona coherent i sensata...pero mare meva quina sobrada i menyspreu que s'ha fotut,cap els pobles de Catalunya...suposso que a deixat de banda la coherencia,i a pogut amb ell els colors politics...

Company forero:

Aquest tema ja està solucionat, entre el company BLANC-I-BLAU, birrero, el forero que ha advertit al moderador i jo mateixa que ja he pres les mesures pertinents i he parlat amb les altres tres parts, i els 3 ho han entès perfectament.

:beer3
Donant suport al fòrum - Visca el Centre d'Esports Sabadell!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #215 el: 07 de Juliol de 2013, 17:37:16 pm »
lo d'alguns amb tal de no criticar o justificar el que no es fa be (mani qui mani) es increíble

nois agradi a alguns o no,a Catalunya el catala es idioma oficial amb el mateix dret que el castella,i per tant una persona que esta treballant de cara al public,te la obligacio de saber els 2 idiomas,almenys d'entendre'ls,i que no et deixi anar un "no te entiendo" com diu el company birrero

per cert,al renovar el carnet li parles en suomi,que al igual t'enten i tot...de veritat penseu que es normal que a dia d'avui t'atengui una persona que et digui NO TE ENTIENDO si li parles en catala? aixo als anys 60 encara pero a dia d'avui....

Ja he aclarat al moderador que el comentari no era un despreci cap a ningú, sinó una metàfora per explicar una preocupació que és per mi és desproporcionada respecte un fet "del dia a dia" en la societat en la que vivim.

A partir d´aquí, per la meva part dono per arxivat el tema i demano disculpes per tot el que s´hagi sentit ofès i repeteixo, no vull resaltar cap SUPERIORITAT ni cap DESPRECI en absolut, perquè tots podem ensenyar a tots i tots hem d´aprendre de tots i jo precisament CREC EN LES PERSONES NO EN LES COMUNITATS.

Simplement, he tirat sense medir suficientment les paraules, del "tòpic"....  I aquest tòpic, si ens fixem bé en les paraules es refereix a un perfil de població més allunyat o aïllat, no a tots els pobles.

I en quant als colors polítics, no m´encasellis, perquè no sóc nacionalista de cap àmbit, sinó INTERNACIONALISTA.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #216 el: 07 de Juliol de 2013, 17:53:24 pm »
Posem per cas que tenim a les oficines a un català que no vol parlar castellà:

+Hola buenos dias quiero renovar mi carnet.
-No t'entenc.

No us sembla una falta de respecte?

Dir ''no entiendo'' a un catalanoparlant em sembla una falta de respecte com una casa. Les persones de les oficines haurien de tenir un bon nivell dels dos idiomes.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #217 el: 07 de Juliol de 2013, 18:02:56 pm »

-No t'entenc.

Dir ''no entiendo'' a un catalanoparlant em sembla una falta de respecte com una casa. Les persones de les oficines haurien de tenir un bon nivell dels dos idiomes.

En aquest cas entrariem en un altre " comflicte" molt mes profund val mes que ho deixem estar com hem fet desde fa tres.cents any mes o menys   :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
  • Missatges: 557
« Respondre #218 el: 07 de Juliol de 2013, 18:39:17 pm »

-No t'entenc.

si pases aixo que dius,seriem noticia a tots els diaris i mitjans de comunicacio,i seriem posats d'exemple de nazis i excloents....en canvi em d'aguantar que vaigis al teu club a renovar el carnet,parlis en el teu idioma,i una noia que treballa de cara al public(lo que la obliga a saber els 2 idiomas) et digui "no te entiendo" i es quedi tan ample

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #219 el: 07 de Juliol de 2013, 20:04:27 pm »
Las personas que han sido humilladas de niños por hablar en su propia lengua(no castellana),no pueden consentir un caso de este tipo.Si no lo llego a leer aqui,!no me creo que pase esto en Sabadell!