Primer de tot, felicitar als organitzadors del torneig, un plaer un any més, agraïr l'hospitalitat i germanor que sempre esteu disposats a donar. Ja són 9 anys, felicitats!
Després, toca felicitar als campions, als companys de LFA, enhorabona! tinc molts bons amics i me n'alegro moltíssim per ells.
En quan a lo personal també estic orgullós del paper del meu equip tot i no tenir sort des del principi, però al final ens ho hem cregut i hem arribat ben lluny! més allà d'on ens imaginavem i té molt mèrit haver quedat 3ers! parlo de Supporters.
Jo sota els 3 pals vaig fer el que vaig poguer, feïa temps que no jugava de porter, i tot i així, estic content per els bons partits jugats, no oblidaré el partit enfront Penya Sabadell, va ser brutal, era molt difícil, vam sortir ben concentrats i ens va sortir un partidàs, fins i tot escoltava com la grada hi era amb nosaltres, al final després d'aquest partit vaig acabar lesionat en un dit i no vaig poder jugar més com a porter. Però sort de tenir un altre company porter i vaig acabar de jugador.
Bon torneig també de Los califas, que van arribar a semis, de l'equip de Foreros FC són molt bons! m'hagués agradat jugat contra ells, hi guardo una gran amistat i simpatía amb molts d'ells.
Un plaer haver acabat de conèixer a alguns, i d'haver xerrat amb molts de vosaltres, gran jornada arlequinada, que no es perdi mai aquest esperit a l'interpenyes!
En fí, que ja pensant en la desena edició del torneig, que de ben segur ho faràn especial.