Autor Tema: J. 40 Lugo - Sabadell Diumenge 26 de Maig a les 18:00  (Llegit 11619 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
  • Gènere: Masculí
Re:J. 40 Lugo - Sabadell Diumenge 26 de Maig a les 18:00
« Respondre #40 el: 26 de Maig de 2013, 19:39:21 pm »
Ens han clavat el 2on ....., Lugo 2 Sabadell 0, i que s'acabi la temporada si us plau....

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #41 el: 26 de Maig de 2013, 19:42:57 pm »
Quin suplici! Compto les hores que queden perque acabi aquesta temporada... Quina imatge tran trista i quina falta de sang i amor propi mes exasperant! No vull seguir veient aquest escut fotent aquests pa-pe-lons!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat JS74

• Infantil
  • Missatges: 174
« Respondre #42 el: 26 de Maig de 2013, 19:43:52 pm »
Suerte del Castilla porque sino la estadística hubiera sido espectacular, de los 4 equipos que subieron de 2B
Lugo 0/6
Ponferradina 0 / 6
Mirandes 1 / 6

Son números pero.....

Y el Lugo por encima y la Ponferradina en puestos de playoff para subir a primera

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #43 el: 26 de Maig de 2013, 19:44:41 pm »
Sakamoto, representant dels accionistes japonesos, present al camp. Espere que prengue nota i que no se'ls passe per el cap renovar a Carreras.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #44 el: 26 de Maig de 2013, 19:47:57 pm »
Qui mes qui menys s'ho esperaba avui no he patit gents  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #45 el: 26 de Maig de 2013, 19:51:29 pm »
El Lugo hacía creo que 7 partidos que no ganaba. Contra quien tenía que romper esta racha? Obviamente, contra el CE Sabadell.
Y lo triste es que la mayoría ya tenemos asumido e interiorizado que, fuera de casa, o se marca nuestro rival un gol en propia en el 94, o no rascamos una m*****.
Estamos haciendo, otra vez, un final de temporada lamentable. La temporada que viene, otros 400 socios que no renovaran.

Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat BÀSQUET ARLEQUINAT

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 609
« Respondre #46 el: 26 de Maig de 2013, 19:55:20 pm »
Positiu : De Navas (apustuflant) , si no es per ell ens cauen 5 gols més i el debut del juvenil.

Negatiu : Más de lo mismo a fora , equip aburrit i previsiu , dirigit per un gran estratega i un gran motivador.

Visca el Sabadell !

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
« Respondre #47 el: 26 de Maig de 2013, 19:57:30 pm »
No vull pecar d'oportunista, pero ho he dit aquest mati, que treuriem pocs punts d'aqui al final de temporada i que creia que quedariem en el lloc 17, sols  per sobre dels 5 que s'estan jugan el descens.
Xerez, Osca,Racing,Murcia,Mirandes i despres nosaltres.
Hem tornat !

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
« Respondre #48 el: 26 de Maig de 2013, 19:59:11 pm »
Lamentable. Quina pena. Quina falta d'actitud.
Si Soteras va dir que no podia permetre un final de temporada com la de l'any passat, està clar que ho ha permés.
Avui només salvo a De Navas.

Per cert, per dissabte estava engrescant a la gent per veure el partit amb l'Elx ja que disposaré d'algunes entrades, la veritat és que se m'han passat les ganes.

Quina llàstima...

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
« Respondre #49 el: 26 de Maig de 2013, 20:11:12 pm »
Ostres Carreras! Quina entrevista a la ràdio!  Ni ni punt d'autocrítica! Com a mínim reconeix que no hem estat bé ostres !!!

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1300
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #50 el: 26 de Maig de 2013, 20:22:38 pm »
Ostres Carreras! Quina entrevista a la ràdio!  Ni ni punt d'autocrítica! Com a mínim reconeix que no hem estat bé ostres !!!
Ja no val la pena parlar d'aquest personatge,s'ens pixa a la cara :confused:.Menys mal que en 95% de possibilitats no renovara,perqué si és així tinc clarissim que no renovare el meu carnet de soci :wall:
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #51 el: 26 de Maig de 2013, 20:25:13 pm »

La veritat és que les rodes de premsa de'n Carreras són de lo més previsibles, sempre amb la mateixa cançó, sempre sense admetre cap tipus de responsabilitat, ni seva ni de l'equip, e intentant fer-nos creure una "realitat" que ja em perdonarà, no es creu ningú.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #52 el: 26 de Maig de 2013, 20:45:16 pm »
Sort que ja estavem salvats, esperem que de cara a la propera temporada l'encertin amb un nou entrenador i els nous fitxaxtges que hagin de venir.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #53 el: 26 de Maig de 2013, 20:50:27 pm »
A mi ja em perdonareu, però les declaracions post-partit del nostre míster crec que ratllen l'insult, a més de ser una falta de respecte pels seguidors d'aquest club.
Començo a pensar que aquest señor es pensava realment que se li plantejaria la renovació sense cap mena de dubte, i davant de la negativa del club, i amb l'orgull picat, s'està dedicant a no donar el gustasso a ningú dels que l'estan criticant i menys a l'àrea esportiva que no el renovarà, i seguir venent-se a qui el vulgui la propera temporada, no admetent ni un sol error.
El partit d'avui, és l'enèssim partit LA-MEN-TA-BLE que aquest equip ha fet fora de casa, i dir que les sensacions han estat bones i que l'equip ha fet un bon partit és un insult a la intel.ligència dels seguidors del Sabadell. Tot el respecte que tenia cap a aquest señor, s'està quedant en res! Tinc molt clar, que no puc seguir respectant a algú que em pren per i.m.b.è.c.i.l. cada diumenge d'un temps cap aquí...
Us ven asseguro  que si Pere Valentí Mora o Ramón Moya s'haguessin atrevit a fer res igual, habría ardido Roma! I el sr. Xavi Roca, el que representa que és el cap visible de l'àrea esportiva d'aquest club, encara és hora que digui esta boca és mia! Començo inclús a dubtar del paper real d'aquest senyor en aquest club...
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #54 el: 26 de Maig de 2013, 20:58:29 pm »
No l he pogut ni veure ni escoltar peró pel que estic llegint mës del mateix...quina temporada mês estranya, amb els números de la segona volta estarÏem gairebÊ Ùltims, hem resucitat a tots els morts de la categorÍa. La temporada que vÉ sense carreras serà una incÖgnita perquë els canvis poden sortir o molt bë o molt malament, nomês em preocupa com substituír a lanza, pel demÊs suposso que pitjor que aquesta segona volta no ës pot fer, és fará netja i un nou projecte i esperm que el nou entrenador i jugadors siguin una mica mÈs regulars, si això dura dos partits mès ens passa com l any passat.

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
  • Missatges: 557
« Respondre #55 el: 26 de Maig de 2013, 21:12:23 pm »
Qui mes qui menys s'ho esperaba avui no he patit gents  :mmmm

jo tampoc he patit gens,el partit tenia un ritme tant frenetic,i els nostres exhibien un futbol tant excels,i amb una ambicio tant gran,que m'he quedat adormit als 15-20 minuts de partit,i he despertat just amb el 2-0

Desconnectat Leño

• Infantil
  • Missatges: 195
« Respondre #56 el: 26 de Maig de 2013, 21:19:58 pm »
A mi ja em perdonareu, però les declaracions post-partit del nostre míster crec que ratllen l'insult, a més de ser una falta de respecte pels seguidors d'aquest club.
Començo a pensar que aquest señor es pensava realment que se li plantejaria la renovació sense cap mena de dubte, i davant de la negativa del club, i amb l'orgull picat, s'està dedicant a no donar el gustasso a ningú dels que l'estan criticant i menys a l'àrea esportiva que no el renovarà, i seguir venent-se a qui el vulgui la propera temporada, no admetent ni un sol error.
El partit d'avui, és l'enèssim partit LA-MEN-TA-BLE que aquest equip ha fet fora de casa, i dir que les sensacions han estat bones i que l'equip ha fet un bon partit és un insult a la intel.ligència dels seguidors del Sabadell. Tot el respecte que tenia cap a aquest señor, s'està quedant en res! Tinc molt clar, que no puc seguir respectant a algú que em pren per i.m.b.è.c.i.l. cada diumenge d'un temps cap aquí...
Us ven asseguro  que si Pere Valentí Mora o Ramón Moya s'haguessin atrevit a fer res igual, habría ardido Roma! I el sr. Xavi Roca, el que representa que és el cap visible de l'àrea esportiva d'aquest club, encara és hora que digui esta boca és mia! Començo inclús a dubtar del paper real d'aquest senyor en aquest club...

A la gent prepotent, li sol passar això, que quan els portes la contrària, es tornen soberbis, i es solen llençar pedres a la seva teulada... en aquest cas el normal es que el nostre mestre, torni a ser segon de futbol platja....  aquest cop, no sabem si segon de Bonano, o de Doña Rogelia!!!

Honor!!!

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #57 el: 26 de Maig de 2013, 21:35:31 pm »
Segon de doña rogelia jaja. Molt bo leño, encara ric, amb el final de lliga del mestre si ès descuida no de segon de doña rogelia, de segon de pepito grillo o monchito

Desconnectat sbdsempre

• Invitat
  • *
  • Missatges: 3
  • Gènere: Femení
« Respondre #58 el: 26 de Maig de 2013, 21:45:30 pm »
estem amb tu Vicenç, Xavier Roca ha de parlar, a veure si reaccionem. No pot ser que el director esportiu s'amagui com s'amagat, no ha parlat en tota la temporada!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #59 el: 26 de Maig de 2013, 22:07:57 pm »
Excepcional partit dels nostres. Al 1000% d'intensitat i una defensa contundentíssima que no ha deixat respirar al Lugo. A aquest pas, sumarem tot el que queda fins a final de temporada.

Ara, parlant seriosament, el millor del partit, els dos gols dels nostres rivals, per que el que és el nostre joc, ha estat entre fluix i trist. De Navas i 10 més. Poca motivació i poques idees sobre la gespa.

I per rematar-ho, sentir a l'entrenador que li ha agradat el partit que hem fet. No hi entenc de futbol, però a mi no m'ha agradat i espero que no continuï a la nostre banqueta, per que no vull seguir veient alineacions estranyes i poca ambició des de la banqueta.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...