Autor Tema: Entrevista a Keisuke Sakamoto, màxim accionista  (Llegit 19615 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
  • Gènere: Masculí
Re:Entrevista a Keisuke Sakamoto, màxim accionista
« Respondre #40 el: 16 de Febrer de 2014, 17:41:22 pm »
Creieu que es farien gaire més socis si es pujés a Primera?
jo crec que no, com a molt passariem de 3000 a 5000 màxim, i s'ompliria el camp quan vinguéssin els equips grans.

Si es pujes a primera crec que no baixariem dels 7.000 socis o dels 10.000 aficionats per partit
7000 socis?
et veig molt optimista!
creus realment que doblariem el nº de socis actuals?
quanta gent pensavem (m'incloc) que al pujar a Segona A passaria el que comentes tu, que seriem uns 5000 o 5500 socis? quants som?
jo crec que potser rondariem els 5000 socis, no més...ara, quan vinguessin equips amb cara i ulls, o equips com pot passar la temporada vinent amb el Betis (sí amb el Betis, pq no baixarem) que estarà a rebentar, doncs vale, però tants socis, no ho veig

Desconnectat Japos100%

• Juvenil
  • Missatges: 408
  • KEEP CALM and JAPOS100%
« Respondre #41 el: 16 de Febrer de 2014, 18:34:49 pm »
jo crec que no, com a molt passariem de 3000 a 5000 màxim, i s'ompliria el camp quan vinguéssin els equips grans.

Si es pujes a primera crec que no baixariem dels 7.000 socis o dels 10.000 aficionats per partit
7000 socis?
et veig molt optimista!
quanta gent pensavem (m'incloc) que al pujar a Segona A passaria el que comentes tu, que seriem uns 5000 o 5500 socis? quants som?
jo crec que potser rondariem els 5000 socis, no més...ara, quan vinguessin equips amb cara i ulls, o equips com pot passar la temporada vinent amb el Betis (sí amb el Betis, pq no baixarem) que estarà a rebentar, doncs vale, però tants socis, no ho veig

A opinio meva, el canvi de segona b a segona per molta gent no te importancia mentre que estar a la maxima divisio dona un prestigi i reconeixement a l'equip molt important per tots aquells aficionats que no van ara al camp
TORNAREM A SER GRANS

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8813
« Respondre #42 el: 16 de Febrer de 2014, 19:21:37 pm »

7000 socis?
et veig molt optimista!

A opinio meva, el canvi de segona b a segona per molta gent no te importancia mentre que estar a la maxima divisio dona un prestigi i reconeixement a l'equip molt important per tots aquells aficionats que no van ara al camp

Jo recordo la NCA plena a primera...
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #43 el: 16 de Febrer de 2014, 20:38:10 pm »
A 2ª B más o menos antes de ponernos lideres éramos unos 1.500
A 2ª  somos unos 4.000

A primera pienso que 7.500 mínimo, y contra 4 o 5 equipos más de 10.000

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #44 el: 16 de Febrer de 2014, 20:48:14 pm »
A 2ª B más o menos antes de ponernos lideres éramos unos 1.500
A 2ª  somos unos 4.000

A primera pienso que 7.500 mínimo, y contra 4 o 5 equipos más de 10.000
tant de bò...

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #45 el: 16 de Febrer de 2014, 21:56:50 pm »
Espero que el nostre president no es rendeixi i malgrat tot continui endavant amb el seu projecte a casa nostra. Si alguna cosa tinc clara és que ell i la seva gent mereixen molta millor sort que la que està tenint.
Personalment, crec que amb el temps i amb molta més calma, podent planificar les coses com cal, i no entrant al club en ple mes de juliol, podem acabar veient un projecte molt interessant pel nostre Sabadell. El projecte esportiu real de la primera plantilla crec que encara està per arribar, i en el futbol base, sobretot respecte a l'amater, crec que les coses s'estan fent prou bé.
Tampoc demanem miracles a un club que té el recolzament social i econòmic que té i prou bé està fent les coses, competint amb rivals que es troben a anys llum nostre.
En fi, desitjo tota la sort i encert del món als actuals gestors del club i sobretot, demanaria a tothom una miqueta més de "carinyo" cap a una gent que de moment i d'entrada han fet possible que poguem seguir veient futbol professional en una ciutat que no el vol.
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #46 el: 17 de Febrer de 2014, 20:15:15 pm »
Jo crec que a final de temporada, amb la venta de C. Hernández o de Nauzet podrá equilibrar bastant el balanç de resultats i així estar més tranquil (o menys preocupat). A partir d'aquí ja veurem... Està clar que les seves intencions de pujar l'equip a 1era serà difícil que es converteixin en realitat, però mai se sap, durant aquestes últimes temporades en les que estem competint novament a 2a A estem veient que hi ha bastant igualtat en els terrenys de joc i entrar en zona de promoció d'ascens no és un impossible per pràcticament cap equip. Serà clau que col·loqui a gent molt capacitada en les diferents àrees del club: esportiva, social, comercial, etc...

Desconnectat Japos100%

• Juvenil
« Respondre #47 el: 17 de Febrer de 2014, 20:19:59 pm »
Jo crec que a final de temporada, amb la venta de C. Hernández o de Nauzet podrá equilibrar bastant el balanç de resultats i així estar més tranquil (o menys preocupat). A partir d'aquí ja veurem... Està clar que les seves intencions de pujar l'equip a 1era serà difícil que es converteixin en realitat, però mai se sap, durant aquestes últimes temporades en les que estem competint novament a 2a A estem veient que hi ha bastant igualtat en els terrenys de joc i entrar en zona de promoció d'ascens no és un impossible per pràcticament cap equip. Serà clau que col·loqui a gent molt capacitada en les diferents àrees del club: esportiva, social, comercial, etc...
Que estas boig. vendre CARLOS O NAUZET?????
TORNAREM A SER GRANS

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
« Respondre #48 el: 17 de Febrer de 2014, 20:43:52 pm »

A no? Si ens en paguen una quantitat important i per altra banda sense aquestes vendes hi ha perdues com l'any passat, què s'ha de fer? És el que fan tots els clubs que no quadren balanços. Bé, també podem fer una ampliació de capital (que ja es vol fer) i que el nostre presi torni a gratar-se la butxaca, clar...
« Darrera modificació: 17 de Febrer de 2014, 20:47:24 pm per jarisacat »

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 612
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
« Respondre #49 el: 17 de Febrer de 2014, 20:47:59 pm »

Ah no? Si ens en paguen una quantitat important i per altra banda sense aquestes vendes hi ha perdues com l'any passat, què s'ha de fer? És el que fan tots els clubs que no quadren balanços. Bé, també podem fer una ampliació de capital (que ja es vol fer) i que el nostre presi torni a gratar-se la butxaca, clar...

Si ja ens va marxar Lanza gratis.. Perque no Carlos o Nauzet, cobran una bona quantitat, per afrontar un bon projecte?

Desconnectat Japos100%

• Juvenil
« Respondre #50 el: 17 de Febrer de 2014, 20:58:06 pm »

Ah no? Si ens en paguen una quantitat important i per altra banda sense aquestes vendes hi ha perdues com l'any passat, què s'ha de fer? És el que fan tots els clubs que no quadren balanços. Bé, també podem fer una ampliació de capital (que ja es vol fer) i que el nostre presi torni a gratar-se la butxaca, clar...

Si ja ens va marxar Lanza gratis.. Perque no Carlos o Nauzet, cobran una bona quantitat, per afrontar un bon projecte?

Per que son el millor de lequip apart que personalmemt opino que NAUZET amb la actitud que demostra al camp i li fot tants collons acaba fent feina psicologica. Yo el veig de capi lany que be :happy2:
TORNAREM A SER GRANS

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #51 el: 18 de Febrer de 2014, 08:17:21 am »

Per que son el millor de lequip apart que personalmemt opino que NAUZET amb la actitud que demostra al camp i li fot tants collons acaba fent feina psicologica. Yo el veig de capi lany que be :happy2:

No serien fàcils de cobrir aquestes  baixes....un dia que falta Carlos i es provoca un naufragi colosal en defensa i com Nauzet no hi ha massa porters.....a no ser que Sakamoto comprés a Keylor Navas, és clar....

El que s´ha de fer no és retallar (l´espiral de la misèria igual que en macroeconomia), sino desenvolupar un projecte que generi importants ingressos procedents del Japó, perquè si parlem de la ciutat, confiança 0.....exigeixen jugar competició europea por ser equiparables al seu Barça i va a ser que no.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
« Respondre #52 el: 18 de Febrer de 2014, 11:14:45 am »
Tot el que dieu passa exclusivament per mantenir la categoria, es IMPRESCINDIBLE  no baixar, no vull arribar a pensar que pasaría en cas de descens. Encara que el president hagi dit mes d'una vegada que no contempla el baixar, pero si pases ell continuaria i el seu objectiu sería sent el mateix de pujar a primera , imagineuse el suport que tenim ara mateix a segona A, i el traslladeu a segona B , creieu que tindría ganes de continuar per molts calers que hagi posat? Per favor, tots a mort amb l'equip amb aquestes finals que ens queden, sobretot al Temple, i fem l'imposible per mantenir la categoria, perque del contrari...   
Hem tornat !

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #53 el: 18 de Febrer de 2014, 11:39:11 am »
Tot el que dieu passa exclusivament per mantenir la categoria, es IMPRESCINDIBLE  no baixar, no vull arribar a pensar que pasaría en cas de descens. Encara que el president hagi dit mes d'una vegada que no contempla el baixar, pero si pases ell continuaria i el seu objectiu sería sent el mateix de pujar a primera , imagineuse el suport que tenim ara mateix a segona A, i el traslladeu a segona B , creieu que tindría ganes de continuar per molts calers que hagi posat? Per favor, tots a mort amb l'equip amb aquestes finals que ens queden, sobretot al Temple, i fem l'imposible per mantenir la categoria, perque del contrari...
exacte.
Per tenir la NCA plena, no podem posar els preus que posem. Jo posaria preus populars i facilitats com aquella de donar entrades al futbol base al gol sud.
Hi ha qui diu que el soci es pot sentir estafat si es posen entrades barates...doncs bé, pregunto als socis:
preferiu entrades barates el que queda de  temporada i tenir la NCA més plena? O com que us sentirieu estafats, preferiu entrada normal i ser 3300 cada partit?
jo com a soci escullo la primera opció, és  més, preferiria que regaléssin les entrades si amb això assegurissim la permanència.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Som el Sabadell !
« Respondre #54 el: 18 de Febrer de 2014, 12:17:19 pm »
Ara en aquets moments i com a soci de fa molts anys, tan me fa perdre calers, tan me fa que regalin 10.000 entradas si fa falta, tan me fa que vingui gent al camp que no sapiga de quin color portem la samarreta ni com es diu es nostre porter, tan me fa que en vingui una persona(com em va passar una vegada) i em pregunti quin es el equip contra el que estem jugant i si va ben clasificat...l'unic que m'importa i que considero IMPRESCINDIBLE  es SALVAR LA CATEGORIA, i si per fer aixo necesitem omplir el camp amb gent que entri gratis, pero que animi al equip i que posi presió al rival i al arbit, fem-ho c......aquest equip a segona i perque no a primera dintre d'uns anys, te viabilitat, com tornem a caure al pou de la maleida segona B , senyors, no se si ens en sortirem...
Hem tornat !

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
« Respondre #55 el: 18 de Febrer de 2014, 17:06:27 pm »

No serien fàcils de cobrir aquestes  baixes....un dia que falta Carlos i es provoca un naufragi colosal en defensa i com Nauzet no hi ha massa porters.....a no ser que Sakamoto comprés a Keylor Navas, és clar....

El que s´ha de fer no és retallar (l´espiral de la misèria igual que en macroeconomia), sino desenvolupar un projecte que generi importants ingressos procedents del Japó, perquè si parlem de la ciutat, confiança 0.....exigeixen jugar competició europea por ser equiparables al seu Barça i va a ser que no.

El Girona aquest estiu passat deixa marxar a Dani Mallo, agafa a un porteret anomenat Isaac Becerra i de conya; no està on està per la porteria. En canvi, deixa marxar a Benja o a Acuña, agafa a Chando i cagada pastureta, fins que no ha arribat Ortuño no han vist la llum. Això tot depèn de com es fagin les operacions, s'ha de saber vendre i també saber comprar.

I lo de fer un projecte que generi molts més ingressos, estic totalment d'acord, però fins que aquest no arribi (si és que arriba algun dia), qui posa els calers que es vagin perdent pel camí?

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #56 el: 18 de Febrer de 2014, 18:46:46 pm »
jo era soci a primera i la nca només s´omplía contra betis, barça i Madrid i bona entrada contra espanyol i reial societat i para de contar la resta mitja entrada tres quarts com a molt. El dia del ath madrileny per pujar a primera jo hi era i és lo més béstia que he vist, juntament a la repetició d osasuna pel tema april i brylle.

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #57 el: 18 de Febrer de 2014, 19:12:13 pm »
Jo no ficaria tanta pasta en un negoci i en quatre dies el deixaria abandonat per no veure-ho viable. Abans ho intentaria remuntar. No crec que Sakamoto marxi en una sola temporada, encara que penso que un canvi en alguns dels gestors que tenim al club seria el millor per al propi club.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #58 el: 19 de Febrer de 2014, 10:23:16 am »
Per lo que jo sé, Sakamoto no marxarà. Hi ha gent interessada en repartir infundis, mentides, falses acusacions i enmerdar sobre el tema per que han perdut els seus privilegis i alguns fins i tot els seus mamoneos.
És més, abans de final de temporada, possiblement Sakamoto donarà una sorpresa positiva per al futur del club, però per lo que sé ara, encara estan negociant.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Som el Sabadell !
« Respondre #59 el: 19 de Febrer de 2014, 10:49:08 am »
Jo confio plenament en Sakamoto, pero la questio crec imprescindible perque es començin a fer coses es mantenir la categoria.
Hem tornat !