Autor Tema: PEQUE  (Llegit 4248 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
Re: CAS PEQUE
« Respondre #20 el: 06 de Desembre de 2005, 10:47:54 am »
Un entrenador ha de procurar que hi hagi unió i bon ambient al vestidor...i això no hi és de cap de les maneres. Potser els jugadors no necessiten tanta "canya" i si molta més mà esquerra en el tracte. Fer un treball molt més psicològic..., creure en ells, i més en la situació actual. Recordeu que el sistema Naya , amb un bon equip, no ens va portar a enlloc...

Sembla que el Peque la setmana anterior del partit contra el Logronyès, va sortir plorant d'un entrenament, de la bronca que li havia fotut l'entrenador...

Es que al Mora se li reprotxaba que fos massa tou i qui mes qui menys va demanar que es portes un entrenador que els fotes canya i ara el problema es l'exces de disciplina? Que volen aquesta gent un entrenador o un diplomatic? El cert es que aquest vestidor fa olor de podrit i si desde dins el club no es fa quelcom, la descomposicio acabara amb tot. S'ha de fer neteja de tots aquells elements que desestabilitzin. No podem afrontar la segona volta amb pomes podrides dins el vestidor perque sino ens anem a tercera de cap. Si ara son massa rigids amb ells ja els esta be despres d'haberse comportat com uns autentics "JUDAS" amb el Mora. Ara que s'aguantin.
« Darrera modificació: 06 de Desembre de 2005, 13:29:38 pm per La ceba mecànika »

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #21 el: 06 de Desembre de 2005, 13:37:43 pm »
Si ceba mekanika ara els jugadors i els directius que s'aguantin i que se jodan ara tots(Jugadors i directius)  que aguantin les conseqüencies de la destitucio del Mora ara tenim el volien ells un ekip a la UVI

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #22 el: 06 de Desembre de 2005, 15:05:12 pm »
Doncs jo penso que el Montes està actuant molt bé....
No pot deixar que ningú li faci el llit....com li feien al Mora.
Ja sabem que aquests jugadors fan el que volen i a casa guanyem i quan no estàn els aficionats per cridar juguen passejant-se pel camp....
Doncs al menys amb el Montes que penquin......que els hi faci còrrer i si pot ser vuit hores al dia (com treballem la majoria de nosaltres) molt millor!!!
ÀNIM MONTES!!!
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat Antonio_Gomez

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 13
« Respondre #23 el: 06 de Desembre de 2005, 15:10:30 pm »
 :scut :bandera

El caso peque es claro, desde hace un tiempo y concretamente desde el, partido de Badalona de copa Federación disputado en Badalona de ahi viene todo...
El enfrentamiento entre Jose Luis Montes y Peque es más q evidente desde ese día, aparte han tenido mas de un roce en algun en más de un entrenamiento. Y esta es la verdad del caso Peque. Y ahora mi pregunta es: Este proximo domingo q no esta Xiki por sancion jugará Peque?

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #24 el: 06 de Desembre de 2005, 15:25:35 pm »
Lo dudo mucho aunque en una situacion asi si ambos fueran honestos deberian entender que por encima de sus diferencias esta el club que les paga i de ese modo Montes deberia anteponer el interes del equipo a su problema con Peque i viceversa pero viendo que ya ni le convocó para Zaragoza deberia verse muy apurado para hacerlo el proximo partido. En mi opinion no deberia ser que el equipo se viera mermado por un enfrentamiento personal pero en caso de que Montes decidiera ponerle en el once inicial estaria dispuesto Peque a no dejarse influir en el terreno de juego por sus problemas con el mister? Acataria sus ordenes sin rechistar? Lo veo harto dificil.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
« Respondre #25 el: 07 de Desembre de 2005, 13:30:14 pm »

Els falta "mà esquerra" a tots plegats....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #26 el: 07 de Desembre de 2005, 14:17:27 pm »
Pues deberia cumplir las ordenes d su jefe pk es arlekinado almenos hasta el mercado d invierno y si su rendimiento baja esta demostrando el tipo d persona k es y una falta d respeto a los seguidores muy grave.
Si el no cumple con su parte yo insto a la directiva para k no cumpla con la suya y le deje d pagar.Yo apoyo esa medida si se tiene k tomar antes esta la institucion k las personas.
Millor Seguidor

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #27 el: 07 de Desembre de 2005, 15:58:03 pm »
Lo dudo mucho aunque en una situacion asi si ambos fueran honestos deberian entender que por encima de sus diferencias esta el club que les paga i de ese modo Montes deberia anteponer el interes del equipo a su problema con Peque i viceversa pero viendo que ya ni le convocó para Zaragoza deberia verse muy apurado para hacerlo el proximo partido. En mi opinion no deberia ser que el equipo se viera mermado por un enfrentamiento personal pero en caso de que Montes decidiera ponerle en el once inicial estaria dispuesto Peque a no dejarse influir en el terreno de juego por sus problemas con el mister? Acataria sus ordenes sin rechistar? Lo veo harto dificil.
Jo comentaria el que es va dir a l'arlequinat. Els problemes amb Peque sembla ser que venen desde el primer partit amb el Montes a la banqueta. I jo crec que tot i els problemes el mister ha estat capaç de superposar al Sabadell als seus problemes i l'ha fet jugar de titular si ho ha cregut adient. Ara, si es veritat que el representant ha trucat, llavors si que jo hagues deixat al Peque sense anar a Saragossa. Nomes a Saragossa, i ara fins al nadal si el Sabadell ho necessita doncs jugarà. Al arribar Nadal, si no vol seguir, PUERTA. I es que em fot molta rabia que els jugadors no tingin collons de parlar els problemes personals amb l'entrenador, de bones maneres tot es pot parlar, TOT.
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Andreu

• Infantil
  • Missatges: 167
PEQUE
« Respondre #28 el: 07 de Desembre de 2005, 16:33:20 pm »
Com ja heu pogut observar, nomes escric quan veig coses totalment injustes. :disappointed:

Crec que la gent especula i parla sense saver el que es diu.

Aquests posts en els que parleu de cas PEQUE, no tenen ni cap ni peus, peque no es culpable de res, al contrari.... no dire res mes xq no puc pero es aixi. :-X

Un entrenador es com un jefe, ha de saver portar aquests temes i mai ha de deixar que diferencies amb els jugadors el portin a decidir qui juga o qui no, sino que ha de ser mes inteligent que tot aixo i relament preocuparse de que es el millor per l´equip.  :yes:

Tot aixo de que peque no es el mateix despres de les lesions no te res a veure amb que ell no jugui.. sino que tot es deu a motius personals de certes persones... no si us adoneu, pero aixo ni es just, ni es bo per un equip ni un club... ara els jugadors encara estaran mes desorientats.... una miqueta mes encara.. no hi ha manera d´estabilitzar un equip d´aquesta manera...  :bigcry:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Re: PEQUE
« Respondre #29 el: 07 de Desembre de 2005, 16:36:32 pm »
Estic molt d'acord amb tu. Crec que ha part de ser dur, un entrenador ha de tenir PSICOLOGIA, cosa que pel que es veu, en Montes poc en té.
Estic d'acord amb tu en que un problema personal no hauria d'influir en un equip sencer. I això farà que les coses vagin a pitjor.
Jo sabia aquest pique que va haber-hi en el partit de Badalona de Copa Federació. Jo trobo bé la resposta de Montes en aquest cas, però desconec tot el que pot haber passat després.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #30 el: 07 de Desembre de 2005, 16:42:24 pm »
Es molt normal que es parli del que surt a la llum, pero no s´ha de ser dur quan no se sap el que ha pasat realment.

Jo l´unic que dic es que PEQUE es un bon jugador i que si hi ha algun motiu per el cual no juga es per diferencies amb persones claus del club, i es molt trist perdre un jugador mes... per aquestes coses... de fet, penso que no estem per anar descartant bons jugadors.  :-\

Com he dit, l´entenador ha de tenir mes capacitat que ningu per separar coses personals de profesionals i sobre tot veure que tot aquest merder no li fara cap be a la pinya de l´equip i molt menys al rendiment dels jugadors... els confon encara mes.. ¿ creus que els jugadors estan tranquils quan van passant coses aixi ??... ho dubto...  :no:

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #31 el: 07 de Desembre de 2005, 16:47:37 pm »
Ara ja em descoloco. Com s'ha dit aquest nano va tenir el primer problema amb el montes just quan va arribar, i que jo sapiga peque tot i les disputes amb el mister ha jugat. Ara, si el seu representant truca ja... I si aqui ningu diu la veritat llavors ningu podria opinar. Opinem amb el que tenim, i si no es diu res mes, nosaltres no en tenim la culpa... o si??
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #32 el: 07 de Desembre de 2005, 16:57:30 pm »
Ara ja em descoloco. Com s'ha dit aquest nano va tenir el primer problema amb el montes just quan va arribar, i que jo sapiga peque tot i les disputes amb el mister ha jugat. Ara, si el seu representant truca ja... I si aqui ningu diu la veritat llavors ningu podria opinar. Opinem amb el que tenim, i si no es diu res mes, nosaltres no en tenim la culpa... o si??

Aixo es el que dic, es normal que s´opini del que se sap, pero s´ha d´anar amb compte amb el que es diu... xq pensa que pot no ser just.
Peque es bo... aixo ho sabem tots, doncs.. es pot opinar sense dir que aquest es el motiu per el cual no juga quan tots sabem que no es aixi, seria molt injust... de fet ja es injust que es tingui mes en compte les diferencies personals a les profesionals.

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #33 el: 07 de Desembre de 2005, 17:28:34 pm »
Hola,

Algu em pot explicar xk he posat un nou tema i quan m´he conectat de nou he vist que els meus comentaris estaven introduits dintre de un post tema que ja estava iniciat ??? no ho entenc, potser el tema es relacionat, pero no te res a veure...

Aixo sol pasar molt en aquest forum ??  ???

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #34 el: 07 de Desembre de 2005, 17:32:06 pm »
Hola,

Algu em pot explicar xk he posat un nou tema i quan m´he conectat de nou he vist que els meus comentaris estaven introduits dintre de un post tema que ja estava iniciat ??? no ho entenc, potser el tema es relacionat, pero no te res a veure...

Si el webteam veu que son dues histories d'un mateix cas i força relacionat, doncs enganxa els dos temes.

www.miequipo.es

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #35 el: 07 de Desembre de 2005, 17:33:32 pm »
Hola,

Si el webteam veu que son dues histories d'un mateix cas i força relacionat, doncs enganxa els dos temes.

OK........

Gracies Mutio !!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #36 el: 07 de Desembre de 2005, 21:05:32 pm »
Demano des d'aquí, que pel bé de l'entitat, per una major tranquilitat, que tan l'entrenador i el jugador -que ha dit que vol seguir- "limen asperezas" i es deixin de conflictes personals. El club està per damunt de tot i necessitem a dia d'avui a TOTS els jugadors disponibles al 100%. Arreglin els problemes vostes dos, i no hauria de ser una proposta, HAURIA DE SER UNA EXIGÈNCIA. I sinó, que la directiva es reuneixi amb els 2 i acosti postures.

www.miequipo.es