Autor Tema: DIMECRES 17 HORES NOVA CREU ALTA  (Llegit 12167 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re: DIMECRES 17 HORES NOVA CREU ALTA
« Respondre #40 el: 07 de Desembre de 2005, 14:21:52 pm »
Trankilo RRACO ya chillare por ti

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #41 el: 07 de Desembre de 2005, 16:08:06 pm »
Quants serem aquesta tarda a l'entrenament???
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #42 el: 07 de Desembre de 2005, 18:21:33 pm »
Cuando la gente vuelva del entrreno , aver si podeis explicar k a pasado, keremos saber... :yes: :scut

Desconnectat Andreu

• Infantil
  • Missatges: 167
« Respondre #43 el: 07 de Desembre de 2005, 19:07:06 pm »
vaja tela...

Segons vosaltres la manera de tirar aixo endevant es esbroncar als jugadors........... ................... ................... ................... ..............  :clap

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #44 el: 07 de Desembre de 2005, 19:24:03 pm »
Andreu si te parece les damos la cesta d navidad,

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #45 el: 07 de Desembre de 2005, 19:40:09 pm »

:laugh: pero sobretodo que haigan un par de riojas, i tres botellitas de cava eh!...que solo turrones :ko

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #46 el: 07 de Desembre de 2005, 20:02:57 pm »

Pues quiza seria una manera de motivar que tmb es importante !!  ::), Pero eh... tranquilo, tu ves al campo y ponlos a parir, es la mejor opcion.. de los pensamientos de hace 40 años claro..  :-\ahora se suele utilizar el dialogo y otras maneras.. mas inteligentes !! ;) pero cada uno.. a su rollito, solo digo que no creo que sea la manera.

ferni20

• Visitant
« Respondre #47 el: 07 de Desembre de 2005, 20:18:45 pm »
A veure no se com deu haber anat o no, estic segur que alguns s'han passat de la ratlla segur aquesta tarda, ara ve la intensió d'anar a "veure" l'entrenament de l'equip aquesta tarda és perque els jugadors vegin que ya una certa preocupació per l'aficionat arlequinat i no només es dedica a xiular el dia del partit i durant la setmana s'oblida de l'equip.
No cal que s'insulti ni s'agredeixi a ningú, penso que amb 2 o 3 pancartes de l'estil ESPAVILAROS!!!!!!! O PONERLE MAS c******!! ja n'hi hauria prou.....només cal que veguin que ya un cert "enfadament" més que justificat pels resultats y que volem que millori la cosa..... ara ja veurem com a anat la cosa...ami m'hagues agradat anar´hi el que passa que e treballat fins ara    :disappointed:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #48 el: 07 de Desembre de 2005, 20:36:34 pm »
Si algú hi ha anat, podria explicar alguna cosa  :icon_question:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #49 el: 07 de Desembre de 2005, 20:38:33 pm »
A veure no se com deu haber anat o no, estic segur que alguns s'han passat de la ratlla segur aquesta tarda, ara ve la intensió d'anar a "veure" l'entrenament de l'equip aquesta tarda és perque els jugadors vegin que ya una certa preocupació per l'aficionat arlequinat i no només es dedica a xiular el dia del partit i durant la setmana s'oblida de l'equip.
No cal que s'insulti ni s'agredeixi a ningú, penso que amb 2 o 3 pancartes de l'estil ESPAVILAROS!!!!!!! O PONERLE MAS c******!! ja n'hi hauria prou.....només cal que veguin que ya un cert "enfadament" més que justificat pels resultats y que volem que millori la cosa..... ara ja veurem com a anat la cosa...ami m'hagues agradat anar´hi el que passa que e treballat fins ara    :disappointed:

Possar un cartell en plan: NOIS ESPAVILEU, aixo em sembla perfecte... pero anar al camp insultant, cridant i tot aixo.. a veure mes que res, em fa peneta xk aquestes actituds son a part de inmadures i absurdes... estan pasadetes de moda !!  ;) i els jugadors que creus que faran ?? amb aquestes tonteries nomes riuran...  :smart:

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #50 el: 07 de Desembre de 2005, 20:43:00 pm »
vaja tela...

Segons vosaltres la manera de tirar aixo endevant es esbroncar als jugadors........... ................... ................... ................... .............. :clap

Perdona Andreu jo he estat a l'entrenament i no vagis de llest per que inclus el Joan Martinez ens ha felicitat i ha dit que el que hem fet anira molt be amb els jugadors.
Erem uns 7 o 8 i hem dit el que pensem tots però amb educacio, el tipic "HAY QUE PONER MAS c******" "XAVALES SEGUID ASI QUE IREIS AL MUNDIAL" ESPAVILAR QUE LLEVAIS UNA CAMISETA DE UN EQUIPO HISTORICO Y CENTENARIO" "MENOS FIESTAS Y MAS GANAR PARTIDOS " etc
jo crec que despres de lo d'avui diumenge guanyarem

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #51 el: 07 de Desembre de 2005, 20:54:01 pm »
vaja tela...

Segons vosaltres la manera de tirar aixo endevant es esbroncar als jugadors........... ................... ................... ................... .............. :clap

Perdona Andreu jo he estat a l'entrenament i no vagis de llest per que inclus el Joan Martinez ens ha felicitat i ha dit que el que hem fet anira molt be amb els jugadors.
Erem uns 7 o 8 i hem dit el que pensem tots però amb educacio, el tipic "HAY QUE PONER MAS c******" "XAVALES SEGUID ASI QUE IREIS AL MUNDIAL" ESPAVILAR QUE LLEVAIS UNA CAMISETA DE UN EQUIPO HISTORICO Y CENTENARIO" "MENOS FIESTAS Y MAS GANAR PARTIDOS " etc
jo crec que despres de lo d'avui diumenge guanyarem

Ok.. es la teva opino, no? jo tinc la meva, i aquest cami no em sembla el millor i sincerament.. no crec que serveixi per gaire, es mes.. el jugadors d´aquestes coses nomes pensen: parides !! jajajaj..  :icon_mrgreen:  m´entens ?? no er vull ofendre, pero hi han millors maneres, maneres mes coherents...   ;)

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #52 el: 07 de Desembre de 2005, 21:05:50 pm »
Segur q diuen q son parides o diuen:  kina m****, akí no em sento bé... ;)

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #53 el: 07 de Desembre de 2005, 21:17:32 pm »
Josóc del que hi he anat, tot ha estat molt correcte. Cap paraula fora de lloc. Ja ho he dit alguna altra vegada, teniml´equip que ens mereixem: una colla de passotes per una afició de passotes
També ho trobo esparpèntic criticar sense  saber com ha anat el tema com fan alguns per aquí.

Queda molt bè parlar diàleg, noves maneres, tot molt polític i de rollo intelectual,demostrant que és té estudis i cultura.

Esperem que entre les accions d´uns i el "diàleg" d´uns altres serveixi perquè aquesta colla de mercenaris hi posa més de la seva part.

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #54 el: 07 de Desembre de 2005, 21:43:44 pm »
Josóc del que hi he anat, tot ha estat molt correcte. Cap paraula fora de lloc. Ja ho he dit alguna altra vegada, teniml´equip que ens mereixem: una colla de passotes per una afició de passotes
També ho trobo esparpèntic criticar sense  saber com ha anat el tema com fan alguns per aquí.

Queda molt bè parlar diàleg, noves maneres, tot molt polític i de rollo intelectual,demostrant que és té estudis i cultura.

Esperem que entre les accions d´uns i el "diàleg" d´uns altres serveixi perquè aquesta colla de mercenaris hi posa més de la seva part.

faltes el respecte als jugadors ! no crec que faci falta posar aquest adjectiu a ningu ! aixo de mercenari no es gaire acceptable
« Darrera modificació: 07 de Desembre de 2005, 21:47:54 pm per Andreu »

Desconnectat didak13

• Infantil
  • Missatges: 254
« Respondre #55 el: 07 de Desembre de 2005, 21:50:54 pm »
Mols dakets forum estem dacord ke en son de mercenaris, els jugadors.

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #56 el: 07 de Desembre de 2005, 21:54:12 pm »
Ja ho se ja.. ho he llegit moltes vegades i sempre em preguto.. Amb quin dret us creieu de dir aquestes coses ? jo crec que no en teniu cap.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #57 el: 07 de Desembre de 2005, 21:56:13 pm »
Ja ho se ja.. ho he llegit moltes vegades i sempre em preguto.. Amb quin dret us creieu de dir aquestes coses ? jo crec que no en teniu cap.

Bé Andreu, penso que dius coses que tenen molt de seny i coherents, però crec també que aquí t'equivoques, perque cadascú pot pensar el que vulgui de qui vulgui.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat didak13

• Infantil
  • Missatges: 254
« Respondre #58 el: 07 de Desembre de 2005, 21:56:47 pm »
Andreu tu kreus ke mes de la mitat dels jugadors ke jugin a ki senten els colors?? NO venen pels diners.. no ens desenganyem

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #59 el: 07 de Desembre de 2005, 22:01:28 pm »
Andreu, ets familiar o amic íntim d´algún jugador?