Autor Tema: BAJAS EN EL SABADELL B 2013 / 14  (Llegit 8927 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat andy69

• Aleví
  • Missatges: 84
Re:BAJAS EN EL SABADELL B 2013 / 14
« Respondre #20 el: 21 de Juny de 2013, 23:25:43 pm »
la pasta no a sido el problema, Khiton si a estos tres chavales que an devutado con el primer equipo , se les insinua que van hacer la pretemporada con el primer equipo al final les dicen que no , y fichan a dos jugadores para el B con la intencion de que hagan la pretemporada con el primer equipo , es logico que los chavales se sientan descriminados .y si para colmo se interesan equipos de superior categoria lo normal es que se marchen

Desconnectat Leño

• Infantil
  • Missatges: 195
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 22 de Juny de 2013, 15:04:30 pm »
Després d'un ascens, ja sabeu la neteja que sol fer el B, no ho entenc però és així.... jo conte, fins el que jo se... aquest any amb els quatre o cinc que han destacat, ha estat diferent, perquè se'ls volia renovar, i entenc als jugadors, per voler jugar en superior categoria... segons tinc entès, Eric, anirà cedit, però no se sap on, i a Dani, li desitjo el millor a Rubi, i si li han promès diners, que s'ho paguin, perquè els jugadors, porten 6 mesos, a dues veles!!  :confused:

Honor!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #22 el: 25 de Juny de 2013, 10:09:22 am »
Juanlu, baixa, signa per el FC Martinenc.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...