Autor Tema: J1: CE Sabadell- RCD Mallorca, 18 d'Agost, 19.00  (Llegit 37940 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • Gènere: Masculí
Re:J1: CE Sabadell- RCD Mallorca, 18 d'Agost, 19.00
« Respondre #140 el: 18 de Agost de 2013, 21:28:02 pm »
Impresionante partido!! si esto no hace que la gente se anime...  :visca
Estamos a 42 puntos de la salvación :mml: :happy2:

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #141 el: 18 de Agost de 2013, 21:30:39 pm »
Ni los más optimistas esperaban este gran resultado en la primera jornada, ante un ex primera y favorito al ascenso y con la cantidad de lesiones que tenemos.
De momento, todos aquellos que veían que el CE Sabadell se iba a la m***** tanto por la salida del sr Carreras como la del sr Soteras, de momento no nos pueden callar la boca como querían, sino todo lo contrario. Espero que sea así durante toda la temporada.
Sobre el partido, felicitar a todos los jugadores por la gran victoria. Destacar a Collantes y Longás. Y por cierto, Sotan Tanabe a mi me ha parecido que ha hecho un gran partido.
Tal vez el resultado es algo abultado, pero hemos merecido ganar. Al Mallorca no le ha salido casi nada y nosotros hemos tenido una gran efectividad.
Ahora toca sacar algo de Ponferrada.
VISCA EL CE SABADELL!  :bandera :scut :bandera
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #142 el: 18 de Agost de 2013, 21:48:46 pm »
Gran partido que no se pueda decir que hayamos ganado por demérito del Mallorca. Sus errores han tenido, claro, pero hemos sabido combinar con talento e inteligencia cerca del area. Los mejores, Longás, Collantes, Carlos (especialmente este, brutal partido a partir del momento en que ha pasado a la medular) y el Santo, que teniendo algún error de salida de balón, ha estado muy acertado en las paradas y las salidas por arriba.

A la defensa le falta mantener un poco más la compostura, pero lo cierto es que un Mallorca siempre te llegará, pero más allá de algún momento de incerteza se ha sabido detener el avance en los primeros minutos, y especialmente cuando había que mantener el resultado. Sólo en los últimos compases han tenido varias ocasiones que parecían fruto del mejor de los Oltras: aquel que realizaba un gran fútbol con el Tenerife y no marcaban ni al arcoiris.

Ahora veremos que tal se nos da el campo de la Ponfe, que será otra prueba de fuego para el equipo.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #143 el: 18 de Agost de 2013, 22:00:53 pm »
Que contento estoy, estaba harto de escuchar tantas sandeces, que si íbamos a bajar, que si el Mallorca ganaba fijo...  :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2:

La defensa flojita, pero era un poco de esperar, los centrales han llegado muy tarde, y era la primera vez que jugaban los 4 juntos.
Los medios bien, aunque se a notado que no estaba Juanjo.

Nos faltaban titulares importantes, a ver si contra la Ponferradina pueden jugar Hidalgo, Juanjo, Ruper, Moha o si ya está mejor, Sutil.

Impresionante partido!! si esto no hace que la gente se anime...  :visca
Estamos a 42 puntos de la salvación :mml: :happy2:
No empecemos ya en la primera jornada con esto por favor xD que luego llegamos al objetivo de puntos y pasa lo que pasa.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #144 el: 18 de Agost de 2013, 22:10:53 pm »
Senyors, avui he vist sang, pebrots, ràbia, intensitat, ganes, he vist un equip que té encara molta feina a fer, però que s'ha buidat! I compte! Quan hem dit de tocar, hem tocat i bé, a més a més!
Efectivitat? Sí, tota! Sort? La necessària, sense dubte! Però, mèrit? Tot el del món davant d'un Primera Divisió que a poc que estigui prou rodat acabarà a dalt, segur.
Doncs que voleu que us digui, a mi la línia defensiva m'ha convençut... Si quatre tios que no s'havien vist abans i que mai havien jugat junts no cometen algún error i despiste contra tot un Mallorca, Florentino Pérez ja hagués passat per aquí amb un feix de bitllets! He vist, sobretot, un eix de la defensa molt seriós i posant el peu sense arrugar-se en cap moment! Carlos Hernández s'ha doctorat avui! I Christian? Encara estic flipant! Quina bala!
Avui hem vist el Longás de les grans ocasions, un Collantes que se sent important i a qui no l'importa gens posar-se l'equip a l'esquena; i Tanabe? Algú pensa realment que no té nivell per estar al Sabadell? Ha de millorar, segur, però ha fet una feina de desgast bestial! Voluntariós i enchufadíssim, així l'he vist jo! I De Navas? L'he vist nerviós, conscient de que depenent del que fes avui, serà més partits titular o no! Però, com jo estic a mort amb ell, no seré objectiu i diré que avui també s'ha sortit! Jejeje
Ja arribaran moments chungos, en els que criticarem i ho cremarem tot, però avui, per començar... Chapeau per aquest equip, pel qui molt poqueta gent encara ara no dóna un duro!
Quan recuperem lesionats, un altre aspecte a tenir molt en compte, podem donar molta guerra!

SOM-HI, SABADELL!!!
« Darrera modificació: 18 de Agost de 2013, 22:19:02 pm per Vicenç »
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat davidinius

• Infantil
  • Missatges: 177
« Respondre #145 el: 18 de Agost de 2013, 22:11:35 pm »
Molt bon partit del Sabadell.
Cristian , ha fet molt bon partit i crec q aquest ha de ser l'any de Collantes.
Avui he disfrutat molt al camp!!!
Honor al Sabadell

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8828
« Respondre #146 el: 18 de Agost de 2013, 22:17:41 pm »
Senyors, avui he vist sang, pebrots, ràbia, intensitat, ganes, he vist un equip que té encara molta feina a fer, però que s'ha buidat! I compte! Quan em dit de tocar, hem tocat i bé, a més a més!
Efectivitat? Sí, tota! Sort? La necessària, sense dubte! Però, mèrit? Tot el del món davant d'un Primera Divisió que a poc que estigui prou rodat acabarà a dalt, segur.
Doncs que voleu que us digui, a mi la línia defensiva m'ha convençut... Si quatre tios que no s'havien vist abans i que mai havien jugat junts no cometen algún error i despiste contra tot un Mallorca, Florentino Pérez ja hagués passat per aquí amb un feix de bitllets! He vist, sobretot, un eix de la defensa molt seriós i posant el peu sense arrugar-se en cap moment! Carlos Hernández s'ha doctorat avui! I Christian? Encara estic flipant! Quina bala!
Avui hem vist el Longás de les grans ocasions, un Collantes que se sent important i a qui no l'importa gens posar-se l'equip a l'esquena; i Tanabe? Algú pensa realment que no té nivell per estar al Sabadell? Ha de millorar, segur, però ha fet una feina de desgast bestial! Voluntariós i enchufadíssim, així l'he vist jo! I De Navas? L'he vist nerviós, conscient de que depenent del que fes avui, serà més partits titular o no! Però, com jo estic a mort amb ell, no seré objectiu i diré que avui també s'ha sortit! Jejeje
Ja arribaran moments chungos, en els que criticarem i ho cremarem tot, però avui, per començar... Chapeau per aquest equip, pel qui molt poqueta gent encara ara no dóna un duro!
Quan recuperem lesionats, un altre aspecte a tenir molt en compte, podem donar molta guerra!

SOM-HI, SABADELL!!!

Aquest es el Sabadell que tots ens agradaría veure, sobretot les teves primeres paraules, sang, pebrots, ràbia, intensitat, ganes  :clap
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #147 el: 18 de Agost de 2013, 22:26:39 pm »
Redeu ...  Me pinchan y no me sale sangre...

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #148 el: 18 de Agost de 2013, 22:29:53 pm »
Impresionante, no hay palabras. Comparto las aportaciones que habéis hecho hasta ahora, defensa dubitativa al principio, comprensible, Cristian García y Collantes de 10, y ojo como a Tanabe le dé por pillar la velocidad en el juego necesaria para esta categoría por que al chaval la clase se le cae de los bolsillos. Visca el Sabadell!  :beer2

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
« Respondre #149 el: 18 de Agost de 2013, 22:33:51 pm »
Pedazo partido. He visto un equipo que cuando la ha tenido que tocar la ha tocado, cuando ha tenido que dar pelotazos los ha dado y con verticalidad. De Navas excesivamente nervioso con los pies, precisamente su punto débil, pero bajo palos grande. Los laterales han subido mucho al ataque, algo que echaba de menos. Los centrales lentos, Barral cumplidor, Toni Lao desbordado por Nsue (gran jugador), Llorente no ha desentonado para nada, Longás calidad, Cristian era como Dios, estaba en todas partes, Tanabe buen toque, desmarque y desgaste, aunque un poco lento no ha desentonado para nada, Anibal ha caido muy bien a bandas y encima ha mojado y un delantero vive del gol, Collantes se ha sentido lider: espero que sea el "Lanzarote" del año pasado.
Lo que espero es que esta victoria nos de 200-300 socios más. Y que sigamos paso a paso, partido a partido, sin descartar nada, pero nuestro primer objetivo siempre debe ser la permanencia.

Salud¡¡¡
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat HonorAlSabadell

• Mecenes 2013
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 151
« Respondre #150 el: 18 de Agost de 2013, 22:36:24 pm »
No tinc res a dir ja que ho han dit tot, PARTIDÀS! Espero que contra el Depor vingui més gent. Perdoneume si m'equivoco però... Anibal em posa dels nervis, no puc amb ell. No se si sera la mania que li tinc però li veig molt poca sang, molt poca intensitat, es el més alt i no guanya cap salt de cap... No ho sé, no m'acava de convèncer.

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
  • Missatges: 557
« Respondre #151 el: 18 de Agost de 2013, 22:39:55 pm »
fantastica i inesperada (per la contundencia del resultat) victoria del sabadell en l'estrena a la lliga

sobre el partit dire que jo he vist 2 partits,un fins el minut 20 en el que el mallorca era amo i senyor del partit,i la nostra defensa era un autentic colador,els centrals insegurs adelantats i lents,i cada cop que el mallorca apretava ens arrivaben com volien,tant per esquerra(a l'esquena de cristian) com per dreta(on per mi javi barral a fet un partit fluixissim) i ens podrien haver fotut un 0-2 tranquilament als primers 20 minuts

pero al minut 21 arriba la sortida per banda centrada i gran arribada de cristian i gol 1-0...a partir d'aqui el partit a canviat completament,sembla que ens em centrat i tret els nervis de sobre,i em començat a tocar amb mes precisio,i sobretot a tenir mes calma i seguretat al darrera,longas a fet un partidas,amo i senyor del mitg del camp,llorente a complert,i collantes esta que es surt,anibal a fet una feina espectacular caient a bandes i ajudant als companys del mitg del camp(i aixo que esta tocat) el 2-0 es una cantada guapa d'aouate que es queda mirant un remat molt forçat fluixet i bombat de carlos,al tercer espectacular la lluita de longas i gran xut de cristian seguint la jugada,espectacular partit de cristian diria que molt millor al mitg que de lateral,de tanabe dir que no em convenç gens...si corre com un boig,lluita a tope,pero quan te la pilota als peus despres no sap que fer i sempre es fa l'embolic

ara a anar recuperant jugadors,i a tenir una temporada tranquila

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #152 el: 18 de Agost de 2013, 22:40:23 pm »
Que mes es pot dir d'aquest partit, encara em cau la baba peró demá a tocar de peus a terra que no tots seran aixì, com canvien les coses quant es xuta i la piloteta entra  :mmmm

Doncs a mi el Tanabé m'agradat cert que ha de millorar peró be  :yes:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 612
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
« Respondre #153 el: 18 de Agost de 2013, 22:52:25 pm »
Resultat molt inesperat. Un 10 per tot l'equip on han treballat tots desde el primer minut fins l'ultim.  :clap

Feia temps que no disfrutava tant a la NCA, haviam si amb aquest partit s'acaben de apuntar els ultims indecisos  :anims

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #154 el: 18 de Agost de 2013, 23:22:32 pm »
ni els més optimistes haurien apostat per un contundent 4-0 contra un ex- primera el qual pot pressumir d'haver fet una pretemporada estelar i tenir una de les millors plantilles de la categoria.

Partit molt complet en totes les línies, tal com dieu per aquí em començat amb una mica de pàjara en la part defensiva però poc a poc l'equip a anat agafat confiança en sí mateix i s'ha fet l'amo i senyor del partit. Em sapigut aprofitar les ocasions que em tingut, em sigut pràctics i 100% solvents tan en defensa com en atac. Un partit per enmarcar i una afició q ni molt menys s'esperava acabar fent la onada en un molt calurós 18 d'agost i després de l'estiu mogudet q em tingut en les oficines del club.

Destaco per sobre de tot a 3 jugadors: Cristian, Longás i Collantes. Quins 3 fenómenos !!!

Ara a veure quina imatge dona l'equip en el primer partit fora de casa. Lo d'avui a de tenir continuitat, és la única manera d'arrossegar a gent al camp i de mantenir les ilussions de la gente intactes.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #155 el: 18 de Agost de 2013, 23:24:35 pm »
Enorme victòria, que dedico en primer lloc als "apostants"  :icon_mrgreen: 

Aquest resultat, el rival que teniem davant i el liderat ha de ser degudament aproximat tant per la campanya de socis d´aquí com la del Japó.

Un gran treball de conjunció i aprofitament de recursos el que han fet Salamero / Olmo i una obvietat que feia falta aquest joc més directe, que engresca més a la grada i és el que històricament ha fet l´equip a les seves grans èpoques.....

I ja que parlem d´història, acabaré amb un dada;   El CE Sabadell no era líder de Segona A des de la temporada 1977-1978, on ho va aconseguir després de guanyar un doble desplaçament en els camps del Real Oviedo i del Calvo Sotelo de Puertollano.

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #156 el: 18 de Agost de 2013, 23:25:51 pm »
Encantado con el partido de hoy. Los jugadores han mostrado ganas y se les ha visto muy combinativos. No obstante, creo que hemos recibido al Mallorca en el mejor momento... No han dado una!

Tenemos 5-6 jugadores de mucha clase, casi todos ya estaban el año pasado y sólo espero que la "purga" haya merecido la pena y salgamos a ganar TODOS los partidos de liga. Tanto los de casa, como los de fuera; tanto contra el Mallorca, como contra el Mirandés...

Esto es muy largo, pero empezar ganando nos beneficia en todos los aspectos. Paso a paso!

PD: Para no depender de cualquier resfriado de Collantes, Moha, Longas, Aníbal o Gato, se debería cerrar algún fichaje más de calidad contrastada. Que el buen resultado de hoy, no nos impida ver la plantilla corta que llevamos.

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
« Respondre #157 el: 18 de Agost de 2013, 23:28:32 pm »
Felicitats a tots per aquesta gran victoria, pero no deixem de pensar que aixo nomes a fet que començar i encara queda molta feina a fer com molt be dieu per aqui, per mi tambe els millors, Cristian i Collantes.

Sotan molt voluntarios, i li falta puntaria a l'hora de xutar a portaria, n'ha tingut dues i les dues les ha tirat al ninot com s'ha sol dir.

De Navas parant xuts molt be i amb molts reflexos, pero quina por cuant al presionen i ha de jugar la pilota amb els peus.

Res primera victoria i molt bona, esperem continuar igual amb aquestes ganes i aquesta intensitat i una vegada aconseguits els punts necesaris per a la salvacio, que continuin igual i no afluixin. 

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
  • Missatges: 557
« Respondre #158 el: 19 de Agost de 2013, 00:26:16 am »
aqui teniu la cronica de l'sport,i el resum del partit de 5 minuts

http://www.sport.es/es/noticias/liga-adelante/sabadell-golpe-efecto-jornada-2585017

Desconnectat arcuilla

• Juvenil
  • Missatges: 315
« Respondre #159 el: 19 de Agost de 2013, 00:48:33 am »
Bueno como ya esta todo dicho, solo felicitar al equipo, socios (que estaban y no estaban hoy) y aficionados que estaban en el campo. Ojalá la ciudad despierte ya y vengan a hacerse socios. Lo se hoy a sido espectacular, aunque personalmente piebso que el resultado a sido un poco engañoso y jo somos tan buenos.  A disfrutar.  :happy2:
SABADELL ES FUTBOL, FUTBOL ES CE SABADELL