Realment esperava una derrota per aquest partit, amb tots els condicionants en contra: Jet-lag, cansament del viatge, cansament de la pretemporada feta (amb més humitat al Japó, la càrrega física és superior), i una plantilla curta, no esperava guanyar i amb una derrota honrosa em donava per satisfet.
La primera part, he vist a un Bikey que encara que estigui a prova, ho dona tot sobre el camp. Potser s'ha de posar més en forma, però espero que es fitxi, per que pot ser un puntal defensiu important. Desprès, altres dos semi-fitxatges, Collantes i Longás m'han demostrat que poden donar molt de sí en aquest equip, i un altre semi-fitxatge, Gato també m'ha agradat, en augment a mesura que passaven els minuts.
Cristian, bé, Tanabe, també, realment m'ha sorprès. I de la resta, s'han quedat els que tenen ganes i qualitat per jugar a Segona A. Això si, ens cal dos centrals. Tenir a Juanjo allà, és no donar-li tota la possibilitat de veure'l brillar en el mig-centre defensiu. Ell i Longás poden ser un mur de contenció amb bona sortida de pilota.
I a part dels dos centrals, un lateral esquerra, per tenir a Moha com a opció, i lluitant per la posició amb Espasandín, i a ser possible un tercer registre de davanter o mitja punta ofensiu.