Autor Tema: Si haguessim guanyat a Saragossa...  (Llegit 1338 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Si haguessim guanyat a Saragossa...
« el: 08 de Desembre de 2005, 22:39:36 pm »
El cas Nandi o Peque hagués sortit a la llum??? Ho trobo curiós, realment curiós, ja que després dels partits contra el Logroñés i el Reus estavem en una bassa d´oli. Es parlava de que el Montes ja començava a trobar un sistema i un equip, que l´Iván Díaz era un altre...
Perdem, millor dit, fem el ridícul a Saragossa, i esclata tot. Que si el Nandi, que si el Peque, que si el representant aquell, etc. A casa meva d´això s´en diu oportunisme, ganes de tocar el que no sona. No seré jo, ni molt menys, qui dubti del sentiment arlequinat del sr.Arnella. És de calaix que aquest senyor ens podria donar a tots, i sobretot a mi, classes d´amor al Sabadell.
Ara bé, i parlo per mi, jo MAI hagués anat a un mitjà de comunicació a esbombar una notícia com aquesta. Almenys, no en un moment molt delicat com per el que està passant el club. En un moment on les crítiques cauen com bombes sobre el consell d´administració i la plantilla, crec que una persona que estima el Sabadell no ha de llançar més gasolina al foc. I lo més fotut, a part del mal que se li ha fet al club, és que NINGÚ ha pensat en la persona, el jugador Nandi. Independentment del que ens pugui estar agradant a tots plegats de moment, aquest jugador mereix un respecte. Abans que jugador, és persona, i per cert, una persona que es troba per primera vegada treballant molt lluny de casa seva.
Jo no demano silenci davant la possible veritat que sobre el tema pugui tenir el senyor Arnella, però crec, repeteixo, que aquest no era el moment. Ell és un accionista oi????? Doncs jo, en el seu lloc, m´hagués esperat a la junta general d´accionistes i allà, en el moment i lloc més apropiats, hagués denunciat aquest cas.
Abans, per mi, no és voler ajudar el club en res. Crec que no es pot dir que es recolza l´actual consell i que inclús s´el felicita, i després es diu poc menys que els representants veïen en l´actual directiva un "chollo", doncs a l´estiu al Sabadell s´hi podien col.locar jugadors al preu que volien ells. No m´ho invento, quedi clar.
En tot cas, pregunto, quins calers s´haurien malversat????????? Els dels socis??? No fotem!!!! Que no som Can Barça, home!!! Calers seus, tant seus que si no fos per ells, els de la junta em refereixo, ni tan sols podríem estar parlant de calers en el Centre d´Esports Sabadell FC SAD. No amago que m´hagués agradat que algú del consell, preferentment el president, sortís als mitjans de comunicació per deixar clara la postura del consell, i per tant, la del club. Crec que hagués ajudat a calmar molt els ànims, en un moment de rumors constants i d´incertesa.
De totes maneres, crec que és moment de mirar endavant. Jo, com tots vosaltres em vaig emprenyar i molt després de lo del dissabte passat. Ara bé, com bé dic això és passat. Crec que ara venen dos partits crucials, són sis punts, que de guanyar-los, ens ajudarien a sumar 22 punts. Home, tenint en compte que encara restarien dues jornades més per acabar la primera volta, no seria en absolut, un mal vagatge. Algú em dirà allò de que encara és hora de que guanyem dos partits seguits, etc, etc. Potser pot tenir raó, però encara que costi, la il.lusió és lo últim que es pot perdre. L´altre dia vaig referir-me al lema SOM EL SABADELL!! en un sentit negatiu. Doncs bé, avui ho vull fer en el positiu. Aquest lema engloba una afició incansable, modèlica, exemplar i maravellosa. Si el club avui està viu, és també en part, gràcies a nosaltres, i sobretot, a tots aquells que fan kilòmetes i kilòmetres per veure aquests quadres.
Em passat per moments extremadament pitjors. Una afició que ha vist com el seu club ha estat a minuts de desaprèixer, no pot ara girar l´esquena al seu equip i molt menys a un consell d´administració que malgrat tot, malgrat tots els errors que hagi pogut cometre, encarna aquell orgull arlequinat que tantes vegades he reclamat en el passat. Algú que la pifia havent-hi posat totes la ganes i voluntat per fer les coses bé, MAI rebrà la meva crítica o rebuig. Insisteixo, s´han fet coses malament, però ara és moment de que tots plegats, un cop més, ens posem davant del carro i tirem cap una mateixa direcció.
Deixem que les decisions es prenguin quan sigui el seu moment, però ara per ara, ens queden 6 punts importantíssims, i si no estiguéssim en aquests instants al costat del club, crec que deixaríem de dir-nos arlequinats. Aquest és per sobre de tot, el nostre tret més distintiu. Ni morals de l´Alcoyano, ni Can Barça´s, ni Frentes Atlético´s, ni punyetes!!! SOM EL SABADELL i ho demostrarem un cop més!!!

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
Re: Si haguessim guanyat a Saragossa...
« Respondre #1 el: 08 de Desembre de 2005, 22:46:12 pm »
VISCA!!
 :bandera :scut :bandera  :ok

Desconnectat didak13

• Infantil
  • Missatges: 254
« Respondre #2 el: 08 de Desembre de 2005, 22:58:19 pm »
Tota la rao Vicenç no era mument per diru tot.

Abans, ara i sempre VISCA EL SABADELL!! :scut

Desconnectat delmo

• Infantil
  • Missatges: 104
« Respondre #3 el: 08 de Desembre de 2005, 23:02:10 pm »
Pues la verdad es q tienes mas razon q un santo y por ello no tengo nada mas q añadir...
Ahora mas q nunca,AMUNT SABADELL.

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #4 el: 08 de Desembre de 2005, 23:09:01 pm »
Vicenç, totalment d'acord amb tu. Si la Junta s'ha equivocat és perquè són les persones del club que estan fent més coses. Si no fessin res, segur que no s'equivocarien.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #5 el: 08 de Desembre de 2005, 23:09:59 pm »
Vicenç, es el millor post en temps, moooolt de temps que veig en aquest forum  :clap :clap
Pero estaras d'acord que en la sortida dels jugadors s'ha de fer algo per demanar-lis i fer-los saber que existim?? Jo s'ho demanare, sense insultar-los, i després animaré, com sempre, i espero que ells reaccionin.

VISCA EL CE SABADELL!!!!!!!!!!  :ok
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #6 el: 08 de Desembre de 2005, 23:25:40 pm »
Si, jo també hi estic d'acord; però dir també, que les coses extraesportives dolentes, doncs surten -aqui i a tot arreu- en els pitjors moments. Per exemple, quan el Madrid per un partit ja surt que si les festes, que si les titis que si...... els jugadors del barça surten igual de festa i ningú diu res. Abans quan el Kluivert havia arribat mamat a algun entrenament del Barça -k no anaba bé- és va liar una..... és normal. Ja veureu que quan anem millor ningú s'enrrecordarà de si l'Iván Díaz s'envà de festa, o si el Nandi o si l'Arnella..... no hauria de ser així, però és llei de vida.
« Darrera modificació: 08 de Desembre de 2005, 23:41:43 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #7 el: 08 de Desembre de 2005, 23:36:53 pm »
toda la razon  :clap

:ok

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #8 el: 09 de Desembre de 2005, 14:23:19 pm »
toy contigo viçens ese es el espiritu arlekinado.
Millor Seguidor

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #9 el: 09 de Desembre de 2005, 15:39:33 pm »
El passat no es bo per a revolcarsi donç el fet fet esta i per be i per mal ja no si pot fer res pero que al menys ens serveixi per aprendre del bo i del dolent. Del bo per a repetir-ho i del dolent per no fer-ho i aixi anar trobant el bon cami. Nomes si aprenem dels errors i corretgim hauran servit per quelcom sino nomes hauran significat temps i esforsos perduts pero recordeu que despres de la tempesta mes tard o mes aviat sempre escampa i aqui tambe acabara sortint el sol per a tots.

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #10 el: 09 de Desembre de 2005, 16:12:27 pm »
Vicenç FOR PRESIDENT   :clap  :clap

Saluditos.