Ahir al final em vaig desplaçar a Gasteiz a veure el partit, en una ciutat que m'agrada força, i on vàrem menjar de collons. A l'arribar al camp, un camp de Primera Divisió, monumental, impressionant. Amb detalls d'equip gran, encara que amb cagadetes d'equip que acaba de tornar a la LFP.
Del partit... primera part lamentable, horrible i trista per part nostre. El 1-0 era injust al final dels 45 minuts. Amb un 3-0 s'hagués fet justícia. Sols dir que quan faltava poc per començar la segona part i per accident em vaig colar en una cabina de patrocinadors VIP i una mica més i em quedo allà a fer un cubata i fotre'm uns croissantets passant del partit, per que em veia amb una derrota vergonyosa.
Al segon temps, i sobretot amb la entrada de Tamudo, l'equip va canviar, i ells també, donant una passa enrera, mereixíem un golet i va arribar com va arribar, però sincerament, no mereixíem guanyar, ni tant sols aconseguir un punt.
I no crec que la culpa de la primera part horrenda sigui dels jugadors. Yeray va intentar-ho, però no li pots fer la gràcia de ficar-lo a jugar en un camp que apreten de valent, en una posició tant difícil i a sobre exigir-li que estigui per sobre de les seves possibilitats. I un últim comentari: de 10 Nauzet. Al gol no podia fer res, i a la segona part ens va salvar dos gols clars en dos 1 contra 1.