Autor Tema: Deportivo Alavés - Centre d'Esports Sabadell 07/09/13 18:00  (Llegit 33647 cops)

0 Usuaris i 7 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
  • Gènere: Masculí
Re:Deportivo Alavés - Centre d'Esports Sabadell 07/09/13 18:00
« Respondre #160 el: 07 de Setembre de 2013, 20:29:33 pm »
Salamero a reservado jugadores para el miercoles, la jugada le a salido bien.
Lo que hay que leer hasta cuando se empata fuera de casa.. ni la nueva psicologa pobrecilla se a librado... se me van las ganas de comentar el partido leyendo cosas asi xD

Es verdad que hemos salido con 9, error de Salamero.

A ver si para el proximo partido juega ya Juanjo y se trabaja más el sistema de juego durante la semana.
Si la psicòloga va a hacer un LLORENTE mejor que Busquets, GATO no fallará nunca más y los arbitros nos pitarán 1 penalty cada semana. Esto si es gastar dinero para nada, lo que cobra esta mujer, bien valdría haber buscado algo más de calidad., bajo mi punto de vista.
Bueno, ami también me gustaría como a Salamero tener psicologa deportiva. Aunque no lo veamos, a los jugadores seguro que les irá bien.

Jo ja vaig dir que la psicologa a de ser per els SOCIS a aquest pas  :blink
Que cachondo Inda jaja yo empiezo a pensar que tambien, hasta algunos ya nos ven en segunda.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #161 el: 07 de Setembre de 2013, 20:33:20 pm »
4 punts, queden 46 per la permanència, trenquen la dinàmica de 2 partits perduts, i tenim un xic de fortuna al final, q ha de servir, per donar una mica de tranquilitat per a preparar el partit contra l'Eibar.
Lamentable??? Llegint segons quines coses ja no se quin es el significat d'aquesta paraula. Queda molta lliga i molta feina fer. Recordar com s'ha fet la plantilla, i com ha anat la pretemporada amb moltes baixes i els reforços a ultima hora. No crec q sigui massa bona estratègia començar a canonades amb tot lo que belluga desde el minut 1, perdo, abans de començar. Ara mes q mai tos a una, som el Sabadell.
I si, la psicòloga tindrà molta feina a fer, i si fiquem tanta pressió mes q en tindrà. La veritat es q som de sistemica.

Saps el que passa que molts socis volem ( no se si tu) que quant juguin un partit no s'arrosseguin per el camp que ho donin tot y que no semblin una banda, si tot això s'aconseguis i es perdés la gent valoraria això i no el resultat com avui que es valora el partit que s'ha fet no el resultat, a el alaves també tenia lesionats. :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #162 el: 07 de Setembre de 2013, 20:48:41 pm »
Primera parte espantosa e inaceptable. Segunda mitad almenos se ha intentado y hemos tenido el balón. Un punto importante para romper la racha de 2 derrotas consecutivas.
Y nuestro rival, un equipo muy muy limitado.

Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #163 el: 07 de Setembre de 2013, 21:09:05 pm »
Tenim sort que (pel que s'ha vist fins ara) el que semblava que seria un dels anys amb més nivell a 2aA, no ho està sent en absolut. Avui per exemple era un partit en el que si haguessim jugat mínimament bé, hauriem guanyat tranquilament. Evidentment que no ho hem fet i podem donar gràcies pel punt aconseguit.

La primera part lamentable, juguem amb un trivot al mig del camp, col·loquem a jugadors en una posició poc habitual en ells (Crespí i Cristian) i no donem cap sensació de solidès defensiva. Per fer-s'ho mirar. A la segona part, obligats per les circumstàncies, donem entrada a jugadors més ofensius (Gato i Tamudo) i a un migcampista més tècnic (Longás) i el nostre joc millora una mica, encara que a la contra ens podien haver matat en un parell d'accions. La veritat, tot plegat, una nova decepció que avui hagués pogut ser una patacada molt important.

I si et fixes en els jugadors que teniem disponibles, t'adones que s'hagués pogut competir més i millor. Sento molt dir això, doncs jo vaig ser un dels que quan es va fitxar a J. Salamero van tenir una gran alegria, però francament haig de reconèixer que últimament m'està de decepcionant força. Aquest equip porta tres partits on és una caricatura del que ha de ser un equip de 2aA.
« Darrera modificació: 07 de Setembre de 2013, 21:31:22 pm per jarisacat »

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8828
« Respondre #164 el: 07 de Setembre de 2013, 21:37:07 pm »

El gol li han donat a Kiko Olivas  :bola
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
« Respondre #165 el: 07 de Setembre de 2013, 21:47:51 pm »

El gol li han donat a Kiko Olivas  :bola
Por tele parecía que Kiko había metido el gol.  :mmmm

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #166 el: 07 de Setembre de 2013, 22:16:21 pm »
Anibal me está gustando mucho esta temporada, se le ve con muchas ganas, lo remata y lo lucha todo, podría llevar 4 goles ya en liga tranquilamente.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #167 el: 07 de Setembre de 2013, 22:32:07 pm »
Anibal me está gustando mucho esta temporada, se le ve con muchas ganas, lo remata y lo lucha todo, podría llevar 4 goles ya en liga tranquilamente.

Totalment d'acord amb tu, company. Per fi algú que pensa igual que jo. Estic totalment d'acord excepte potser, lo dels 4 gols  :icon_mrgreen: . La veritat es que a molta gent no li agrada, però et treu un remat d'on sigui, per molt que estigui marcat per dos o tres jugadors. I s'ha de recordar que Aníbal es un home d'àrea, un rematador, no li pots demanar que es fabriqui les jugades com el Lanza.

Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #168 el: 07 de Setembre de 2013, 22:49:41 pm »
Hola, referente al partido ¿os habeis fijado en la jugada del gol que nos han metido como se marcha el contrario con la pelota mientras nuestro jugador que estaba con el se para con el brazo levantado pidiendo fuera de juego o falta? si continua la jugada y no se para, posiblemente no hubiesen marcado y dicho esto, ahora mismo hay jugadores que no estan para jugar y digo nombres. Llorente, Gato y sobre todo Yeray (no se si escribo bien su nombre) este chaval no puede jugar de momento en esta categoria, la defensa lentisima y volviendo a jugar pelotitas en defensa muy peligrosas, centro del campo no hay, pero para mí lo mas grave, es mi opinión y ojalá me equivoque, pediré perdón mil veces si es necesario es que este entrenador hace cosas un poco raras, veremos como acabará este señor, sé que es pronto para opinar pero como digo veo cosas raras, ahora si que se nota la falta de Moha.
 Un saludo y VISCA EL SABADELL

Desconnectat davidinius

• Infantil
  • Missatges: 177
« Respondre #169 el: 08 de Setembre de 2013, 00:09:13 am »
Mamma mia, somos el hazmereir.

APESTAMOS A SEGUNDA B, ESTE AÑO SI

Si a la cuarta jornada ja fem aquests comentaris apaga y vamonos

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #170 el: 08 de Setembre de 2013, 00:11:40 am »
Jo no he vist el partit, ja imagino que no em jugat bé i que ens queda molt per millorar.

Però si m'he llegit les 3 pagines de comentaris que son per flipar, i amb tot el respecte, em sembla que més d'un pateix un trastorn bipolar, si jo fos nou al foro i no coneixés el que s'escriu aquí,  pensaria que alguns sou del Terrassa.... Jo que he estat defensor del nostre anterior tècnic, alucino com ara aneu pel mateix camí de linxament amb el nou, i en temps record només 4 jornades!!!!!
I a més es comença a trobar a faltar a Carreras! Senyors aixó es per fer una tesi...

Mes optimisme i recolzament no estaria de més que així donem encara més pinta d'afició petita petita i només escampem negativitat a l'entorn...

Desconnectat davidinius

• Infantil
  • Missatges: 177
« Respondre #171 el: 08 de Setembre de 2013, 00:26:44 am »
Tenim bon equip, a la que recuperem a Ciercoles, Hidalgo i ojala Moha es recuperi abans de 4 mesos otro gallo cantara.
Confio totalment amb en Salamero i amb l,equip

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #172 el: 08 de Setembre de 2013, 00:44:31 am »
Jo tampoc he pogut seguir el partit en directe, i pel que estic llegint debia ser com la segona part del partit amb el Depor, sembla que falta molt per millorar i també recuperar lesionats, donem temps a aquest equip, l'objectiu ha de ser altra vegada la permanència i crèc que s'aconseguirà.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2827
  • Som el Sabadell !
« Respondre #173 el: 08 de Setembre de 2013, 02:32:51 am »
Hem jugat malament, si molt malament, hem fet una alineació crec que totalment equivocada (la mostra es que en 9 minuts ha fet els 3 canvis), hem tingut potser molta sort en el gol, pero d'aqui a dir que som carn de SEGONA B va molta diferencia, deixem que recuperem lesionats, que els que hem fitxat a ultima hora s'acoplin i aquest equp a d'anar cap a dalt. Mirant plantilles, crec sincerament que tenim molt millor equip nosaltres que el nostre rival d'avui i que molts d'altres.
Hem tornat !

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #175 el: 08 de Setembre de 2013, 09:06:43 am »
Soc el primer en criticar quan toca, pero considero massa negatius els comentaris que estic llegint;   la meva opinió és la segona part que es va fer va ser bastant correcte considerant que jugàvem a camp contrari.  Comparteixo la valoració negativa de la primera part i la sensació de que va ser una aliniació bastant errònia pero jo em quedo amb el punt, i amb la tendència ascendent de la segona part......gol afortunat ?,  sí, però poc abans Gato o Collantes haguéssin pogut marcar gols absolutament "normals" i ningú hagués dit res....

carn de segona B?      amb Tamudo, Longás, Juanjo Ciércoles, Nauzet, Collantes, Aníbal, etc.....     en absolut, això si, que juguin els millors i que juguin al seu lloc.....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #176 el: 08 de Setembre de 2013, 13:24:19 pm »
La única explicación que veo es que reservó jugadores para la copa del rey, y aún así empatemos. Por eso Salamero dijo que ya estaba contento con el punto.

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
« Respondre #177 el: 08 de Setembre de 2013, 14:08:02 pm »
Nomes portem tres partits, aixo es molt llarg, i a sobre moltes baixes, bastants jugadors nous i els que ja teniem tambe com si fosin nous, perque s'han de conjuntar amb els que han arribat i a més han d'apendre un sistema nou de joc, que mes volem, nomes demano una mica de paciencia i ja veureu com els resultats aniran arriban.

Nosaltres a animar com fem sempre. :clap2 :clap2 :clap2

Visca el Sabadell

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #178 el: 08 de Setembre de 2013, 14:31:07 pm »
Hem quedo amb la celebració de Tamudo al gol de Kiko Olivas. Sembla que s'ha adaptat i unit molt bé al grup. Digeu-me tont0 si voleu...

Nomes portem tres partits, aixo es molt llarg, i a sobre moltes baixes, bastants jugadors nous i els que ja teniem tambe com si fosin nous, perque s'han de conjuntar amb els que han arribat i a més han d'apendre un sistema nou de joc, que mes volem, nomes demano una mica de paciencia i ja veureu com els resultats aniran arriban.

Nosaltres a animar com fem sempre. :clap2 :clap2 :clap2

Visca el Sabadell

:icon_mrgreen:
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #179 el: 08 de Setembre de 2013, 18:19:40 pm »
Ahir al final em vaig desplaçar a Gasteiz a veure el partit, en una ciutat que m'agrada força, i on vàrem menjar de collons. A l'arribar al camp, un camp de Primera Divisió, monumental, impressionant. Amb detalls d'equip gran, encara que amb cagadetes d'equip que acaba de tornar a la LFP.

Del partit... primera part lamentable, horrible i trista per part nostre. El 1-0 era injust al final dels 45 minuts. Amb un 3-0 s'hagués fet justícia. Sols dir que quan faltava poc per començar la segona part i per accident em vaig colar en una cabina de patrocinadors VIP i una mica més i em quedo allà a fer un cubata i fotre'm uns croissantets passant del partit, per que em veia amb una derrota vergonyosa.

Al segon temps, i sobretot amb la entrada de Tamudo, l'equip va canviar, i ells també, donant una passa enrera, mereixíem un golet i va arribar com va arribar, però sincerament, no mereixíem guanyar, ni tant sols aconseguir un punt.

I no crec que la culpa de la primera part horrenda sigui dels jugadors. Yeray va intentar-ho, però no li pots fer la gràcia de ficar-lo a jugar en un camp que apreten de valent, en una posició tant difícil i a sobre exigir-li que estigui per sobre de les seves possibilitats. I un últim comentari: de 10 Nauzet. Al gol no podia fer res, i a la segona part ens va salvar dos gols clars en dos 1 contra 1.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...