Autor Tema: Enquesta clarificadora  (Llegit 2093 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Enquesta clarificadora
« el: 20 de Abril de 2005, 21:19:47 pm »

Benvolgut Andreu;
                     Tenint en compte que sempre estem parlant de campanyes de captació de socis i similars, crec que seria important saber del tot la nostra força real a la ciutat. En aquest sentit, crec que seria interessant fer una enquesta a nivell local i si es vol,micro-comarcal, a fi de conèixer les preferències futbolístiques exactes dels afeccionats al fútbol d´aquesta zona.
                      Crec que aquesta enquesta s´hauria de canalitzar a través d´un mitjà "objectiu", com podria ésser p.e. Diari de Sabadell o Radio Sabadell (tant per via telemàtica com mitjançant correspondència), i hauria de preguntar sobre el primer equip en "simpaties", definint unes opcions concretes on podriem assenyalar p.e.  Sabadell,Barça,Real Madrid,Espanyol i altres (especificar), i donen la possibilitat pel qui la vulgui d´escollir dos equips per igual.  Ja sabem que som pocs i qualsevol sorpresa favorable seria ben vinguda, és a dir, tampoc hi ha res a perdre.
                      Penso que els resultats obtinguts ens haurien de permetre situar exactament la dimensió que hem d´anar a buscar en quant a quota potencial de socis o compradors d´articles de "merchandising", que és una faceta que crec que hauriem de potenciar, a fi de captar més segments infantils i juvenils.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: Enquesta clarificadora
« Respondre #1 el: 20 de Abril de 2005, 23:12:05 pm »
Crec que aquesta enquesta s´hauria de canalitzar a través d´un mitjà "objectiu", com podria ésser p.e. Diari de Sabadell o Radio Sabadell.

Estic d'acord en la majoria de la teua exposició, però discrepo totalment en açò que et cito.

Estos tenen tanta objectivitat com 'la Razón', 'las Provincias' o 'el País' :laugh:.

El demès me sembla brillant, seria una gran idea i mos podria aportar informació sobre el perfil de públic que se podria atraure.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
Re: Secció Birra
« Respondre #2 el: 30 de Abril de 2005, 08:35:18 am »
Secció Birra:

Suposo que quan em parles de manca d´objectivitat de DS i RS, et deus referir a tenir més o menys simpaties per una directiva determinada o altra. perquè també s´ha de reconèixer, per altra part, que en quant a suport, sempre han estat al costat del equip (compara-ho p.e. amb "El Nou" o altres diaris que tots tenim en ment).

Em satisfà, però, que aplaudeixis la iniciativa i m´agradaria que aportéssis noves idees sobre el mitjà com realitzar-ho i l´abast que hauria de tenir. Crec que seria interessant pensant en el tema de cara al futur.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Andreu Gil

• Infantil
  • Missatges: 134
Re: Enquesta clarificadora
« Respondre #3 el: 02 de Maig de 2005, 19:49:20 pm »
Benvolgut Blanc I Blau:

Es una bona idea que podem enllestir agraïria la teva col·laboració ja que ven segur ens aclariria moltes dubtes i ombres.

Salutacions

Andreu

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: Secció Birra
« Respondre #4 el: 02 de Maig de 2005, 23:06:01 pm »
Suposo que quan em parles de manca d´objectivitat de DS i RS, et deus referir a tenir més o menys simpaties per una directiva determinada o altra. perquè també s´ha de reconèixer, per altra part, que en quant a suport, sempre han estat al costat del equip (compara-ho p.e. amb "El Nou" o altres diaris que tots tenim en ment).

Me referia totalment a açò!
Al suport que donen a eixa directiva i el que no han donat a altres.

Per altre part, jo tinc contactes amb altres clubs esportius de la comarca, i se podria fer una enquesta, se podrien aportar dades noves i se podria reencaminar o millorar el màrqueting del club.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!