Autor Tema: Perquè la falta de socis  (Llegit 25273 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:Perquè la falta de socis
« Respondre #80 el: 20 de Novembre de 2013, 13:02:06 pm »
Excelent iniciativa i bona aportació de Marca Internacional amb el club.

Ja sabeu que Àxel Torres i jo hem tingut algunes discussions, i algunes d'elles molt fortes, però este colp l'haig de felicitar, efusivament, per ajudar al club a poder fer estes coses i la publicitat que li està donant al Sabadell. Ja han caigut alguns socis nous, segons els meus contactes al club i espere que vaja a més.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #81 el: 21 de Novembre de 2013, 10:01:34 am »
Penso que al futbol EN GENERAL l'hi està passant com en el cine: la gent no hi va o hi va cada cop menys.

El per què? segurament el preu. La crisis s'ha agravat i jo, que sóc comercial, des de fa dos anys cada cop més gent no em pot comprar per que l'hi ve de 20 euros al mes amb els quals paga el rebut de l'aigua.

Si us fixeu, tant a 1a com a 2a es veuen els estadis molt buits. Hi han casos espectaculars com el del Getafe, peró la majoria d'equips de 1a amb prou feines arriben a omplir la meitat dels seients. A 2a divisió, pocs estadis superen la 1/4 part dels seients.

Els preus segueixen sent desorbitats pels temps en que vivim. Si ens ho mirem, molts treballadors guanyaven més diners fa 20 anys que avui. Només ho heu de demanar als treballadors de la Seat o d'empreses semblants, metges, banquers,...  peró els rebuts de cada més són molt més alts.

A aixó, cal sumar que hi han moltes altres opcions d'esbarjo, millors comunicacions per anar a passar el dia a molts llocs a només 1h de camí, brutal emvelliment de la població i sobretot que la gent avui està endeutadíssima (fa 20 anys no ho estava).

ELS CINEMES estaven literalment buits, fins i tot en les sessions que sempre omplien. Com bé saber, els cinemes van decidir abaixar tres dies l'entrada dels 9€ als 2,90€ i l'èxit va ser esclatant. Avui, les dos empreses més importants ho ténen clar: el problema era el preu. Han tornat a fer entrades assequibles a 3,50€, molt probablement un preu que arriba als cinemes per quedar-s'hi.

Que surt més a compte a un cinema? Vendre 200 entrades a 9€ o vendre 900 entrades a 3,5€? Venent car treuen 1800€ peró venent barat treuen 3150€ i, a més, la possibilitat de vendre moltes més crispetes, coca coles, etc...  De fet, a altres paissos amb ganes de vendre es ven a aquests preus des de sempre (EUA).

Donc al Centre d'Esports Sabadell el mateix, amb l'agreujant de que tots sabem que via entrades no és el principal font d'ingressos cosa que en el cinema si.

ENTRADES A 5€ ALS GOLS, i ben anunciat, que ja va funcionar bé el dia del Sabadell-Huesca. I que la gent s'hi acostumi no només un dia esporàdic. I encara més, verts partits o si es compra l'entrada i s'entra al camp 1 hora abans les entrades a 3,50€. I que consumeixin al bar.

I els socis dels gols el proper any a 75€, amb regal d'un desplaçament (viatge) pagat al camp més proper (Girona o Saragossa).

El problema es el preu. Penseu que a 4€ l'estadi estaria sempre bastant ple, sobretot els gols. Es vendrien ràpid 6000 entrades.

S'ha de promocionar molt bé a la ciutat, comarca i als camps de futbol de la zona. I, per què no, fent uns espots a tv3 el dia i el dia abans del partit.

L'ECONOMIA ESTÀ CANVIANT, I NOMÉS SOBREVIURAN ELS QUE S'ADAPTIN ALS CANVIS !!!

I PER CERT...

Sobre el Barça

Que em corregeixin qui tingui info.
Pel que m'ha arribat, el camp nou ja no s'omple en partits de lliga. Les entrades són de 65000 espectadors. PERÓ GRAN PART d'aquests espectadors no són culers, sinó turistes i guiris.

Segons em comenten veus en principi informades, si demà no anés cap turista am, Camp Nou les entrades serien de màxim 45000 espectadors, per que es impressionant els carnets que es fan per fer negoci amb els turistes.

Per tant, ni el FCB es salva de la crisis. Per que la temporada que facin figa, ja veurem quina pinta fa el Camp Nou.

Desconnectat Darth

• Infantil
  • Missatges: 158
« Respondre #82 el: 30 de Novembre de 2013, 21:18:20 pm »
Doncs be, em faré soci...per 108€ em faré soci, tot i que, en la meva opinió, existeixen dos problemes greus. El primer de tot, que en els partits més interessants, trauran jornada econòmica, i s'haurà de passar per caixa.....això la gent ho sap.... per altre banda, NO HO SABÍA, AQUESTA PROMOCIÓ ESTÀ MAL PUBLICITADA!!!  S'hauría d'anunciar per TV3, i anb cartells a tot Sabadell, i a totes les poblacions de la comarca, o almenys les més properes!!, S'ha de millorar el marketing. Llàstima que l'any que ve hauré de deixar de ser soci ja que tornaran els preus escandalosos.
Sí, és un tema de preu, ho dic jo, un dels que de tant en tant va a la NCA, Sabadellenc de tot cor i alerquinat de tota la vida, que visc a 5 minuts de l'estadi...però que ha de prioritzar en que es gasta els diners... Com jo, a Sabadell, en som milers!!!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #83 el: 30 de Novembre de 2013, 23:33:05 pm »
No hi ha jornades economiques ja.

Desconnectat Darth

• Infantil
« Respondre #84 el: 01 de Desembre de 2013, 01:46:43 am »
Doncs si hi ha gent, com jo, que pensa que hi ha jornades econòmiques, o que no sabien d'aquesta oferta .....no hi haurà un problema de comunicació al club??

Desconnectat AxelTorres

• Infantil
  • Missatges: 143
« Respondre #85 el: 01 de Desembre de 2013, 16:44:27 pm »
A nivell Internet crec que la promoció s'ha mogut molt. Però és possible que la gent que ens movem tant per Internet no siguem conscients que hi ha un munt de gent que no s'hi mou.

Desconnectat Darth

• Infantil
« Respondre #86 el: 01 de Desembre de 2013, 18:42:48 pm »
Penso que hem de partir de la base que hi ha molta gent que ni es planteja anar a l'estadi, per tant si se'ls ha de motivar, hi ha de haver més canals de venda, diferents i variats, en part, com ha fet el Joventut de Badalona...