Si cada vegada que un jugador dels nostres ha sigut xiulat a l'estadi, això hagués significat la seva suplència o directament la seva desaparició de les convocatòries, el Sr. Salamero s'hagués quedat sol a la gespa...
És més, em sembla d'una covardia supina l'actual situació Tanabe, per part del nostre entrenador. Com aquell que diu, a la primera xiulada una mica important que ha rebut aquest jugador, l ha faltat temps per carregar-se un jugador, que crec, amb una mica més de carinyo i confiança podria aportar moltes coses a l'equip. Ha optat pel camí més fàcil, enviar a l'ostracisme a un pobre nano que tot just acaba d'arribar de molt lluny, que encara li queda molt per créixer i aprendre i que si alguna cosa necessitava era una mica més de paciència. Sap perfectament que aquesta decisió no li reportarà cap problema, i d'aquí la meva crítica... Gairebé apartar a Tanabe dels terrenys de joc és massa fàcil i surt gratis, tot i que el nostre president sigui japonès com ell.
El fet de ser japonès l'ha inhabilitat pràcticament per la pràctica del futbol a ulls de molts aficionats. No donar una passada quan tocava -cosa que molts dels nostres actuals centrecampistes col.leccionen jornada rera jornada- i la xiulada d'uns quants han condemnat a un jugador que va demostrar una professionalitat indiscutible i una capacitat per desbordar gens despreciable, que per exemple, Gato, ha demostrat tot just fa dues setmanes des de que està a casa nostra...
Crec fermament que a Tanabe se li està donant un tracte molt diferent a la resta dels seus companys, i no se li està donant el mateix marge de confiança que altres jugadors als qui s'ha donat més oportunitats que a Romerito!
Des d'aquí vull mostrar el meu més absolut recolzament a aquest jugador i desitjar que aviat se li torni a donar la oportunitat que la seva professionalitat i actitut s'està guanyant.