Crec que tots els aficionats del CES, els que sabem d'on venim vaja, sabem que l'objectiu principal de cada temporada des que hem tornat a la divisió de plata, és la permanència.
Una altra cosa és que segons com va la temporada, puguis aspirar a alguna cosa més, però aquesta cosa més, ja és un premi, la simple lluita per aquesta cosa més, ja ens ve de plus.
Els principals problema penso jo de la situació actual de nervis, són dos:
-les contínues relliscades del president (ja sé que sense ell estariam jugant contra el Llagostera, això no ho discuteixo) en quan a dir que en un plaç de 3 o 4 anys vol estar al nivell de Barça i R.Madrid (avui dia 29 ha dit Barça i Espanyol...) i que algun aficionat, il.lús com jo, que tot i haver mastegat molta sorra durant les temporades a 3ª i 2ªB, ens ho acabem mig-empassant, no perquè pensem que pugui ser possible, que no ho és, sinó perquè pensem: si el presi diu que vol això, com a mínim, deu pensar que aquest any ja hem de començar a treure el cap pel capdamunt de la classificació....i fem volar coloms.
-l'altre problema és que per primer cop des que hem tornat a Segona A, estem en posicions de descens, ja sé que queda un món per acabar la lliga i que està tot molt apretat, que si guanyes 2 partits en poses a dalt, i si en perds 2 a baix, però des de diumenge passat, que miri a l'hora que miri el teletexto, veig al meu CES a baix, en lletres vermelles, i això em pot.
encara que pràcticament acabem de tornar a Segona A, i siguem força novells a la categoria, no hi havíem estat mai, i això crema a la mateixa vegada que espanta a l'aficionat.
I si aquesta situació d'angoixa que té el soci, li sumem que un cop acabat el partit, l'entrenador fa unes declaracions que no ajuden gaire a tranquilitzar-nos, sinó tot el contrari, intenta apagar l'incendi amb gasolina amb comentaris com "prefereixo perdre 10 partits així que guanyar-ne un sense atacar" o explicant-nos un altre partit que només ha vist ell, em donen 2 opcions, o no me'ls crec més, o m'empasso totes les películes de Bruce Lee per veure els mateixos partits que ells. (aquest útlim comentari només l'interpretarà qui segueixi al segon entrenador per Twitter)
Honor!