Ho vaig dir despres de tancar el mercat d'hivern, no vaig voler donar noms per respecte, pero avui no em callaré, repeteixo, ES PODEN FITXAR JUGADORS EN ATUR, i quines circunstancies fan falta? dons no rebasar les 25 fitxes ni el limit salarial, i que hem de fer perque passi aixo? dons molt clar DONAR UNES QUANTES BAIXES. Sense Hidalgo ves a saber per quantes setmanes, ni Moha durant 6 mesos entre lesió i expulsió i sense polvora al devant ho tenim molt malament. Ja em direu el paper que han tingut aquest any jugadors com PABLO RUIZ, GONI, BARRAL, OLMO e inclus ESPASANDIN que encara que a mi m'agrada ja veurem els partis que jugará aquest any, no es poden donar de baixa i anar al mercat? em direu que aixo val calers, teniu tota la raó, per quant cales costará si baixem a Segona B? anar al mercat porta riscos i et pot sortir be o malament, pero al menys ho has d'intentar, TOTS els equips s'han reforçat al gener i nosaltres que som mes chulos que ningu, i teniem lesionats de llarga durada, per compensar fotem fora 2 i fitxem 1 i ara ens lamentem que ens falta gent a la mitja, que no tenim gol etc.etc, senyors de la directiva, ENCARA ESTEU A TEMPS, pero el tems s'esgota i si esperem molt ja sabem el que ens tocará