Jo, el mateix que després del partit del Mini va afirmar sense cap mena de dubte que aquest equip no tenia nivell i que caldria fer de dos a tres incorporacions en el mercat d'hivern, perquè feiem olor a Segona B... Em trec el barret davant el partit que el Sabadell va fer ahir a Tenerife.
Cada dia estic més convençut de que no tinc ni p.... idea de futbol i que millor que em dediqui a fer magdalenes d'aquestes que ara tan estan de moda, perquè ahir el nostre equip va fer un partit sensacional, així de clar!
El futur i els resultats donaran i treuran raons, però sembla evident, pel que s'ha vist fins ara, que l'arrivada de Miquel Olmo a la banqueta ha despertat a aquesta plantilla. Aquest Sabadell mossega, té les idees molt clares i va de cara a barraca... El millor de tot del que va succeïr ahir, a banda del resultat en sí, va ser la imatge que es va donar i les sensacions que va deixar l'equip. Amb el 0-1 l'equip va seguir igual, va seguir apretant a dalt, va convinar amb molt de sentit, va obrir el camp per les bandes, va mossegar al mig del camp i la defensa va estar a un nivell altíssim. Va haver estones que vam fer rondos amb el Tenerife, vaig flipar! Hidalgo es va vuidar, Toni Lao un recital d'entrega i professionalitat encomiables, Longás, Ciércoles, Kiko Oliva, Collantes... No saps amb quin quedar-te!
El Sabadell d'ahir és la culminació de la claríssima i evident progressió ascendent que està experimentant aquest equip. El Sabadell va a més, ha guanyat en autoestima, confiança i sobretot en ordre i claredat d'idees. Sabem a què juguem i el que és més important... Tots plegats podem dir de carrerilla i sense dubtes l'onze titular del Sabadell. Es nota i molt que aquesta plantilla es trova a gust amb l'entrenador i l'entrenador amb ells.
Encara no hem guanyat res, la guerra continua, però el canvi de xip que hem fet convida a l'esperança i per què no dir-ho... A la il.lusió! Tot és posible i estem encara a temps de tot, de lo millor i de lo pitjor. Sembla mentida que encara estiguem a temps de fer una primera volta gairebé de play-off... Per flipar, amb tot el que ha plogut!
Me n'alegro moltíssim d'aquesta gran victòria pels jugadors, per l'afició i també per aquest consell d'administració... Han estat molts també els pals que s'han emportat i crec que són mereixedors d'una alegría com aquesta. Esperem que tot plegat sereni els ànims de tothom, i ens dongui la calma suficient com per seguir creixent com a club i seguir treballant per portar el Sabadell a bon port.
VISCA EL CE SABADELL FC I MOLT BONES FESTES A TOTHOM!