Autor Tema: PROPOSTA PER PORTAR GENT A L'ESTADI I GUANYAR CALERS  (Llegit 16545 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: PROPOSTA PER PORTAR GENT A L'ESTADI I GUANYAR CALERS
« Respondre #20 el: 13 de Gener de 2014, 15:28:18 pm »
Posar les entrades a 3€ i 5€ tots els partits és matar al soci. El problema no és aquest, per que quan s'han posat els partits a baix preu, només s'ha omplert part del camp amb una gran tasca de publicitat que hem fet els propis socis. A més, quan s'ha fet preus baixos bastant seguit (a Segona B, quan vagabundejàvem la part baixa de la classificació), només s'ha aprofitat per que vingués gentussa al camp.

Idees com les que aporta Cañadas10 o xaviró: Si. Castigar de nou al soci: No.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat LLuCo96

• Juvenil
  • Missatges: 546
  • Visca el CE Sabadell!!
« Respondre #21 el: 13 de Gener de 2014, 16:04:37 pm »
I Si un o dos dies abans dels partits posesin un autobús del club que viatge per tot el vallés occidental per vendre entrades a les localitats per animar a la gent a venir?
ORGULLÓS DELS MEUS COLORS, UNICS A TOT EL MON
ELS CUADRES ARLEQUINATS, GRABATS A DINS DEL COR

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1249
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #22 el: 14 de Gener de 2014, 08:16:39 am »
La veritat és que això de posar entrada+bufanda = 10/12€ té bona pinta. Incentives a la gent i dones color a l'estadi. A més, els pocs habituals s'emporten a casa un "record" del partit, de manera que també publicites al club. Ben pensat!  :thumbsup:

I lo de la butifarrada tb sona genial. Ara, això estaria fantàstic muntar-ho per exemple per un partit de diumenge migdia (que aquest any ja em ve de gust tenir algun).

Aquestes iniciatives no només incentiven que la gent vinguin, sinó que a més et donen visibilitat als mitjans de comunicació (qui no recorda el partit del gazpacho dels culés fa 7 o 8 anys?). Cal pensar que si els americans ho fan a la NFL, tampoc deu ser tan mala idea provar-ho.
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat LLuCo96

• Juvenil
  • Missatges: 546
  • Visca el CE Sabadell!!
« Respondre #23 el: 14 de Gener de 2014, 14:55:42 pm »
Hem de fer veure que a la NCA hi ha un bon ambient per atreure a la gent, que sigui un ambient familiar i respectuos.
ORGULLÓS DELS MEUS COLORS, UNICS A TOT EL MON
ELS CUADRES ARLEQUINATS, GRABATS A DINS DEL COR

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #24 el: 14 de Gener de 2014, 17:09:15 pm »
Hem de fer veure que a la NCA hi ha un bon ambient per atreure a la gent, que sigui un ambient familiar i respectuos.

Familiar sí, però molt animat també! No pot ser que l'estadi sigui un teatre, ha d'haver-hi caliu i animació durant els 90 minuts.

:anims :anims :anims
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #25 el: 14 de Gener de 2014, 17:31:24 pm »

Familiar sí, però molt animat també! No pot ser que l'estadi sigui un teatre, ha d'haver-hi caliu i animació durant els 90 minuts.

:anims :anims :anims

Efectivament, la gent ha de cridar, que l'equip senti el suport de la grada.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #26 el: 15 de Gener de 2014, 18:12:02 pm »
Com ja he posat per Twitter, aquí os deixo la meva proposta (com se que miran el fòrum)

La propera jornada a casa es la idònea ja que juguem el diumenge a les 17h. Jo faria que tots els components del futbol base des de petits fins el Sabadell B, l'obligació d'anar a la NCA al Gol Sud i cos tècnic i coordinadors. Estem parlant d'unes 400 persones més, si tenim en compte que tots tenen el seu carnet, les despesses serien 0, no tens que regalar entrades ni tens que imprimir cap, i si d'aquests 400 pots vendre 50 o 60 entrades millor. Es més perque sigui més entretingut pels nanos, jo faria un sorteig d'alguna cosa (bufanda,...) o d'un nen de cada equip saltes al camp a l'hora de la sortida dels jugadors.

Jo crec que es una bona idea, no amb ganes de recaudar diners però si amb ganes de que el camp tingui un ambient maco.

Desconnectat Japos100%

• Juvenil
  • Missatges: 408
  • KEEP CALM and JAPOS100%
« Respondre #27 el: 15 de Gener de 2014, 18:47:48 pm »
Com ja he posat per Twitter, aquí os deixo la meva proposta (com se que miran el fòrum)

La propera jornada a casa es la idònea ja que juguem el diumenge a les 17h. Jo faria que tots els components del futbol base des de petits fins el Sabadell B, l'obligació d'anar a la NCA al Gol Sud i cos tècnic i coordinadors. Estem parlant d'unes 400 persones més, si tenim en compte que tots tenen el seu carnet, les despesses serien 0, no tens que regalar entrades ni tens que imprimir cap, i si d'aquests 400 pots vendre 50 o 60 entrades millor. Es més perque sigui més entretingut pels nanos, jo faria un sorteig d'alguna cosa (bufanda,...) o d'un nen de cada equip saltes al camp a l'hora de la sortida dels jugadors.

Jo crec que es una bona idea, no amb ganes de recaudar diners però si amb ganes de que el camp tingui un ambient maco.

La idea es MOLT BONA
TORNAREM A SER GRANS

Connectat mss

• President
  • Missatges: 8814
« Respondre #28 el: 15 de Gener de 2014, 19:04:36 pm »
Jo ara potser diré una animalada, però, que us semblaria que el preu que pagues t'assegures sortir content? I en cas contrari reemborsament?
M'explico;

Si tu pagues 20€ i el Sabadell guanya...tots contents, però si el Sabadell perd, el Club te torna 10€ i si empata 5€
D'aquesta manera crides L'atenció de la ciutat, el client (espectador no soci) s'assegura que el preu que paga es per guanyar i en cas contrari serà compensat.
Seria una proposta pionera al futbol, sortiríem a tots els mitjans de comunicació, per lo tant, publicitat gratuïta, jo no soc economista però potser hi ha viablitat.

Un altre opció, seria actuar com la Borsa, o sigui, com mes gent vingui al camp, mes barata es la entrada, llògicament tothom a la entrada paga els 20€ i al final del partit en funció de la gent que ha hagut el proper partit es mes barat.

No se, son idees, pels socis es podria fer també, cada derrota a casa el club et torna 2€ Etc...

Seríem el primer club on el soci o aficionat te compensació si el seu Club no compleix les espectatives  :w00t:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Andrekinat

• Infantil
  • Missatges: 274
« Respondre #29 el: 15 de Gener de 2014, 19:07:44 pm »
Jo ara potser diré una animalada, però, que us semblaria que el preu que pagues t'assegures sortir content? I en cas contrari reemborsament?
M'explico;

Si tu pagues 20€ i el Sabadell guanya...tots contents, però si el Sabadell perd, el Club te torna 10€ i si empata 5€
D'aquesta manera crides L'atenció de la ciutat, el client (espectador no soci) s'assegura que el preu que paga es per guanyar i en cas contrari serà compensat.
Seria una proposta pionera al futbol, sortiríem a tots els mitjans de comunicació, per lo tant, publicitat gratuïta, jo no soc economista però potser hi ha viablitat.

Un altre opció, seria actuar com la Borsa, o sigui, com mes gent vingui al camp, mes barata es la entrada, llògicament tothom a la entrada paga els 20€ i al final del partit en funció de la gent que ha hagut el proper partit es mes barat.

No se, son idees, pels socis es podria fer també, cada derrota a casa el club et torna 2€ Etc...

Seríem el primer club on el soci o aficionat te compensació si el seu Club no compleix les espectatives  :w00t:

Lo de devolver el dinero de las entradas si el ekipo no gana no es nuevo. Nosotros creo que ya lo hicimos en la époka de los hermanos Cano... Y había algún club de 1ª que diría que ya lo hizo...

Salud y suerte.

Connectat mss

• President
  • Missatges: 8814
« Respondre #30 el: 15 de Gener de 2014, 19:14:09 pm »
M'explico;

Lo de devolver el dinero de las entradas si el ekipo no gana no es nuevo. Nosotros creo que ya lo hicimos en la époka de los hermanos Cano... Y había algún club de 1ª que diría que ya lo hizo...

Salud y suerte.

No tenía ni idea, bueno me quedo tranquilo por la parte de que no decía ninguna animalada, o sí pero que antes hubieron otros más animales que yo  :laugh2:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat raros

• Entrenador
« Respondre #31 el: 15 de Gener de 2014, 19:53:56 pm »

Donar les gràcies al CESabadell i en especial a Alba per posar-se en contacte amb mi

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #32 el: 15 de Gener de 2014, 20:33:14 pm »

Home, això d'obligar al futbol base a anar a la NCA és complicat, ho pots fer (demanar) un dia per presentar els equips, però no gaires vegades més; no em sembla que sigui molt bona idea. El que seria positiu (per mi) fora que aquests nanos/es tinguessin habitualment algunes invitacions per poder presenciar els partits de 2a A acompanyats dels seus pares; però lliurement  i si ho desitgen. És un detall que la majoria de clubs tenen per la seva pedrera.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #33 el: 15 de Gener de 2014, 20:52:24 pm »
M'explico;

És una proposta curiosa i (per mi) no és cap animalada. El que passa és que llavors amb els socis què fas? A final de temporada també els hi tornes calés en funció dels resultats? I pensa que independentment d'aquesta opció  d'abaratir segons el resutat final, el que és indispensable és posar uns preus adaptats a la situació econòmica actual. Encara que 10 € un gol ja està més bé.

Però com s'ha dit aquí, no tot és el preu. És tenir un estadi modern, és que l'equip rutlli (com fa ara), és cuidar la imatge del club, és la publicitat per la ciutat, són els acords/col·laboracions amb d'altres clubs...
« Darrera modificació: 15 de Gener de 2014, 21:11:38 pm per jarisacat »

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #34 el: 16 de Gener de 2014, 08:35:17 am »
Jo fa anys, al club on jugava a bàsquet, en la meva etapa d'infantil, cadet etc.... era "d'obligada" assitència anar a veure l'equip senior al pabelló els diumenges a la tarda que és quan jugava. Els entrenadors de cada equip es preocupaven, el divendres abans, de recordar i inculcar que era important que els més petits i també els de la base anéssin a veure als més grans. A més de fomentar el companyerisme entre tots, comentar les jugades, feia que la grada presentés un millor aspecte.
Crec que és una bona idea, però complicada que es promocioni en el temps i en les futures jornades que es jugui a casa. Per un dia no ens treurà de pobres i potser seria millor guardar aquesta "bala" per a més endavant.
També penso que aquest "no és el problema real". Els nens de la base i els seus familiars "ja estant mig enganxats" (entre cometes ho dic això). El problema és segurament aquella gent que cada dilluns es mira que ha fet el Sabadell, i que per mandra, preus, mal temps o el que sigui no s'acaba acostant al camp. D'exemples n'hi ha una pila on l'oportunisme és la nota predominant.... Girona, Alcorcón, Eibar..... etc.... que demostra que no per fer una GRAN temporada, garantitzi que aquell mateix any, o al següent, s'hagin enganxat massa més espectadors.

És realment un problema complicat de solucionar.
« Darrera modificació: 16 de Gener de 2014, 08:39:32 am per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #35 el: 16 de Gener de 2014, 08:45:03 am »
Ahir 10.000 espectadors Estadi de Cornellà-el Prat contra el Alcorcon, amb entrades des de 10€, una quarta part de l'estadi!!

Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #36 el: 16 de Gener de 2014, 10:24:34 am »
Si es fes allò que es feia abans que a la mitja part saltava un equip de nens del CES a fer un partidillo, assegures nens i pares. I a partir d'aquí....

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #37 el: 16 de Gener de 2014, 11:51:35 am »
Si es fes allò que es feia abans que a la mitja part saltava un equip de nens del CES a fer un partidillo, assegures nens i pares. I a partir d'aquí....

Crec que a la LFP això no es pot fer, per això es feia a 2B :icon_exclaim: :icon_exclaim:
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat raros

• Entrenador
« Respondre #38 el: 16 de Gener de 2014, 11:52:17 am »

tinc entès que la federació no deixa fer-lo

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #39 el: 16 de Gener de 2014, 12:32:07 pm »
Ok, merci per l'aclariment.
m'ho suposava però a falta d'idees...