Autor Tema: analitzem alguns jugadors...  (Llegit 2892 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Tontxu

• Aleví
  • Missatges: 62
Re: analitzem alguns jugadors...
« Respondre #20 el: 12 de Desembre de 2005, 14:39:08 pm »
És que Marc Pérez és dels millors jugadors que tenim a la plantilla i ben desaprofitat que està. L'any vinent segurament marxi per la falta d'oportunitats...... i llavors ens en penedirem.  :ko

Per cert Montes: Tenir al Medina per l'extrem esquerra serevix de poc. Abans posa el Marc Pérez a l'extrem, Medina al mig camp, Sanz banqueta i Nandi lateral esquerra. Més lògic i més fàcil no  :icon_question: I tothom al seu lloc.
Montes espavila, que se't nota que NO tens ni idea.  :ko

Mutio,si Marc lo hizo tambien, como es que no le habeis dado ningun punto en MI EQIPO?

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #21 el: 12 de Desembre de 2005, 14:43:00 pm »
És que Marc Pérez és dels millors jugadors que tenim a la plantilla i ben desaprofitat que està. L'any vinent segurament marxi per la falta d'oportunitats...... i llavors ens en penedirem.  :ko

Per cert Montes: Tenir al Medina per l'extrem esquerra serevix de poc. Abans posa el Marc Pérez a l'extrem, Medina al mig camp, Sanz banqueta i Nandi lateral esquerra. Més lògic i més fàcil no  :icon_question: I tothom al seu lloc.
Montes espavila, que se't nota que NO tens ni idea.  :ko

Mutio,si Marc lo hizo tambien, como es que no le habeis dado ningun punto en MI EQIPO?

Hola Tontxu:

Marc Pérez ahir va sumar 2 punts sobre els 3 possibles. Va ser l'únic junt amb Madrigal.
A l'enllaç que hi poso, si pitjes sobre "Ficha técnica"; a dalt a l'esquerra, podràs veure-ho  ;)

http://www.miequipo.es/jornada/miequipo/cronica.asp?Eqp=Sabadell&Lc=Sabadell&Vs=Figueres&LcG=1&VsG=2&Jrn=16&Grp=g3
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Tontxu

• Aleví
  • Missatges: 62
« Respondre #22 el: 12 de Desembre de 2005, 14:52:26 pm »
Gracias Mutio, el enlace que tenia no era el correcto.Disculpas ;) :ok

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #23 el: 12 de Desembre de 2005, 17:10:35 pm »
Per mi:
Marc Pérez: Molt bé avui, ha fet el partit q portava temps dessitjant, pujant per la banda, desquilibran i fent un joc ràpid i directe.
Sergio Iglesias: Encara q un 80% del forum el critiqueu, jo sempre l'he defensat i avui crec q m'heu de donar la raó en q ha distribuit força bé, a jugat de cara a porteria contraria, tocant boles i fent pases andavant, el penal la llençat magistralment.
Gallo: Akest nanu té la 'negra' mira q lluita, busca, corre ... pero no n'enganxa ni una, poder en Montes q li donés un partit de descans i q li signifiqui un punt i apart.
Tb m'ha agradat Madrigal avui, s'ha partit les banyes, totes per alt i ha tingut 3 gols cantats.
Jo tambe estic d'acord en que ahir el Sergio per fi va ser el cerbell del Sabadell, per primer cop va donar mes d'una passada en profunditat als davanters, no als nostres defenses...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #24 el: 12 de Desembre de 2005, 18:36:20 pm »
Potser va estar una mica millor, però falla més que una escopeta de fira.  :ko amb les passades vull dir
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es