Autor Tema: Banc de Sabadell  (Llegit 1476 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Yonkipur

• Juvenil
  • Missatges: 561
  • Gènere: Masculí
Banc de Sabadell
« el: 29 de Desembre de 2013, 12:06:38 pm »
Bones festes a tothom,

Soc relativament nou al forum pel que no se si aquest tema ja s'ha tractat.Si fos aixi us demano disculpes.

Com sabeu Sabadell es ciutat de petites i mitjanes empreses industrials i no tenim cap gran empresa internacional que facturi milers de milions. En realitat si, en tenim una que fins a septembre havia guanyat 158 milions d'euros i no es altra que el Banc de Sabadell.

Aquesta entitat esta dins del top10 a nivell nacional, m'atreviria a dir el top5, i em sembla molt trist que no s'hagi arribat a un acord per a que sigui el nostre principal patrocinador. Banc de Sabadell ha crescut gracies als estalvis de la classe treballadora i el petit empresari de la ciutat pel que,  sota el meu punt de vista, te l'obligació moral de contribuir als projectes que tingui Sabadell.

Un patrocini de 500.000 euros no seria res dins dels seus balancos i suposaria un gran ajut pel club. Tenim poca massa social (3.500 socis) i 20.000 seguidors a Facebok pel que tenim poc a oferir en aquest tracte pero sota el meu punt de vista, passaria mes per obra social/ajuda a Sabadell que per un pacte comercial.

Com ho veieu? Històricament s'ha fet alguna cosa en aquest sentit?

Desconnectat psaltiveri98

• Juvenil
  • Missatges: 418
Re:Banc de Sabadell
« Respondre #1 el: 29 de Desembre de 2013, 14:09:02 pm »
Ni la més mínima idea del que passa en aquest tema. El que passa és que és cert també, que per ser el banc de la ciutat i a més facturi molts diners algun tipuus de patrocini que no fos per valles publicitaries podrien fer-nos. Aquest tema s'ha tractat moltes vegades jajaja m'és igual tornar-lo a tractar. Salut!  :scut
HONOR, HONOR, HONOR AL SABADELL!!

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #2 el: 02 de Gener de 2014, 10:33:07 am »
Tinc compte en el B. Sabadell i la veritat es que sempre em pregunto perquè no es deixen els calers ni es fan patrocinadors o sponsor del club.

També es veritat que a la NCA he vist varies pancartes del Banc Sabadell

Desconnectat davidinius

• Infantil
  • Missatges: 177
« Respondre #3 el: 04 de Gener de 2014, 17:56:27 pm »
Us dic una cosa , magradaria que hem deixessin treballar durant 3 mesos al dpt, de marqueting del centre d, esports de Sabadell , tasseguro q amb idees molt bones q tinc arribaria algun partit als 6000 espectadors

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #4 el: 04 de Gener de 2014, 21:13:11 pm »
Us dic una cosa , magradaria que hem deixessin treballar durant 3 mesos al dpt, de marqueting del centre d, esports de Sabadell , tasseguro q amb idees molt bones q tinc arribaria algun partit als 6000 espectadors

El dia dels Sants inocents va ser dissabte passat!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #5 el: 04 de Gener de 2014, 22:18:45 pm »
Quant es va fundar el banc era Banc de Sabadell perqué era el banc de la ciutat i poc mes anys enrere li varen caure les lletres de i es va convertir en Banc Sabadell va pasar a ser un Banc fundat a Sabadell pero la seva projecció es internacional, ara la seu principal on es manega totes les coses es a Barcelona :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡