Sincerament, crec que és moment de tenir una mica més d'alçada de mires i no deixar-nos portar pel desànim i inclús pànic que comporta veure'ns en zona de descens.
Hem de guanyar 18-19 punts més, el com i a on m'és absolutament igual. Com si empatem tots els partits que ens queden, de fet, el Numància, un equip mediocre més dels que ara mateix comanden aquesta categoria, està on està per haver empatat 9 o 10 partits, dels quals més del 90 per cent a zero... Un equip que se suposa ara mateix de play-off i que té sis punts més que nosaltres...
Un cop més, avui el rival TAMPOC ha sigut millor que nosaltres, i si no hem guanyat és només per un sol tema: Tenim un problema evident de gol. Jo sí crec que avui l'equip ha donat un pas endavant a nivell d'ofici, seriositat i contundència defensiva davant un equip mediocre, repeteixo, però moooolt g*s i incomodíssim.
Mal de muchos, consuelo de tontos... Ho sé, però com que no juguem sols i al final tot dependrà del que nosaltres i els demés siguem capaços de fer, dic i a més, sense cap mena de dubte, que no ho tenim pitjor de cara a assolir el nostre objectiu que ho pot tenir el Córdova, Barça B, Jaén, Ponferradina, Hércules, Girona, Mirandés, Madrid Castilla, Alcorcón i segur que encara m'en deixo uns quants més.
Queda molta guerra per endavant i les nostres victòries arribaran, que ningú ho dubti! Algún dia deixarem de fer internacionals als nostres porters rivals i la tornarem a posar dintre dels tres pals. Malgrat que últimament no estem fins a casa, continuo pensant que la Nova Creu Alta ha estat, és i serà una de les nostres principals armes en l'obtenció de la permanència un any més a Segona. Girona, Barça B, Córdova, Hércules, i d'altres rivals directes encara ens han de visitar i aquí hem d'estar forts i sortir amb el ganivet entre les dents.
Malgrat el mal que fa veure'ns on som, demano que tots plegats intentem relativitzar una mica els números puros y duros que ara mateix tenim i repeteixo, tinguem, alçada de mires. Tenim marge suficient de reacció i un equip limitat però perfectament capaç i que NO ho està fent tan i tan malament com els números ara mateix ens diuen. Hem plantat cara a plantilles molt millors i experimentades que la nostra i estic segur que ho tornarem a fer.
Finalment, crec que el club s'hauria de plantejar molt seriosament fer entrades per paquets amb els partits que ens queden a casa i ara, més que mai, facilitar tot el que es pugui l'accés a l'estadi. Hi ha partits prou interessants i atractius com Barça B, Sporting, Córdova o Recre que poden enganxar a més gent si posem preus assequibles a les butxaques de tothom.
En fi, costarà molt, patirem molt, però ho aconseguirem! Podem fer-ho i no som pitjors que el 90% dels equips d'aquesta categoria. I tenim la nostra bombonera a la nostra disposició, aprofitem-la i apretem tot el que poguem des de la grada. Chapeau, un cop més pel gol nord! Aquesta és l'actitut i aquest és el camí!
SOM-HI, NANOS!