Autor Tema: Si m'haguèssiu fet cas ...  (Llegit 2584 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • Gènere: Masculí
  • @mikelsbd
Si m'haguèssiu fet cas ...
« el: 12 de Desembre de 2005, 10:17:35 am »
vaig dir abans de començar la lliga que havíem d'haver intentat el fitxatge puntual de velles glóries, entre altres motius per un tema purament mediàtic i de prestigi: El Chapi Ferrer, el Sergi Barjuan, l'Oscar .. inclús el Guardiola ... en fi, no crec que anèssim pitjor amb ells que amb l'equip actual i les velles glóries almenys tenen experiència i saben agafar la posició, frenar els partits quan toca, posar pau i donar tranquilitat als companys.

Només és una reflexió i podeu dir que vindrien a tocar-se els collons, que ja ho tenen tot fet, que cobrarien massa, etc, però vist com ens ha funcionat l'any passat amb fitxatges provinents de 3ª i aquest any amb gent consolidada a 2ª B igual no era tan descabellada la idea. I no em direu que el Sergi no és lateral esquerra eh ?  ::)

Bé, ara no serveix de res dir aixó, perqué al començament de la lliga encara haurien fitxat, però ara amb lo malament que anem, ni bojos.

La reflexió era per dir que els fitxatges d'hivern ens han de proporcionar com a mínim veterania i experiència, juntament amb qualitat, que només de qualitat no es pot viure, ja que moltes vegades, qualitat=passivitat i al joc del reial madrid em remeteixo.

Hem de fitxar gent que aporti solvéncia defensiva i solidesa al mig del camp, amb aixó els davanters funcionaran sols perquè els hi arribaran pilotes en condicions. Nosaltres no tenim Ronaldos ni Ronaldinhos que s'inventen jugades ells sols, per lo tant hem de ser realistes i fitxar en conseqüència.

A veure si la Directiva ho entèn així i si així fós només podem anar cap amunt, que encara tenim temps de sobres per estar adalt al final de temporada.

:beer
Forero Més Catxondo

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
Re: Si m'haguèssiu fet cas ...
« Respondre #1 el: 12 de Desembre de 2005, 19:35:53 pm »
T'ha faltat citar el julio salinas en la teva llista de velles glòries eh? :laugh:

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #2 el: 12 de Desembre de 2005, 20:03:52 pm »
Viejas glorias no ,pero jugadores con esperencia SI.Ya tenemos a dos que tenian que temostrar esa esperencia y ya ves lo que hacen uno parece que ha venido de vacaciones.el IVAN y PABLO esta mas lesionado que jugando.

ferni20

• Visitant
« Respondre #3 el: 12 de Desembre de 2005, 21:04:28 pm »
Velles glories? que no en vas tenir prou veient desd la primera jornada com els altres equips corren el doble que nosaltres? necesitem gent jove amb ambició i futur que vulguin creixer futbolísticament, necessitem planter!!!!! no velles glories que vinguin a jubilar-se al Sabadell necessitem gent motivada no avis que vinguin aqui a passar les tardes perque encara no tinguin ganes de deixar el futbol i vinga aixi ens xupem uns dinerons d'un segona B.
El més gran que podem fitxar ara per ara es el Diego Torres que crec que pot empentar-nos cap amunt ( no se quina edat deu tenir) de cara a l'any que ve a per gent jove i d la ciutat.

Desconnectat stankovic 25

• Infantil
  • Missatges: 192
« Respondre #4 el: 13 de Desembre de 2005, 17:52:35 pm »
kla home posat tu les medalles , k bingui el sacchi tmb k sa nanat del madrid i l guardiola amb l basto

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #5 el: 13 de Desembre de 2005, 18:34:40 pm »
Em sembla que va ser la etapa del Besonias que es van fitxar el Bossio, Zurdi, zuñiga, Nkonno, etc i ens va anar com ens va anar. ( i aquest últim encara ho feia bé ).
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #6 el: 13 de Desembre de 2005, 19:19:11 pm »
Em sembla que va ser la etapa del Besonias que es van fitxar el Bossio, Zurdi, zuñiga, Nkonno, etc i ens va anar com ens va anar. ( i aquest últim encara ho feia bé ).

Va ser en epoca del Rafel Arroyos

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #7 el: 13 de Desembre de 2005, 20:01:22 pm »
Ni velles glories ni joves toies, el que necessitem son jugadors que sapiguen fer la seva feina, nomes l'Alfaro i el Peralta han sigut incapaços de fernos un gol (es deuen estar estirant dels cabells) i tot i aixi aquests ultims de poc no ens fan el gol del ***** al temps afegit i ara estariem parlant d'un sol punt en tots els desplaçaments i fixeu-vos on son aquest dos grans equips, amb nosaltres, tots alla ben juntets, al cul de la classificacio. El lampista del Figueres aquest tal Miguelito va deixar en evidencia a tota la nostra defensa en pes, lenta, descolocada i toba ... mooolt toba. Aquest es el primer problema a resoldre, la hemorragia que tenim al derrera demana a crits sang fresca es digui com es digui, Pepet, Manelet, Maldini o Sertucha, pero que sapiguen el que es fan. El diumenge resultaba trist veure com pilotes sense perill aparent s'enredavent entre els peus d'algun dels nostres defenses que no sabia ni on la tenia i ja ens tens a tots amb l'ai al cor i al segon gol el tiu que va rematar de cap era el mateix que habia tret la falta i passejant per alla es va trobar la rambla oberta com el Corte Ingles. En aquestes circunstancies no m'extranya que la mitja i la davantera tinguin que jugar mirant de reull cap enrera per anar corrents a intentar tapar les fuites que es produeixen cada dos per tres pero es que de la mitja cap amunt el panorama no es molt mes alentador. Al monumental misto de l'Orife a Reus podriem afegir el del Medina el diumenge passat, les estorvades entre el Gallo i l'Orife etc... i en podriem fer un video de primera... regional. Que es digui com vulgui pero que portin sang nova lliure de pressions i nervis i que sapiguen fer la seva feina ben feta.