Estic bastant d'acord amb aquests comentaris......sob retot a la decepció pel tema flagrant de l'assistància a la NCA. Però per mi això és una empresa i s'ha de tractar com a tal. És un tema de comunicació e imatge de marca. Insisteixo que al vallès hi gent receptiva a seguir un altre equip que no sigui el Barça. De fet és que per mi són productes complementaris i perfectament compatibles. Crec que el problema és canviar la percepció que es té de la nostre entitat. Jo primer emplearia tècniques de mercat per tal de saber com sen's percep ara (i no solsament a Sabadell) i un cop analitzats els resultats veure com podem canviar aquesta percepció, i buscant un públic objectiu a qui arribar... és diferenciar-nos d'alguna manera que s'hauria de veure com, i competir en aquest segment...no es tracta de ser molts`(que també) sinó molt fidels i recurrents...com han fet empreses de la mateixa ciutat nostre com el VIENA per exemple...però bé entenc que això no serà fàcil perquè es necessiten diners....
Que no serà gens fàcil segur. Ara, de diners se suposa que n'hi ha, doncs el nostre principal accionista sembla que està bastant forrat. Mica a mica... els 18 anys fora de l'èlit han fet molt de mal, ara toca picar pedra i fer les coses el millor possible temporada rere temporada, llàstima que no hagim pogut mantenir els 4.000 socis de la primera temporada a 2a A; això si que em sap greu. Encara que si és té en compte els anteriors finals de temporada i la crisis brutal que patim, tampoc sorpren molt.