Autor Tema: Iniciativa @ForumCES per al partit del Còrdova  (Llegit 3991 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Iniciativa @ForumCES per al partit del Còrdova
« el: 23 de de 2014, 01:07:11 am »
Apreciats amics:
A vore, este texte està absolutament consensuat entre les tres persones que hem portat a terme esta setmana la campanya @ForumCES a twitter. Jo vos l'envie, simplement per que soc el que ha ajudat a marcar els tempos d'este projecte.

AGRAÏMENTS:
-Primer de tot, donem les gràcies al Club, per que aquest cop almenys ha intentat fer iniciatives innovadores o almenys que no s'hagin fet encara en el nostre club. Aire nou. Feia falta.

-També volem donar les gràcies a en Ramon TF, el que gestiona el fòrum del Sabadell, a un dels seus administradors, amb el que vam parlar per fer aquesta acció en les últimes jornades, en cas de necessitat.

-Volem donar les gràcies també al Departament de comunicació del CE Sabadell, per que van ser ells els que van enviar l'e-mail que va encendre la nostre metxa, i concretament Alba Casanovas, que desprès del primer moment, va fer mans i mànigues per contactar amb nosaltres per a felicitar-nos personalment per la iniciativa.

-Seguidament, donem les gràcies al periodista que rebrà això, Sergi Garcés, i les fem extensives a tot el seu equip. També ells ens han donat corda per que la gent s'hi veiés reflectida.

-Volem agraïr també a en Xavi Monclús. A través de Manel Escribà també ens va arribar una felicitació teva, i ens va fer molta il·lusió.

-Agraïm sobretot als Socis, fidels i treballadors del CE Sabadell FC, ja que sense ells i les seves interaccions, no s'hagués fet tot això ni hagués estat tant divertit.

RAONS:

-Està clar que aquestes coses NO es poden fer mai des de canals oficials. És contraproduent, pesat i repetitiu si es fa cada setmana des de la directiva.

-A través d'un canal oficial, s'han de fer les coses d'una manera formal. Fora dels canals oficials, es pot ser més impactant, i més matxacant.

-Calia fer quelcom de baix cost, imaginatiu i que els que creuen que no es pot fer-hi més, vegin que es poden fer coses per progressar i no abaixar els braços.

QUI SOM:

-daelsi al fòrum, Dani. Un simple soci que he anat buscant fotos, retallant, rebent per correu, enquadrant els cartellets i enviant-los al que els penjava.

-sexeibirra al fòrum, Albert. Un simple seguidor del Sabadell. Rajo de tot, però donant sol·lucions, he estructurat la idea i he anat marcant els temps del projecte per fer les coses bé.

-birrero al fòrum, Jordi. Un simple soci del Sabadell. Ha estat el que ha aportat les dades per particularitzar els tweets als socis.

Entre els tres ens hem anat tornant per a anar penjant-ho tot. La idea surt de Jordi, que ens la va explicar en un esmorzar per a final de temporada si calia apretar a la gent per anar al camp. Els tres creiem que ARA és molt important. Tenim 6 punts per guanyar en dos partits seguits.

Esperem no haver molestat massa, no haver ofès a ningú amb les nostres bromes i haver aconseguit que vingués més gent del que es podia haver aconseguit normalment en un partit fet per TV, amb el dia plujós i amb un horari que no agrada molt a la gent.

Salut i ENDAVANT CE SABADELL FC.

Albert, Dani i Jordi.
« Darrera modificació: 23 de de 2014, 01:48:26 am per sexeibirra »
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
Re:Iniciativa @ForumCES per al partit del Còrdova
« Respondre #1 el: 23 de de 2014, 07:44:17 am »
Sou uns kraks! Ha sigut molt divertit seguir tot el què deieu i respondre les bromes que feieu. I segur que ha servit perquè molta gent anés al camp. Molt bona feina!
VISCA EL SABADELL

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #2 el: 23 de de 2014, 09:37:57 am »
Sou molt grans.
Això és el Sabadell! Llàstima que poca gent de la ciutat sapigui què significa ser-ho, perquè és molt gran.
La enhorabona i les gràcies a tots tres.
I sobretot, no baixeu els braços.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #3 el: 23 de de 2014, 09:44:08 am »
Aquestes accions, que poden semblar petites, son enormes pel creixement i futur del Club
Enhorabona companys :clap
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #4 el: 23 de de 2014, 10:43:13 am »
Nomes es pot dir una cosa, SOU UNS CRACKS!!!
S´ha tornat a demostrar que els aficionats de a peu som els que sentim i patim els colors i sense aquests aficionats de veritat el club ja no existiria fa anys.
Molt bona iniciativa i molt bon treball.
Salut companys!!!  :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat nandoroda

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 13
  • No facis el que no vols que et facin. Gràcies
« Respondre #5 el: 23 de de 2014, 11:56:31 am »
En primer lloc, felicitar aquesta iniciativa, i seguir amb ella. I com he dit aquet matí pero Twitter, feu les valoracions desperés del partit del Lugo.
Com vaig dir el dia que es va possar en marxa la iniciativa, el problema no está a Twitter, allá la majoria som socis o anem al camp. I a estat molt bé, però es poc efectiva (opinió personal). Tot i aixó em de continuar amb iniciatives i ser constants, perque com he dit moltes vegades, 18 anys fora del futbol professional, han fet molt mal. I avui en dia el sabadellenc no té a la seva rutina anar al camp, i aixó s´ha de aconseguir amb molta feina.
Ojo no estic criticant la iniciativa, i els que em coneixeu ja ho sabeu. Gràcies per l esforç i #honoralsabadell

Desconnectat BÀSQUET ARLEQUINAT

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 609
« Respondre #6 el: 23 de de 2014, 12:10:56 pm »
Felicitats nois , llàstima de la pluja , segur que per el partit del Lugo hi ha molta més gent a la grada ! Que segueixi la festa !  :happy2:

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #7 el: 23 de de 2014, 12:56:49 pm »
Enhorabona. Jo vaig adquirir 4 packs. Diumenge contra el Lugo hi tornarem a ser tots.
The pride of Catalunya

Desconnectat Japos100%

• Juvenil
  • Missatges: 408
  • KEEP CALM and JAPOS100%
« Respondre #8 el: 23 de de 2014, 13:21:52 pm »
Tot agraimwnt es poc per vosaltres. GRANS
TORNAREM A SER GRANS

Desconnectat Trucky

• Invitat
  • *
  • Missatges: 4
« Respondre #9 el: 23 de de 2014, 14:03:24 pm »
Hola, em sembla una idea genial. Jo visc a l'extranger i obviament no puc anar als partits, i es per aixo q em fa tanta pena q amb un nucli urba de mes de 200000 persones no es pugui omplir ni mig camp. Seguiu aixi, d mica en mica s omple la pica!

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #10 el: 23 de de 2014, 16:53:44 pm »
Això que heu fet no té preu, sou (amb perdó) la puolla!

Es clar que es tractava d'una campanya una mica agressiva i s'entén que el club no pot fer-ho així com així de forma oficial. Molt ben trobada la manera de fer d'aquesta iniciativa un bon mètode per fer difusió del cartell del partit, ja que a twitter, al haver-ho fet de forma personalitzada, segurament a la persona dirigida li agradava el tweet, li donava RT i se n'assabentaven més persones, al cap i a la fí, tot era una cadena. A mi m'ha encantat enviar-vos fotos per col.laborar el màxim possible, i més encara imaginant qui ereu   :ok :wink2:

Llástima que el primer resultat de tot aixó no va ser l'esperat, queda una altra ocasió diumentge que vé, de totes formes es d'aplaudir i admirar la dedicació que heu fet, sou collonuts!
@javi_gt86

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #11 el: 23 de de 2014, 16:54:28 pm »
En primer lloc, felicitar aquesta iniciativa, i seguir amb ella. I com he dit aquet matí pero Twitter, feu les valoracions desperés del partit del Lugo.
Com vaig dir el dia que es va possar en marxa la iniciativa, el problema no está a Twitter, allá la majoria som socis o anem al camp. I a estat molt bé, però es poc efectiva (opinió personal). Tot i aixó em de continuar amb iniciatives i ser constants, perque com he dit moltes vegades, 18 anys fora del futbol professional, han fet molt mal. I avui en dia el sabadellenc no té a la seva rutina anar al camp, i aixó s´ha de aconseguir amb molta feina.
Ojo no estic criticant la iniciativa, i els que em coneixeu ja ho sabeu. Gràcies per l esforç i #honoralsabadell

Comparteixo la opinió igualment de reconeixer la gran feina feta i la que queda

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #12 el: 23 de de 2014, 19:27:05 pm »
cracks

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #13 el: 23 de de 2014, 20:25:44 pm »
Sou molt grans, gràcies per la feina. Tot suma!
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #14 el: 23 de de 2014, 22:26:23 pm »
Bona nit.

Primer de tot, gràcies a tots els que teniu twitter i que heu col·laborat donant joc a la iniciativa. És sols gràcies a vosaltres que en una tarda desastrosa, on primer va caure una calamarsada, pluja, amb un partit televisat i en un horari no gaire favorable per a les famílies, haguessin vingut 3.604 espectadors a la Nova Creu Alta. Queden lluny dels 4.650 que em calien per no pagar un dinar/sopar als altres dos salvatges, però bé, no comptava amb la pluja fins diumenge. Meteo.cat fallen més que una escopeta de fira. Quan arribava al camp, pensava que si arribàvem a 3.000 em podia donar per satisfet. També gràcies als que sou fidels i veniu sempre, plogui o faci un sol que desfaci les pedres.

Jo ho he estat pensant, i ho valoro de la següent manera: Hem aconseguit arribar a alguns poques vegades van al camp, a uns quants més que anaven per que li atreia el rival i alguns altres per el preu. Ens hem centrat només en twitter i crec que s'ha aconseguit arribar a alguns no-habituals, desprès d'haver vist missatges privats, e-mails rebuts, etc...

Crec que una campanya així, en un moment de necessitat a final de temporada, es pot repetir i funcionaria bé, si entre tots els que de veritat estimem el club i volem que creixi, ens hi involucrem, no sols els tres que hem perpetrat aquesta 'salvatjada' i fem una cosa amb cara i ulls.

Però caldria ampliar-ho, un grup es dedica a twitter, altres a facebook, altres per grups de Whats-app, Telegram, etc. I evidentment, a part d'aquest sector més jove de la societat, també atacar al grup de +35 que no dominen aquests temes, i aquí ja tindríem un altre problema, per que tot el que sigui premsa escrita, ràdio i televisió, ja té un cost.

Perdoneu el totxo, i de nou, gràcies a tots per tot.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #15 el: 24 de de 2014, 08:34:22 am »
Sou MOLT Grans! Gràcies per aquesta bona iniciativa  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #16 el: 24 de de 2014, 13:27:53 pm »
Abans que tot, gràcies a tots los que mos heu felicitat, per ací, per al twitter o per altres medis. Esta setmana canviarem coses, però algo anirem fent. Si voleu colaborar enviant una foto d'una persona i el seu twitter per dedicar-le un cartell, tenim el correu comú que fem servir per altres coses però com l'obrim els tres, podem fer millor la faena: futfemsabadell@gmail.com

De la iniciativa, valoro que venint d'una pallissa a Las Palmas, jugant a les 8 de la nit, per la tele, bé coses que sabíem que mos faria mal, més havent plogut hora abans del partit,, amb 3600 me done per satisfet. Calculava uns 3500 i no me vaig equivocar de gaire.

Esta propera setmana, a les 5 de la tarda i amb algunes coses que se veu que prepara el club per a fer que vingue una mica més de gent, crec que serem de nou més de 3500 si mos respecta la pluja.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #17 el: 24 de de 2014, 21:35:17 pm »
Jo soc el que feia els cartells. Gràcies a tots.

Dilluns vinent ho valoraré tot.

Merci NOIZER ets un catxondo dels que no hi ha!
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?