Reconec que potser per aquesta bipolaritat que tenim tots els arlequinats, i mes els que portem molts anys seguint al equip, m'he passat tota la temporada parlant com a unic objectiu de la permanencia, i despres de dissabte i dels resultats d'ahir, he canviat el discurs i ara no sols crec que tenim posibilitats si no que estic convençut que farem el PLAY-OFF, un altre cosa es si el guanyarem, perque crec que els partits, deguts a la igualtat, es decidiran per petits detalls, decisions arbitrals, penaltys fallats, gols al ultim minut, resultats ajustadisims...deu ser l'hostia pujar, pero pels 3 equips que no ho fan es un pal i mes qui arriba a l'ultima eliminatoria i la perd...jo que ja tinc uns anyets he viscut llogicament els 2 ultims ascensos, pero també he viscut l'atracament de Irun i l'atracament amb el Burgos quan encara es jugaba amb el sistema de lligueta i no diguem al camp del ALAVES pero alló era un partit de la lliga regular, per tant es posible que em disposi a veure el meu cinqué PLAY-OFF i nomes de pensar.ho ja estic nervios 4 setmanes abans.