Autor Tema: PENJEM TOTS LA BANDERA DEL SABADELL A LES FINESTRES I BALCONS  (Llegit 2474 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • Gènere: Masculí
  • visca el sabadell visca catalunya
PENJEM TOTS LA BANDERA DEL SABADELL A LES FINESTRES I BALCONS
« el: 11 de Maig de 2014, 11:27:58 am »
 ARA ES EL MOMENT!!! penjem tots la bandera del sabadell per demostrar que el nostre somni es possible!!!  honor al sabadell!! :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
Re:PENJEM TOTS LA BANDERA DEL SABADELL A LES FINESTRES I BALCONS
« Respondre #1 el: 11 de Maig de 2014, 18:23:46 pm »
Jo ja la tinc. Crec que deu ser l'unica al meu municipi pero m'es igual

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #2 el: 11 de Maig de 2014, 20:36:46 pm »
Fot mesos que tinc la bandera del CES i l'estelada al balcó.
I fot mesos que algú passa de tant en tant en moto i crida "Sabadell Sabadell!" jajaja

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2823
  • Som el Sabadell !
« Respondre #3 el: 11 de Maig de 2014, 21:17:13 pm »
Aquesta tarda, donan una volta per la Rambla, he vist 3 PERSONES amb la samarreta, i ho remarco perque normalment no les veig...ostres que estigui content perque amb una ciutat de 200.000 habitans ni han 3 que la porten te tela, pero es que normalment veig samarretes del equip rival d'ahir pero no de les nostres.... 
Hem tornat !

Desconnectat basqued

• Infantil
  • Missatges: 207
« Respondre #4 el: 11 de Maig de 2014, 21:24:59 pm »
I avui al circuit de Montmeló juntament amb mi he vist unes 4 o 5 persones amb la samarreta! Jaja a mes he estat conversan amb una parella que portava la samarreta de las palmas i ens veuen molt candidats a anar a playoff. A zaragoza!!!

Desconnectat HonorAlSabadell

• Mecenes 2013
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 151
« Respondre #5 el: 12 de Maig de 2014, 00:03:35 am »
Jo igual que el company Jaume, avui pel centre he vist a 5 persones amb alguna peça del Sabadell posada, ja pot ser samarreta, dessuadora...

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #6 el: 12 de Maig de 2014, 11:18:43 am »
Yo vivo en Cambrils, y mi bandera esta en mi balcón! Aveces veo gente en la calle que se la queda mirando en plan "Que bandera es esa?" y otro "Ahh el Sabadell" jajaja es gracioso!

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1249
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #7 el: 12 de Maig de 2014, 11:47:51 am »
Aquesta tarda, donan una volta per la Rambla, he vist 3 PERSONES amb la samarreta, i ho remarco perque normalment no les veig...ostres que estigui content perque amb una ciutat de 200.000 habitans ni han 3 que la porten te tela, pero es que normalment veig samarretes del equip rival d'ahir pero no de les nostres....

Jo ahir diumenge vaig portar al meu fill al parc, i per primera vegada a la meva vida vaig veure més nens amb samarretes del CES (oficial o d'altres) que del Barça!! Certament és una llàstima que ens hagi de sorprendre, però no puc amagar que em vaig posar molt content.  :happy2:
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #8 el: 12 de Maig de 2014, 12:44:05 pm »
Crec que tinc una petita anècdota que us deixara a tots amb la boca oberta.  :laugh2:

Des de sempre, els meus pares i jo, ens ha agradat molt passar els estius a Tossa de Mar, i, al 2004 ens vam deixar de lloguers i ens vam comprar una vivenda a aquest poble en un bloc de pisos al centre.

La temporada passada quan el CES va jugar contra el Girona, esbava a Tossa de Mar i vaig veure després del partit dos nens de 6-12 anys jugant al meu carrer a futbol amb samarretes arlequinades. Jo em vaig quedar aixi:  :w00t:

Els pares d'aquests nens es veu que tenen una vivenda el mateix bloc de pisos on jo i,  son del CE Sabadell a morir (Encara que no els coneixo) i no nomes aixo si no que tenen una bandera arlequinada al seu balco. Crec que deu ser l'única al poble... De moment  :rolleyes2:

Desconnectat basqued

• Infantil
  • Missatges: 207
« Respondre #9 el: 12 de Maig de 2014, 19:11:35 pm »
Crec que tinc una petita anècdota que us deixara a tots amb la boca oberta.  :laugh2:

Des de sempre, els meus pares i jo, ens ha agradat molt passar els estius a Tossa de Mar, i, al 2004 ens vam deixar de lloguers i ens vam comprar una vivenda a aquest poble en un bloc de pisos al centre.

La temporada passada quan el CES va jugar contra el Girona, esbava a Tossa de Mar i vaig veure després del partit dos nens de 6-12 anys jugant al meu carrer a futbol amb samarretes arlequinades. Jo em vaig quedar aixi:  :w00t:

Els pares d'aquests nens es veu que tenen una vivenda el mateix bloc de pisos on jo i,  son del CE Sabadell a morir (Encara que no els coneixo) i no nomes aixo si no que tenen una bandera arlequinada al seu balco. Crec que deu ser l'única al poble... De moment  :rolleyes2:

Jajaja avui m'ha passat algo semblant. El meu cosí petit d'uns 8 anys l'he vist amb la samarreta del barça i l'estava dien a la seva mare, plora, que siusplau l'hi comprès la del Sabadell, i al preguntar-li jo per què la volia m'ha dit que vol ser com Anibal i anar amb els seus amics a animar!

Això cada día va a més, fa dos anys era impensable que tants nens volguessin la semarreta del nostre club.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5774
« Respondre #10 el: 12 de Maig de 2014, 19:21:01 pm »
Doncs al cole del meu nebot, els partits que juguen a la hora del pati son Sabadell vs Madrid

I  no soc de sabadell..

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
« Respondre #11 el: 12 de Maig de 2014, 20:04:26 pm »
Em poso palote de sentir-vos!! :bandera :bandera :bandera :scut :scut Visca el Sabadell!!!!!!!! :beer2 :beer2 :beer2 :beer2 :beer2 :bandera :scut :bandera :scut

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #12 el: 12 de Maig de 2014, 21:31:05 pm »
L'estiu passat vaig anar a Londres de vacances i, vaig passetgar-me tota la ciutat i tots els estadis amb la samarreta Arlequinada. Hi vaig sentir uns quants comentaris de "mira aquell amb la samarreta del Sabadell"  :thumbsup: