Autor Tema: J40: CE Sabadell-CD Tenerife (Diumenge 25 19h)  (Llegit 46314 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat arcuilla

• Juvenil
  • Missatges: 315
  • Gènere: Masculí
Re:J40: CE Sabadell-CD Tenerife (Diumenge 25 19h)
« Respondre #300 el: 28 de Maig de 2014, 00:06:44 am »
Doncs a mi que em perdonin, però aquest tipus d'entrades atrauen a un prototip d'aficionat que no és el que busquem. Per la zona on jo estava molta gent callada, sense animar i dient als que estavem de peu que seiessim. 8 euros és el preu perfecte, atraiem a la mateixa gent però com a mínim traiem més diners.

És una llàstima però no tenim prou afició, serem 3000 a les bones i a les dolentes. A 5 euros i quan l'equip va bé tothom puja al carro.

Com? I quin aficionat busquem? va home, va!

Cadascú és lliure de cridar quan li sembla, jo soc dels que crido, però hi ha gent socia de tota la vida que no és de cridar, i gràcies que piquin de mans de tant en tant, i no passa res. No pots demanar als nous que es posin a cridar com ho fem (alguns) dels de sempre.

I sobre estar de peu.. a part de la zona de mig de gol nord, i alguns que estan de peu pel passadís darrera de tot, la majoria de la gent estem utilitzant el seient. Jo miro el partit assentat, i si algú de davant meu es posa de peu de manera continuada, també li diré alguna cosa. Una cosa és aixecar-se "de tant en tant" per protestar algo puntual, i obviament per celebrar gols.. no crec que ningú et digui que seguis en aquests casos.

Jo encantat amb els que pugen al carro, i tant de bo guanyem a Madrid, i el dia del Recre i en els playoff pugin al carro els mateixos o més que l'altre dia! Benvinguts seran!!

Neccessitem a gent que estigui sempre amb l'equip. I no que vinguin quan estem a 2 punts de playoff. Si haguessin vingut tota la temporada i haguéssim sigut 10.000 cada partit estariem a primera ja.

Aquest estiu el club s'ha d'obrir a la comarca, a Sabadell crec que tota la feina que es podia fer ja ha estat feta. Més no podem fer.

D'acord en que s'ha de fer el possible per incrementar la massa social. Però no es pot menystenir els que venen els últims partits. Oportunistes? Sí, i què? passa a tot arreu. Han de ser benvinguts i trobar-se a gust i com a casa, i amb una mica de sort, algú de tots els que hi havia, es farà soci la temporada que ve!! No em val dir que no és el prototipu de gent que busquem. Busquem a qualsevol qui vulgui entrar al temple a interessar-se pel Sabadell.

Hi ha molta gent per la qual el futbol no és una prioritat, i és lícit. Avui en dia, hi ha moltes opcions d'oci. I el futbol és una més. Vull dir, que trobo respectable que hi hagi gent que s'apunti només en partits importants, quan ens hi juguem alguna cosa. Fa molt temps que no som una ciutat futbolera, almenys futbolera amb el Sabadell, per molt que ens foti.. costaria molt posar 10.000 persones al camp en ple hivern, un dia que plogui i contra un rival "no-mediàtic"....

...disfrutem d'aquest final de temporada, i tant de bo ens quedin 3 partits més al temple i els 3 estiguin plens d'oportunistes que l'omplin fins la bandera!

Tots junts farem coses importants, benvingut siguis al temple
« Darrera modificació: 28 de Maig de 2014, 09:39:24 am per X-Men Aigua »
SABADELL ES FUTBOL, FUTBOL ES CE SABADELL